Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tasunkó

    senior tag

    A vevő csak egy balek, kiszámítható mennyit lehet, mekkora összegtől megfosztani, egy túllbonyolított cintányérért. Egy összeg felett akarnak rendelkezni, ami nem nyilvános. Beruházások, konkurenciaharc. Bevásárolni magukat, akár veszteségesen üzemeltetni alapanyaggyártást, szürkezónás üzleti praktikákra elköltik. Elbukják a konkurenciafelvásárlást, vagy nem váltja be a hozzá fűzött reményeket. Részvényesek mi rosszat látnának benne, hiszen ők is csak erre használnák azt a pénzt. Félvezetőgyártás, a chip-probléma egyértelműen az elektronikaipar és az autógyártás közti háború jele. A háború pedig pénzbe kerül. Bush is megígérte hogy megbünteti az MS-t, aztán semmi nem lett belőle. Egy rakás ilyen van, Musk-ot megbüntetik, nem büntetik, a büntetés lehet olcsóbb, mint az ártatlan működés. Too big to fail. Csakugyan bedőlt volna, vagy túl sok lett az állam pénze, hogy a cégek csak úgy nála hagyják. Ami nincs lebetonozva azt viszik. Lobbitevékenység, na ez talán a legolcsóbb játékszer. Utolsósorban, ahol élnek polgárok ott a túl biztató adatokra, béremelés követelésekkel reagálnának. Nameg, az ehhez hasonló ötletek, még egy laikus számára is általános viselkedés a nagy cégeknél, tehát az összeset érintik, nem csak az autógyártást.
    A kínaiaknak gond a szállítás, de ha megoldódik, vagy a koreai gyártók kárára itt fognak autót gyártani, akkor fog látszani egy ideig, hogy mennyiért is lehet autót gyártani, lásd Hisense, Xiaomi, és akkor nyilvánvaló lesz, hogy az adatok trükkösek voltak, de akkor már más adatokkal leszünk elfoglalva.

    Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan

Új hozzászólás Aktív témák