- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
netguru
csendes tag
válasz ottoyes #1412 üzenetére
Ma érkezett meg a Pannon Ügyfélkapcsolati osztály, egyedi igénykezelési csoportjától a válaszlevél, az emailben 2008. dec. 17-én és levélben dec. 23-án továbbított azonnali felmondásomra.
A probléma csak az, hogy a levél tartalma, nem az én azonnali felmondásomra vonatkozik, hanem egy általános tartalmú levél jött, amelyet vélhetően a legtöbb "extrém internet felhasználó" megkapott, aki kérte hűségszerződése következmények nélküli megszüntetését, miután tapasztalta, hogy internet elérésének sebességét lényegesen csökkentették, egy nem igazán definiált nagy adatmennyiség letöltése után.
Én ugyanis az ÁSZF módosulására hivatkozva kértem a szerződésem azonnali megszüntetését.
Végeredmény u.a., ma megszabadultam kevenc mobilnet szolgáltatómtól, persze én úgy értelmezem, hogy a szerződésem dec. 18-ával szűnt meg, hiszen én akkor mondtam fel, jogoasan. Nem vagyok hajlandó a mai napig tartó időszakra semmilyen díjat fizetni, figyelemmel arra, hogy a rendkívüli felmondás szabályainak megfelelően, a szolgáltatást a felmondástól nem vettem igénybe.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest