Új hozzászólás Aktív témák

  • SztiviVander

    őstag

    Detto így jártam. Az ügyfélszolgálat tegnap rögzítette a beszélgetést, amelyben azt mondta a pannonos betanított ügyfélszolga, hogy egy hétre korlátoznak. Ez eleve szemben áll azzal amit hirdetnek, azaz "a Szolgáltató jogosult az adott forgalom idején a sávszélességet csökkenteni". Egyértelműen bevallják hogy a -jogtalan- korlátozást nem az adott forgalom idején hanem utána egy hétig alkalmazzák.
    Megnéztem az GHV honlapját, de ott egy akkora űrlapot kell kitölteni
    (Bejelentési űrlap fogyasztómegtévesztéses ügyekben DOC formátumban 371 KB) ami egy napig tart minimum még annak is aki amúgy érti benne a sok halandzsát :(
    Tehát én azt javaslom mindenki -aki így járt- küldjön egy panaszlevelet a Hírközlési Fogyasztói
    Jogok Képviselőjének, a hfjk@nhh.hu címre. Ha sok panaszt kapnak talán elkezdenek foglalkozni vele.
    Egyébként mondtam a pannonos ügyfélszolgának hogy senkinek semmi baja nem lenne, ha úgy hirdetik hogy "20GB -os internet csomag havi 5990-ért". Mindenki örülne, nem kellene hazudni (ami úgy látszik lassan kötelező lesz itt hungarisztánban), de valszeg egy cég már nem is lehet nagy cég anélkül hogy ne próbálja hülyének nézni a magyarokat...

Új hozzászólás Aktív témák