- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz
bandus #246683 üzenetére
Ha megemelik, feszesebb futómű kell alá, hogy ne billegjen. Szinte biztos, hogy rosszabb lesz a komfortja, mint a földszintesnek.
Egyébként meg, ha jól tudom, fiatal, sportos, jól kereső csávó vagy, ne buzuljál már suvval
, vegyél egy rendes kupét, vagy ha kell hely, akkor egy 3-as BMW Touringot.
-
szőröscica
addikt
Szerintem nagyon egyszeru a dolog, ha artana barminek, nem engedne megcsinalni. A valtokar legtobbszor ma mar csak egy gomb, a szoftverek inteznek mindent.
-
szőröscica
addikt
válasz
barnam_ #246833 üzenetére
Szerintem a molt senki sem sajnalta, ez nem valtoztat azon, hogy ezek az arsapkak mekkora oriasi baromsagok es piactorzito hatasuak.
Radi8tor, lehet, hogy kis temponal valamilyen biztonsagi okbol engedi, de nagyobbnal kizartnak tartom. Ezekre a dolgokra nem csak mi gondolunk itt egy forumon, hanem a nalunk sokkal sokkal okosabb mernokok is. -
szőröscica
addikt
válasz
forceberg #247011 üzenetére
Senki nem halna bele pl. ha a sebességhatárt az autópályákon levinnék 120-ra és azt be is tartatnák rendesen.
A gyorshajtás büntetési tételeket is meg kellene emelni, bő 10 éve még lehet elrettentő volt 30k, de most frutti. Tegnap a macskám után többet fizettem az állatorvosnál.
-
szőröscica
addikt
válasz
Tsebacsi #247013 üzenetére
Nálunk sokkal nagyobb országokban is odaérnek alacsonyabb sebességkorlát mellett.
És ha valóban 120-al mennének 154 helyett, akkor az üzemanyagmegtakarítás is jelentős lenne.
De kezdésnek én azzal is kiegyeznék, ha a 130-at betartatnák, illetve a sok toló gyökeret szétbüntetnék.
-
szőröscica
addikt
válasz
sutszi #247062 üzenetére
Az egész indult ki, hogy az ársapka egy faszság. Nem tartható, és amikor ki kell vezessék, akkor pont a legszegényebbnek fog a legjobban fájni, mert nem voltak rákenyszerítve arra, hogy készüljenek a nehezebb időkre. Ugyanúgy mint a rezsicsöki, nem az energiát kellett volna olcsón adni, hanem azt támogatni, hogy kevesebbet fogyasszunk, és akkor most nem kellene a sok szegény embernek gumicsizmával tüzelnie, meg 15 fokban ülnie otthon a szelelő nyílászárók mellett.
Egyébként:
1) felőlem mehettek 200-al is, ha normálisan teszitek.
2) jelenleg azt tapasztalom, ha a megengedettel megyek, letolnak. Épp csak akkor nem én vagyok a lassú lúzer, ha legalább annyival megyek, ami a közig bírság határa
3) ha tőlünk nyugatra, vagy északra külföldre megyek, ugyanazzal a vezetési stílussal, amivel itthon folyamatosan úgy érzem, hogy el akarnak taposni, külföldön teljesen stresszmentesen lehet közlekedni
4) a spanyolok se haltak bele mikor a 2008-as válságkor csökkentettek a sebességkorláton, meg mondjuk éppen Norvégia vagy Dánia sem olyan szörnyű hely ám, és egyikre se valószínű hogy felzárkóznánk, ha nálunk 150 lenne a sebességkorlát, mert így gyorsabban mozoghatunk, és az se esélyes, hogy ha 110 lenne, akkor még jobban leszakadnánk. -
szőröscica
addikt
válasz
kisza25 #247104 üzenetére
En a kovetkezo automra fogok kerni egyedit (vagy egyenit), az lesz, hogy CI CA es vagy 007 vagy 220.
Esetleg ha porsche, akkor 911
Remelem szabad lesz valamelyik szam. Asszonyera is ez a terv. A mai auto arak mellett mar az a 100k nem oszt, nem szoroz.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Mótvá?
-
szőröscica
addikt
válasz
molnarpeter #247542 üzenetére
Elso bekezdes hatalmas +1
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
Plugin Prius johet. Az elso plugin, ami jobb lehet az Amperanal. Siman vennem, remelem lehet majd kapni, es egy 2-3 eves peldanyt behuzhatok.
-
-
szőröscica
addikt
válasz
BigBlackDog #247844 üzenetére
Nem lehet allitani?
Esetleg egy SW update utan?
-
szőröscica
addikt
válasz
radi8tor #247956 üzenetére
Nekem is raktak ra boven a Marsoban, nem erdekel. Nem raz, es az Ampera aero felnijein nem is igazan latszik. Tul rovid az elet ahhoz, hogy ilyeneken idegeskedjunk.
Holnap megyek muszakiztatni, ugyhogy felkeszitettem az autot. Elmentem lemosni
tele is tankoltam, a mobil petrolnal meg mindig 20 liter a limit, de nekem csak 17 kellett.
-
szőröscica
addikt
Mennyi segitokesz ember jar ide.
-
szőröscica
addikt
válasz
focvis #248026 üzenetére
Nekem az Amperan semmi nem bir ki fel evnel tobbet. Pedig Sonax ablakmosofolyadekot hasznalok, szarazon nem torlok, ha poros az ablak elotte flakonbol lelocsolom es mikroszalassal attorlom a szelvedot, de remenytelen. Mar probaltam mindent, az Auchan sajatmarkastol, Bosokon, AeroTwinen keresztul a 20 ezer forintos Continental lapatig. A Conti a legjobb eddig, de mar ez is hasznalhatatlan, fel eves es ugy ugral a szelvedon, hogy nem lehet elviselni.
Egyedul Valeo es GoodYear nem volt meg, meg Denso sem, de nincs bizodalmam mar. Lehet inkabb kethavonta ledobok egy szett Auchanost, barmennyire kornyezetkarosito is.
-
szőröscica
addikt
válasz
molnarpeter #248044 üzenetére
Sajnos karcos a szelvedo, kavics nyom nincs sok rajta. Ez holland auto.
Ugral durvan. Lehet ezt most tulszerettem es letoroltem a grafitot rola, azert ilyen? De a korabbiakat nem toroltem ennyit, megis tonkrementek ugyanigy.
Pedig mikor uj volt, nagyon jo volt, ilyen halk lapatom sosem volt meg. 650mm-esek amugy.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz
kisza25 #248241 üzenetére
Az ingatlanos meg lo tiz fotot az iphone-nal, felrakja az ingatlan.com-ra, napi 2-3 jelentkezovel elautozik a helyszinre es beengedi oket a lakasba, dumcsizik az erdeklodokkel, mert a tulaj nem er ra. A vegen 100 millios vetelarbol ezert lecsip 2-3 szazalekot. Havi egyet megcsinal, ebbol van 2-3 misi, a levonod a benzin es az iphone arat, maradt szuk ket milliod. Egyebkent meg netezel.
Ezt a hozzaszolast Te sem gondolhattad komolyan…
-
szőröscica
addikt
Ma reggel megkoccoltak hatulrol kb. kettovel. Piros lampanal, dugobam araszolva egy Merci V osztaly. Kicsit koszos az auto, nem lattam egyertelmuen, talan koromnyi helyen lejott a lokosrol a festek. Ugyanugy all, csomagterajto nem szorul, kamera, radarok mukodnek.
A Mercin se lattam semmit. Nem kertem betetlapot, ennel tobb karc is van mar rajta, es ha tort is 1-2 patent, nem latszik.
-
szőröscica
addikt
Ez az autó nekem tökre tetszik, egy 70-80kwh-os akkuval simán jöhetne, az 50-essel azért nem indulnék neki egy Bp-Miskolcnak karácsonykor.
-
szőröscica
addikt
válasz
stickermajom #250132 üzenetére
Multkor elgondolkoztunk, hogy Prius 5 helyett inkabb kene egy uj Duster dizel utazni, meg egy 40kwh-s hasznalt elektromos a hetkznapokra.
-
szőröscica
addikt
válasz
fant0mi #250513 üzenetére
Én most adtam még egy esélyt a Continentalnak. Ez is kb. 14 ezer volt, most igyekszem nem letörölni róla a grafitot, hátha tovább bírja fél évnél. Első kisebb esőben elég szarul törölt, de úgy tűnik, hogy bekopott, most nem csíkoz és nem nyekereg.
Az Ampera fenntartási költségének jelentős részét adják az ablaktörlők, semmi nem bírja fél évnél tovább.
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
Volkswagen ID. Buzz fog nyerni szerintem. Jópofa, egyedülálló modell, és elektromos autóként se rossz, nagyon gyorsan tud tölteni, lapos töltési görbével.
Hogy a többiek miért nem nyernek szerintem?
Jeep Avenger*: ez gyakorlatilag egy átmatricázott Mokka E, kicsit nagyobb akkuval, semmi egetrengető.
Kia Niro: az elődhöz képest nulla előrelépés, lassan tölt.
Nissan Ariya: ez az autó vagány, de technikailag 2-3 évvel le van maradva, lassan tölt.
Peugeot 408: nem tisztán elektromos, esélye sincs
Renault Austral: nem tisztán elektromos, esélye sincs
Subaru Solterra / Toyota bZ4x: technikailag évekkel lemaradva még az Ariya mögött is, nagyon sokat fogyaszt és nagyon lassan tölt*: a Jeep modell neve Avenger, mint bosszuallo. Avanger szó nem létezik.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz
CactuS #251887 üzenetére
A DC-re gondoltam, az sajnos elég lassú a mai mezőnyben. És nem csak az élmezőnyhöz nézve (házon belül ott az Ioniq5, házon kívül meg szinte bármi (MEB, Teslak, Ariya, BMW-k)).
[link] 7:30-nál látszik a görbe. Gyakorlatilag nulla előrelépés van az öregebb modellekhez képest (eSoul vagy az előző Niro).
Ezért gondolom úgy, hogy ez az autó nem egy nagy durranás, és ha az előző Niro nem kapott év autója díjat, ennek még kevesebb esélye van.
-
szőröscica
addikt
válasz
CactuS #251906 üzenetére
Nekem is az Avenger tetszik a legjobban.
Abba kellene egy nagyobb akku (70kwh nettó körül) és egy 150kw-os töltés, és jöhetne is.
Igazából bármihez hasonlítjuk, lassan tölt. Azért írtam, hogy szerintem nincs esélye. A régi sokkal erősebb ajánlat volt a maga korában, ebben egyetértünk.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt