Hirdetés
Hirdetés
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Promóanyagok és árak is vannak az őszi Galaxykhoz
ma A Tab S10 család és a Galaxy S24 FE bármelyik nap elstartolhat.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Szomorú hír, ismét szegényebbé válik az európai típuskínálat. Kár érte, kiváló ügynök volt.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Oppenheimer #168784 üzenetére
Ez nem marad el (mintha lenne még valami tiltás a rendezvényekre)?
-
BigBlackDog
veterán
Érdekességképpen ránéztem a VW konfigurátorra, meglepődtem, hogy a Polo motorválasztékát mennyire kiherélték. Eltűnt az 1.6-os dízel, eltűnt a 116 lovas 1.0 TSi és már a GTI sem érhető el. Van egy tippem, hogy a kibocsátási normáknak estek ezek mind áldozatul. Persze, a legtöbb ember városi autónak választja (gondolom én), oda meg elég a 95 ló is.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Van még hová fejlődni autódekoráció terén.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Williamgrant #169234 üzenetére
Feketével kezdtük, majd jött egy sötétkék autó, ezt követte egy halványzöld, aztán egy sima (nem metál) fehér, most pedig egy szürkésbarna van. A fekete szörnyű volt, a Volvót érezhetően könnyebb volt már rendben tartani. De vizes úton az is néhány kilométer után iszonyat koszosnak tűnt. A halványzöld Thalia kifejezetten jól bírta a koszt és a sarat is, alig látszódott rajta. A fehér tisztaságában egy sima eső, vagy por nem tett kárt, de a sár, felvert esőlé nagyon gyorsan meglátszódott rajta. A mostani szürkésbarna egész jó, de azért ezt is rendszeresen kell mosni, ha tisztának szeretné látni az ember.
-
BigBlackDog
veterán
válasz parandroid #169624 üzenetére
Lehet, hogy jobban jársz most már, ha veszel is egyet!
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Tegnapi esőzés nemcsak a nagyfaluban volt gond, az 1-es úton, Bicske előtt is elég durva állapotok uralkodtak. Csákvár felé még durvább volt, a szántókról ömlött kifelé az útra a sárlé kb. az összes kivezető földúton.
A második képen, bal oldalon látható ez az út. Egyelőre úgy tűnik, hogy a kocsi jól viselte a dolgot, de a motortérben lesz egy kis munkám, kb. minden tele van sárpöttyökkel. Minőségért bocsi, csak a tolatókamera volt kéznél.
-
BigBlackDog
veterán
válasz gergo5991 #170185 üzenetére
Troll ON: Én egy helyen azt olvastam, hogy ezt kétszer szokták használni. Egyszer amikor megveszi az ember az autót és utána kipróbálja öt perc erejéig, másodszorra pedig mikor eladás előtt demózza a vevőjelöltnek, hogy ilyet is tud a járgány.
Troll OFF: Mondjuk én is már gondolkoztam, hogy mennyire lehet kellemes egy ilyen masszázs? Ilyen székre tehető, rezgő golyós verziót már próbáltam, de az inkább nagyon idegesített, mint, hogy kicsit is kellemes lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Zoli-bácsi #170219 üzenetére
Azokat én sem. Sokkal jobban fogyaszt egy autó 70-75 km/h sebességnél.
-
BigBlackDog
veterán
Kuga tesztet nézegetve feltűnt, hogy milyen narancsos a fényezés (bal felső kép). Ez csak egyedi eset, vagy más is észrevette már ezt újabb autóknál? Polo fényezésén is látom, de nem ennyire durva. Viszont meglepett kicsit, hogy a szülőknél lévő S-Cross fénye mennyivel szebb ilyen szempontból (igaz az kapott a legelején egy enyhe polírt, gondolom az segített).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz EQMontoya #170688 üzenetére
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy mennyi volt a sebessége a két autónak. Ha jól rémlik, akkor talán ilyen szakaszon 60-80 km/h körüli korlát van, de a belső sávokban nem igazán szokták ezt tartani (és tartani hagyni).
Ezen a héten 3 nap is M0 kellett átmennem az M1 és M5 között odafelé, meg vissza is. Ráadásul reggeli és délutáni csúcs körül. Észnél kell lenni. Nem kezdek panaszkodni (gondolom más is ismeri a helyzetet), de lehetett látni érdekességeket.
-
BigBlackDog
veterán
válasz tepenzed #171406 üzenetére
Azért nem mondanám, hogy jelentősen kisebb, de érdekes módon eddig nem sikerült még se a reggeli, se a délutáni csúcsban olyan dugót kifogni, mint ami fél-egy évvel ezelőtt általános volt (pl. 7 és 8 óra között, vagy 16-17 óra magasságában). Reggel M1-en jövök befelé, majd Budáról Pestre kell átszenvednem magam, míg délután meg visszafelé járok. Mondjuk másik irányba mindig nagyobb kocsisort látok.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz aero. #171843 üzenetére
Ez nem csak egy "demó" fülke? A normál, utcai felvételű belsőknél nem tűnik ilyen vastagnak.
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #171871 üzenetére
Azért a Leon után kellett egy-két hét, míg megszoktam, hogy húzogatni kell valamit (a kézifékkart) középen minden kiszállás előtt. Kézi váltóval nem rántott, ott kb. rögtön oldott, ahogy elkezdtem a kuplung pedált felengedni (kivéve emelkedőn, ott azért kicsit darabos volt az indulás). De így én sem vágyok már vissza, nem hiányzik.
-
BigBlackDog
veterán
Ahogy számítottam rá, az 1.0 TSi is igényel némi utántöltést. 15-16e km körülig még nem tapasztaltam fogyást. Viszont ma, induláskor (17669 km) már negyed szinten volt csak az olaj és 17865 kilométernél elkezdett sírni, hogy kéri az utánpótlást. Minimum alatt volt egy kicsivel. Fél litert kapott, a nívó feléig felment. Gyárilag sem volt tele, nagyjából háromnegyedig volt töltve. Szóval 10-15e kilométeres ciklussal bőven jó lenne (rajtam múlna, ennél tovább úgysem engedném).
Kíváncsi vagyok, hogy mennyi ideig elég ez a fél liter, de ajánlom, hogy ossza be a következő olajcseréig, mert nem örülök ennek a habzsi-dőzsi életmódnak.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Zoli-bácsi #171938 üzenetére
Igen. 15-16e kilométernél néztem még, de akkor háromnegyeden volt (átvételnél is leellenőriztem, ugyanitt volt akkor is). Aztán napokban néztem rá, akkor már negyednél volt. Ma reggeli ellenőrzésnél is kb. ott láttam. ~200 km után lement minimum alá, feltöltöttem félig meleg motor mellett. Azóta jöttem vele ~170 kilométert, nagyrészt pályán és kihűlt motornál háromnegyed körül van az olajszint.
Mágus valami olyasmit mondott még, ha jól rémlik, hogy ha elfárad az olaj és onnantól kezdve elkezd rohamosan csökkenni a szint. Ha után van töltve, akkor a friss olaj miatt megint egy darabig elvan. Ugyanez volt a Leonnál is (amit Polo előtt használtam), annál is 1-2e kilométer alatt eltűnt 5-8 dl olaj. Előtte semmi, utána semmi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen