Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
ma Legalábbis erre utal egy, a vékony dobozról készült fénykép.
-
Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
it Elmondta Elon Musk, hogy mennyi Startshipet indítanak a Marsra – ha nem lesz gond, utána mehetnek az emberek. 4 éven belül.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Vasinger! #93981 üzenetére
A monoblokk lelazulása nem olyan ritka dolog, új bringáknál se. Ezért érdemes időnként ellenőrizni a kottyanást, oldalirányba kell megmozgatni a hajtóművet, ha kicsit lelazul azt már kotyogással jelzi. Amikor ennyire kitekeredik, akkor már akár a vázba a menetet is károsíthatja. Szóval így semmiképp se használjátok. Mint ahogy fentebb már írták, kell egy hajtókar lehúzó szerszám. A tengely kúpos, arra szorul rá a hajtómű. Ezért nem tudod csak úgy levenni, hiába tekerted ki a csavart. A hajtómű levétele után kell egy másik szerszám, amivel a monoblokk csészét visszatekered. Ha megint lelazul, akkor ki kell tekerni a monoblokk csészét, betekerni teflon szalaggal, majd visszahajtani, ez már minden esetben megoldja a lelazulós problémát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen