- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
dokee78 #72533 üzenetére
Nem, ez egy DH kerékpár. Első ránézésre a leginkább szembetűnő különbség egy Enduro és egy DH kerékpár között az a villa. Az Enduro-t szimpla vállas villával szokták használni míg a DH-t duplavállassal.
A rugóútban van még különbség, az Enduro 160-170mm körüli, a DH 200mm és felette.
A villaszög a DH-ban még laposabb 1-2 fokkal mint az Enduro-ban. Illetve a DH bringákon általában tekercsrugós tagot használnak, az Enduro bringákon meg levegőset. Ennek annyi a magyarázata, hogy a levegős tag könnyebb és az Enduro bringákon a súly egy nagyon fontos szempont, mivel felfelé is tekerni kell őket. A DH bringán is számít a súly, de ott belefér az a kis plusz. Illetve a DH-ban még nagyobb a terhelés, a keményebb pályák miatt, a levegős tagok el tudnak melegedni és lecsökken a csillapításuk, ezért előfordul manapság már keményebb Enduro versenyen is tekercsrugós tag, de a levegős a jellemzőbb, pláne hobbi szinten. Illetve a dropper post is inkább Enduro alkatrész mint DH. Bár DH-ban is látni már.Hasaggymeg: Ha megnézed, a fatbike gumik alacsony és ritka bordákkal rendelkeznek, mivel akkora a felülete, hogy ez is elég. Ebbe nehezebben ragad a sár. Idáig egy laza karikát mentem fatbike-al, nem igazán komolyabb terepen, így saját tapasztalatom nem sok, főként ismerősök véleményére tudok adni, akik hosszabb ideje használják már. Többek közt ezért is akarok kimenni a tesztnapra. Kipróbálni pár fatbike-ot.
Tapasztalat nélkül én nem merném kijelenteni, hogy múló hóbort, pláne az után nem amit tavaly az eurobike-on is láttam fatbike téren. Azért ha belegondolsz, az a gumi talaj kapcsolat nagyon durva. 0,5 bar körül használják. Olyan tapadást tesz lehetővé ami más kerékpáron elképzelhetetlen.[ Szerkesztve ]