Hirdetés
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Kedvezménnyel indít az új e-rolleres márka
ma Az Ausom GX1 szeptember 24-től október 7-ig kuponozható.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
ph A Granite Rapids AI-ban kifejezetten erősnek tűnik, bár még nincs a piacon az a konkurens platform, amivel versenyezni fog.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #170297 üzenetére
Pacsi
+ Ami nem látszik: gyári ék, 5 kis táska, elakadasjelzo haromszog, villaskulcskeszlet 6-19, imbusz keszlet, gyertyakulcs, torx keszlet, kesztyuk, gyorakotozok, 1 liter hutofolyadek, 1 liter olaj, mikroszalasok, plusz a gyari emelo, kulcskeszlet, csavarhuzo stb."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz szabonagyur #170358 üzenetére
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szabonagyur #170361 üzenetére
Kemeny lap a fedele, csomagokkal egyutt megemelheto. Nem vagyok hajlando egy piros dobozt csak ugy odarakni valahova.
De van egy ilyen penzcsipeszem, olasz onironia. :D
(Penzcsipesz)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Tsebacsi #170487 üzenetére
Pont ezt néztem én is, őszintén, várom!
Tegnapi KRESZ: tekerek a Dunaparton a Vizisport utcában, autók menetirány szerint állnak félig a járdán, lávli pár sétál, nyilván elöttük a parkoló autó, mint akadály, csaj húzza jobbra a járda felé a fickót, srác meg az úttest felé a csajt, körülnézés nélkül leléptek az úttestre, fékeztem egy csikorgósat,
majd a nőstény mondá: kva anyád, figyelj már oda!
én: talán körül kéne nézni, mielőtt leléptek az úttestre.
Az egyforma intelligenciájú pár egyszerre: te jössz hátulról, neked kellene körülnézned!Szóval tanuljátok meg, ha hátulról érkeztek, körül kell néznetek!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz anorche1 #170839 üzenetére
(minden autó utascellás, ha nem lenne az, akkor rajta ülnél, a kérdés az, hogy mennyire merev az utascella).
Terheltségtől is függ, elektronikus fékerőelosztó van már asszem az összes Fabiában, az ellátja ezt a feladatot, előtte mechanikusak voltak ezek, és ha terhelt volt a hátulja, akkor több fékerőt irányított hátra.
Alapvetően pedig súlyelosztástól függ.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Zizmand #170841 üzenetére
Súlyelosztás függő. Egy orrnehéz autónál ez így is van, egy közel tökéletes egyensúlyúnál viszont növekszik a hátra irányított fékerő.
Értelem szerűen fékezéskor a hátsó kerekekre csökken a függőlegesen ható erő, ezért a fékerőnek is csökkennie kell, különben blokkolna a kerék, de minél nagyobb tömeg van hátul, annál kevésbé csökken a függőleges erő."Bad reklám is reklám too"
-
-
-
Integrale
veterán
válasz bulikavagyok #171830 üzenetére
Volt elotte Siemens S10 is 1998-ban.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz sagesz93 #172216 üzenetére
Amikor vettem a Olaszországból a Lybrát, akkor szintén benne volt minden vacak a kesztyűtartóban, számla a vásárlásról, választott felszereltség, vevő címe neve stb, levél a kötelező szerviz esedékességéről stb stb.
Rákerestem Street viewon a címre, és ott áll az udvarban az autó."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #172475 üzenetére
Nagyon kône, igy ebben a szinben, ezzel a konfiggal.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Bele bizony! :D
[link] YT
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
No, haverom olajzabalo Priusa alol ma hajnalban kiloptak a katalizatort.
Szerintem a multkori videok felbujtast is adnak a potencialis type C tarsasagnak, hogy hát szoszi ez csak ennyi, ma meglesz a bulira a betevo...[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #172638 üzenetére
En jobban orulnek, ha a hasa alatt lenne, kevesebb ho rekedne meg a motorterben.
Valoszinuleg az az oka a Jazz eseteben, hogy maga a motor van annyira modern, hogy az a par gramm nyereseg, amit a hamarabb felmelegedo katalizator hoz, azt tudja onmagaban is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz AMD Power #173173 üzenetére
Ha nem veszik meg, az Opel megy a kukaba, igy a PSA felvasarlassal pedig lesznek normalis autoik. Majd javitjak a 3008 hibait, es teljesen jo lesz.
Erdekes egyebkent, hogy mas portalokon (nem magyarokon) nem szidtak a 3008-at, csak annyit, hogy lassu a rendszer igy 2020-ban, ennyi."Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
5 henger kell.
[link]"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #173793 üzenetére
Akkor nekem valo, nem vagyok kanyarvadasz en sem. Tempos kanyarokat szeretem, de szerpentinen nem az ora az ellenfel, hanem az utasok gyomra. Kenyelmet jobban szeretem, foleg egy ilyen tank jellegu autoban.
Mindamellett, most vagy egy auto, vagy marad a Lybra es egy Barchetta kerul melle. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Ádám16 #173795 üzenetére
3 opcio van most.
+1 Barchetta, hogy kicsit kabriozzunk asszonnyal.
+1 Kappa Coupe elrakni a garazsba/Thema, elrakni a garazsba. Megindultak felfele az arak, most meg emesztheto aron beszerezheto 1-1 peldany. [link] [link]
Futomutol tartok, mind a ketto aktiv futomuves, kormanyszogjelado segitsegevel puhitja, kemenyiti a megfelelo oldalt, ha abban megkotlik valami, akkor baj van.Minden a kukaba, es valami racionalisabbat, neztem Priust, V60-at es tarsait.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen