- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Dobhatja a Galaxy S26 az AMD GPU-t
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Beúszott az új Black Shark GS3 Kínába
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Beúszott az új Black Shark GS3 Kínába
ma A Xiaomi márkája robosztus órának kinéző csomagolásban kínál olcsón aktivitáskövetőt.
-
Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
ph A Dual termékcsalád Navi 31 lapkára épülő jövevényei egy kis gyári tuningot is kaptak.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
válasz venember83 #4151 üzenetére
Normál csapágyat szétszedem, zsírzom, beállítom, ezekkel semmi gond nincs. Csak arra gondoltam, hogy az iparis csapágyaknak nem-e kisebb a gördülési ellenállása? Főleg ha nem a gyári csapágyat vesszük, hanem valami drágább csapágyat (pl. SKF) abból is valami kis gördülési ellenállásút, esetleg rám szakad az OTP és kerámia vagy félkerámia csapágyat? Vagy nem ad annyival többet, mint amennyibe kerül és átlag felhasználásra felesleges? A gyári Shimano Deore váltógörgők helyett vettem Acor iparis váltógörgőt, hatalmas csalódás volt... Gyárilag szorult, sokkal nehezebben lehetett tekerni és hiába a csapágykinyomó nem lehetett sérülés mentesen cserélni, így kuka lett a vége. Pedig elég drága volt...
@superecneB
Köszi a választ, ha esetleg a fenti témában is tudnál vélemény mondani jó volna. Köszi!"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen