- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elnéztük a mai dátumot
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- iPhone topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
it Ezúttal egy 6,69 milliárd eurós befektetést jelentett be a spanyol adatközpontok kapcsán a Microsoft – korábban pedig egy 15,7 milliárd eurósat az Amazon.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
geotigris9
tag
válasz deny330 #88255 üzenetére
Használgass nyugodtan féktisztítót én minden komolyabb tekerés után megejtem + kompresszorral is kifújatom a fékpofáknál ha úgy áll. Tehát ha karbantartás megvan rendszeresen, nem fog jobban fogni akármilyen fék mint annak idején előtte, de rosszabbul biztosan nem. Az mindenkinek eggyértelmű remélem koszos tárcsa, koszos fékbetétek/pofák nem fognak úgy működni mint elvárható lenne.
V fékekre visszatérve alapesetben nincsen vele gond, nyilván komoly lejtőn nem lehet azt elvárni tőle mint egy jó tárcsaféktől. Az más kérdés, hogy V fék és V fék között is lehet jelentős különbség ugyan - úgy mint tárcsásnál és a folyamatos tisztítást jobban igényli mint a tárcsás, de ez magától értetődik. Mindazonáltal sokall több előnye van MTB terén egy tárcsás féknek mint egy V-s féknek, nem véletlenül tűnt el minden komolyabb bringáról már régen. Én részemről OFF-a rakom ezt a témát.
(#88258) Teasüti Nem lenne baj a zsírral sem nyilván nagyobb lesz a súrlódás mint finom olajnál ergo kicsit nehezebb hajtani. De gond nem ez ha nem a sok porszencse esetleges talajról felverődve kisebb homok szencsék egyéb szennyeződések amik bele rakodnak/rárakódnak a hajtásnál a láncra a fogaskerekekre ide-oda és mint smirgli koptatják az alkatrészeket. Amit írt Runner az ildomos megcsinálni minden kisebb vagy nagyobb tekerés után persze terep függvénye is milyen gyakorisággal indokolt már megejteni. Ez azért is jó mert esetleg észrevehetsz olyan dolgot is a bringán amit amúgy nem biztos. (pl. : meglazult/kiesett csavart akármit)
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Politika
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Diablo IV
- Revolut
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Projektor topic
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- További aktív témák...