- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akula
őstag
válasz tuareg85 #208 üzenetére
Próbáltam megtalálni, de nem sikerült: van egy tengerentúli Kia fórum, ahol pont a GDI motor olajcseréjéről írnak. Ott a 6000km-t olvastam. Még keresem, keresem...
A lényeg, hogy ezek a többfokozatú motorolajok ma már tényleg bírnák a 30k üzemet és ellátnák a feladatukat, ha és itt jön a nagy igazság: elégséges mennyiség állna rendelkezésre belőlük. Régen egy 120-as skodába vagy egy ezeröcsibe simán beletöltöttek 4-5 litert, mert akkora volt a karter. Ma már olyan icipici, hogy 3l-ről beszélünk. Amint lecsorog, már nyomja is fel a szivattyú a szelepekhez a jó melegbe. Az olaj egyszerűen megég. Ezért sötét már néhány ezer km után, mintha dizel lenne. A Rio-mban most Shell van. Az nem ennyire kokszolódik, de már 10000km felett az is sötét. A Total az amint beleöntik, egy óra múlva más sötét volt, én meg visszamentem balhézni, hogy nem cserélték ki. A lényeg, hogy ezek a 3l-es mennyiségek 12000-15000km-enként le legyenek cserélve a szűrővel együtt, akár előírja a szervizfüzet akár nem. Ez nálam egy év alatt jön össze, vagy még ennyi sem."Akula Sub, ready for the deep!"
-
biker
nagyúr
válasz tuareg85 #208 üzenetére
Nekem renault dci volt, előttem 30ekm én 20ekm periódussal, egy sor hajtókar csapágy, utána 80ekm és komplett főtengely csapágysorral.
De a renaultnka az olajoumpa egy szar. De akkor sem követendő
A dinamikus olajcsereperiódus ha jelzi a bc, ok lehet, mert az számolja a hideg üzemet, indítások számátElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest