- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, lenne egy hatalmas problémám.
Van egy görgős láncom (tudom, nagy hiba volt ilyet venni, de már rég óta megvolt probléma nélkül), ilyen fajta.
Ma reggel elmentem vásárolni, bicót lelakatoltam oszlophoz két lakattal (a másik az már másfajta), mire jöttem vissza szembesültem a problémával: a zár szerkezet valahogy beljebb csúszott eggyel, tehát amikor dugnám be a kulcsot, akkor ne a reteszébe kerül, hanem a mellette lévő görgőhöz.
Nem tudtam kinyitni, akárhogyan is próbálkoztam, vettem gyorsan egy fogót is, de azzal sem ment, aztán kb el is törtem a kulcsot, szerencsére nem maradt benne.Most hazajöttem megkeresni a másik kulcsot, biciklire közben vettem egy másik láncot, szóval most 3 fogja.
A kérdésem az lenne, hogy ezt vajon hogyan tudom kinyitni?Megpróbálom valahogy lefeszíteni az elülső részét, hogy szabadon hozzáférhessen a zárszerkezethez, és akkor talán kulccsal menne, de ha nem, akkor mit javasoltok?
Elvágni ezt elég macerás lenne.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz Zola007 #13465 üzenetére
Sajnos ilyen erővágóim nincsenek, körbekérdezem haveréket, az, hogy kuka a lakat nem baj, eleve alap, hogy egy ilyen után repül a kukába.
Nézegetem neten ezeket a "10mp-s" nyitásokat, sörös doboz meg tollakkal, de azt szeretném először, hogy lefeszítem az előlapot és megpróbálom a kulccsal.
Egyelőre most értem haza, kb egy óra, mire visszamegyek.
Szerencsére szóltam a biztonsági őrnek, tehát látják, hogy nem vagyok bringa tolvaj.
Meg gyorsan feltöltöttem a bicót és a kisebb ismertetőjeleit az egyik ilyen oldalra, hogy tudjam bizonyítani, hogy az enyém, mivel ez ilyen tákolmány városi bicó, fogalmam nincs az alvázszámáról, de majd most megnézem.[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz sanzi89 #13464 üzenetére
Harapofogoval leszedtem az egyik gorgot, majd egy csavarhuzot dugtam a femszalak koze es tekerni kezdtem, mig a zar ki nem esett es vegre szetjott az egesz.
Igy celszerszamok nelkul kb 1ora alatt megvolt es senkit sem zavart, hogy "lopom" a sajat biciklim.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz Pho3bus #13475 üzenetére
Fekete pufikabát, fekete sapka, arcomon néha fekete maszk a hideg miatt, fekete full finger bicós kesztyű, sötétkék nadrág, így voltam tegnap az aquincumi auchan előtt szentségelve a bicómért.
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz Zola007 #13559 üzenetére
És akinek pl nincs róla számlája?
Nekem két bicóm van Bp-n, mind kettőt havertól vettem használtan, az egyik egy ezeréves giant váz, a szám látszik rajta, de papírja szerintem soha nem volt, kb 2001ben vettem meg, a másik egy dh bicó, azon meg nem is látszik semmilyen szám, mert le lett teljesen festetve (mondjuk azt nem is szoktam kikötözni sehova), számla/papírok egyikhez sincs.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz Zola007 #13564 üzenetére
Már nem vagyok jóban a sráccal, szóval az nem lenne egyszerű.
De mondjuk tele van a telefonom régebbi képekkel a két bicóról, meg a múltkori lakat para kapcsán az egyiket fel is töltöttem egy ilyen bringa adatbázisba, az nem elég?
Ha meg a rendőrök leállítanak (lekopogom, de eddig még soha nem történt meg), akkor meg úgyis csak a lopottak adatbázisával hasonlítják össze, nem?
Azon meg úgysincs rajta.De ugyanígy a nyaralóban lévő 5 bicóm, kettő boltból, de tizenévesek és a papírok már rég nincsenek meg, szerintem már a boltok sem, kettő pedig külföldről lett behozva ajándék gyanánt, az ötödik sztorijára meg már nem is emlékszem.
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz Zola007 #13564 üzenetére
azért is necces az ilyen "tulajdon", mert ha én fogom, odamegyek, lenézem a vázszámot róla és írok valakivel egy adásvételit 2 tanúval, majd pedig levágom a lakatodat, akkor az a bringa onnantól hivatalosan is az enyém és kb mehetsz a sóhivatalba
Attól még, hogy az amerikai filmekben így csinálják, a valóságban ez nem nagyon állja meg a helyét.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz Zola007 #13569 üzenetére
Te vagy nagyon naiv, vagy nálatok minden tolvaj preparált szerződéssel, tanúkat (tehát minimum 3an vannak benne) és plusz egy lánccal járja a vidéken egy szaros kis bringáért kockáztatva, a rendőrök pedig ezt mind beszopják szó nélkül, ha még arra kerül sor, akkor a bíróság is..
Tényleg, nagyon reális.Nyaraló pedig már törtek be, de a biciklikre tettek magasról, ha még mégis élveznék, hidd el, hogy egy tulaj még számlák nélkül is hitelt érdemlően tudja bizonyítani, hogy az övé, mintsem a tolvaj.
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, tegnap vittem a városi bicóm nagy szervizelésre és sajnos hajtókart kell cserélnem.
A régi isis-es, mondták, hogy arra már nem nagyon van, ha van is, az drága, érdemesebb octalinkesre cserélni, középcsapágy+hajtókar kijönne kb 20ból.
Viszont nagy bicós haverok mondták, hogy nem érdemes octalinket vennem, mert nem megbízható, hanem inkább hollowtechet vegyek, mert úgyse nagy az árkülönbség (4-7k).
Egy Shimano LX (FC-T551) Hollowtech II van már évek óta a dh-s bicómon, azt ismerem, megbízható, masszív, kitartó darab.Ezeket néztem ki:
Shimano LX (FC-T551) Hollowtech II 27k középcsapággyal
Shimano Alivio FC-M 4050 + Shimano SM-BB52 integrált középcsapágy 24kEzek új árak, használt nem játszik, mert sajnos kell a számla.
Én az alivio felé hajlok, mert olcsóbb és közelebb van a bolt+már vásároltam náluk, csak nem volt még szerencsém a hajtóműhöz, az lx-et viszont megelégedéssel használom.
Melyiket érdemes választanom?
Kb heti 100km, főleg városban betonon, néha laza terep/túra, de semmi durvulás, nagyobbacska súlyom van.
Illetve az lx-ből van 170 és 175mm-es, az alivio csak 170mm-es.
Elég 178cm magassághoz a 170mm?
Az előző hajtómű egy bike+ mount shasta mtb 175mm 22-32 volt.Illetve lakatból kinéztem egy ilyen rms defender zárat, ebből kettőt vennék, első kerék+váz és hátsó kerék+vázra, ahol ki lenne kötve, az a zárt lépcsőház (nem nagyon járnak be, évek óta ott tartom a bicóm, de loptak már le róla apróságokat, lámpát és csengőt), illetve munkahelyen fedett tároló a kocsiparkolóban.
Viszonylag jónak minősül ez a lakat?[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Sajnos nem fogadnak el külföldi számlát+már a szervizben van a bicó.
Hát igen, én is az LX felé hajlok, de még megvárom milyen ajánlatot ad a szerviz, hátha kb ugyanannyiért be tudják ők is szerezni.
Eredetileg octalinkre keresnek, de írtam nekik tegnap, hogy legyen hollowtech.És szerinted a lakat jó?
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Csak az u-lakat nem túl rövid/körülményes lakatolás végett úgy, hogy a kerekeket is szeretném lefogni?
Kryptonite Keeper 12LS U-lakat 7,6k
Spyral Basic U lakat 12x195x245 4k
Bikefun Lakat Shield 7,2kUgye kettőt kéne vennem, ami így húzós.
Vagy akkor mondjuk vegyesen, egy kryptonite 12ls vagy spyral basic előre és egy rms defender hátra?
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Nálam az első védelmi vonal, hogy nem néz ki lophatónak a bicó.
A mostani felújítás előtti kép.A másik már jobban néz ki, de azt az erkélyen tartom, utcán/lépcsőházban soha.
kép1, kép2A keeper biztonsági színtje 8as, de a bikefun láncé már 10, akkor végülis nem jobb az?
Egy árban vannak.
Fél milliótól messze vagyunk, de kb 120-140 van már benne.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Mondom én, az első lépés a tolvaj elrettentése attól, hogy neki ez a bicó nem kell.
Ronda, de strapabíró.
Bár lehet a hollowtech hajtóművel már kicsit feltűnőbb lesz, de azért próbálom mindig forgalmas helyen kikötni.
A másikat meg sosem szoktam kikötni.Akkor ebből a 12ls lesz meg egy sodrony.
Köszi a segítséget.
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Nem rögzítem a vázra, táskában lesz.
Közben csak nem bírtam ki, és néztem tovább a hajtóműveket.
Tudom, hogy ezeket kb a végtelenségig lehetne fokozni, de vajon egy shimano SLX FC-M660-10 megéri a kb 7k-s felárat az LX-hez képest?
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Előbb vagy utóbb veszek új vázat, akkor meg megy át minden erről.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, lecserélném a bicóm gyári fogaskoszorú, lánc, váltó és váltókarjait vmi komolyabb/tartósabbra.
Amik jelenleg vannak rajta:
sram X3 8 sebességes hátsó váltó
sram pg820 11-32 8 sebességes fogaskoszorú
microshift ms22 első váltó
shimano fc-m590 44-32-22 9 sebességes hajtómű
sram x4 váltókarok
noname láncEzekre cserélném, hajtómű marad:
rd-m592 9 sebességes hátsó váltó
cs-hg400 11-32 9 sebességes vagy cs-hg80 11-34 9 sebességes fogaskoszorú
fd-m591 első váltó
sl-m590 9s váltókarok
cn-hg93 114T 9 sebességes láncEz kijön kb 41 - 48k-ból attól függően, hogy melyik fogaskoszorút választom.
Kérdés:
Ennyiért ez egy jó összeállítás, vagy esetleg máshogy jobb lenne?
A felhasználás 65% város, 35% terep, a két fogaskoszorú közül melyik lenne tartósabb/jobb választás?
Ez (fd-m591) és ezen (2010 fd-m591) első váltó között mi a különbség?We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, új külsőket szeretnék venni a bicómra, korábban dh-ra volt használva, jelenleg elől 2.65, hátul meg 2.35-ös terep gumi van, innentől főleg városban, aszfalton fog menni, nagy ritkán terepen, kb 80%-20% arányban.
A felnire ez van írva:
Rodi rims downhill disc
alloy 6063
din etrto 559 x 27Ezeket néztem ki:
schwalbe HS457 1.75
HS450 1.75
HS421 1.75
HS431 1.75A linkeltek jók a felnikre?
Ezek közül melyiket érdemes választani?[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
-
Zirowe
nagyúr
válasz Zirowe #89698 üzenetére
Sziasztok, új külsőket szeretnék venni a bicómra, korábban dh-ra volt használva, jelenleg elől 2.65, hátul meg 2.35-ös terep gumi van, innentől főleg városban, aszfalton fog menni, nagy ritkán terepen, kb 80%-20% arányban.
A felnire ez van írva:
Rodi rims downhill disc
alloy 6063
din etrto 559 x 27Ezeket néztem ki:
schwalbe HS457 1.75
HS450 1.75
HS421 1.75
HS431 1.75A linkeltek jók a felnikre?
Ezek közül melyiket érdemes választani?We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Köszi, most csak átmenetileg kéne városba, amíg nem kap normális kerekeket.
Akkor ez a 2.0-ás jó lenne, nem?
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest