- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Magyarított Android alkalmazások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Android szakmai topik
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
2024 - Íme a 26. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között végre megjelenik a Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz
fpeter07 #73293 üzenetére
"...Különbség a sebességeknél van bennük..." Végül rájöttem mire gondolsz, de azért ilyet nem írnék. Tekintve hogy ezek évről-évre változnak, ahogy anno még XT-XTR között is nagy szakadék volt, ami mára eltűnt. Az meg hogy egy Deore váltókar - XT hátsó váltó különbséget is észrevenni, az már tuti. Akkor mit szóljak a 2x11-es M8000-es XT-mel? Vagy az ugyan ilyen számokkal rendelkező Ultegra-mal?
"...XT feszesebben tartja a láncot, egyébként a feladatát mindegyik elvégzi..." Mert az XX, X0 már nem? Deore szinttől Shadow, és Shadow Plus van, ennyi előnye lenne. A feszességet pedig a hátsó váltóban lévő rugó határozza meg.
Tehát mielőtt félrevezetnénk az érdeklődő bringakedvelőt, rugós villákban pusztán acélrugó végzi a csillapítást, ez elég elavult technika, mint mondjuk gépjárműveknél a laprugó. Viszont itt pár cm-et beül, ami nem nevezhető komoly csillapításnak. Tömegük nehéz, általában csavarodnak, szervizelni sem igazán érdemes olcsóbb társaikat, és itt megragadtam a lényeget. Áruk igen kedvező. Ezek szöges ellentéte a levegős teleszkóp, ahol nem olyan könnyen csavarodik, nem csak gyorszáras, de átütőtengelyes verzióban is kapható, mozgásuk olajjal és levegővel csillapított, egész kis tömeg alatt is megindulnak, már kisebb kátyúkat is szépen kimozogják.
Váltók, vagy váltórendszerek terén fura dolgot fogok mondani. De lényeges tényező a váltókar, tehát egy alap szintű váltókarral, de egy felső kategóriás hátsó, vagy első váltóval olyan mint ha az egész rendszer belépő szintű lenne. Itt nézni kell a karok húzásának mértékét, csapágyazást, és olyan funkciókat, mint Deore szériában az egy mozdulattal több fokozatot átváltó mechanizmust. Ezt XTR esetében (okoskáknak XT is), felfelé dupla váltást.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
- Nők, nőügyek (18+)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Formula-1
- Politika
- Opel topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Ketogén étrend
- Magyarított Android alkalmazások
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
- Braun Series 9 Pro 9477cc Silver
- DJI FPV Racer Combo drón +Fly more Combo FMC +Motion Controller
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia