Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Akula

    őstag

    válasz tuareg85 #208 üzenetére

    Próbáltam megtalálni, de nem sikerült: van egy tengerentúli Kia fórum, ahol pont a GDI motor olajcseréjéről írnak. Ott a 6000km-t olvastam. Még keresem, keresem... :R
    A lényeg, hogy ezek a többfokozatú motorolajok ma már tényleg bírnák a 30k üzemet és ellátnák a feladatukat, ha és itt jön a nagy igazság: elégséges mennyiség állna rendelkezésre belőlük. Régen egy 120-as skodába vagy egy ezeröcsibe simán beletöltöttek 4-5 litert, mert akkora volt a karter. Ma már olyan icipici, hogy 3l-ről beszélünk. Amint lecsorog, már nyomja is fel a szivattyú a szelepekhez a jó melegbe. Az olaj egyszerűen megég. Ezért sötét már néhány ezer km után, mintha dizel lenne. A Rio-mban most Shell van. Az nem ennyire kokszolódik, de már 10000km felett az is sötét. A Total az amint beleöntik, egy óra múlva más sötét volt, én meg visszamentem balhézni, hogy nem cserélték ki. A lényeg, hogy ezek a 3l-es mennyiségek 12000-15000km-enként le legyenek cserélve a szűrővel együtt, akár előírja a szervizfüzet akár nem. Ez nálam egy év alatt jön össze, vagy még ennyi sem.

    "Akula Sub, ready for the deep!"

  • biker

    nagyúr

    válasz tuareg85 #208 üzenetére

    Nekem renault dci volt, előttem 30ekm én 20ekm periódussal, egy sor hajtókar csapágy, utána 80ekm és komplett főtengely csapágysorral.
    De a renaultnka az olajoumpa egy szar. De akkor sem követendő
    A dinamikus olajcsereperiódus ha jelzi a bc, ok lehet, mert az számolja a hideg üzemet, indítások számát

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák