Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fpeter07
veterán
válasz raczger #38519 üzenetére
A 26 és 29 két különböző típus. Az előbbinél a gödröket az alkaroddal kell kimozognod, utóbbi átmegy mindenen. Ha versenyzel aktívan, akkor 29 érdemes venni. (nem kell annyira az útra figyelni) Egyébként meg mindegy. Ha a rambo stílus jön be, akkor ajánlott a 29, szelíd montizásra meg a 26 jobb. Én ezt tapasztaltam.
-
Tothgera30
Ármester
válasz raczger #38519 üzenetére
Tehát, hogy tisztán láss:
300k-ból leginkább használt bringát kapni, komolyabb felszereltséggel. Ha karbon vázas 29er lenne a szíved választottja, akkor még legalább 100-150k-t hozzá kell pakolnod. Ennyiért vagy 26-os karbon vázast, vagy 27.5-ös 29-es alu vázat kapsz. Először próbáld ki mindet, azután dönts. Nekem volt több 29er-em, 26-osom (27.5-es még nem, de folyamatban van), és jelenleg is utóbbit "használom", versenyekre leginkább 27.5-öst mondanék, de ha csak ritkábban jársz ki, akkor a 29er pont megfelelő lesz. Esetleg nézzd meg a Cube LTD palettát, egész jó áron ki lehet fogni őket, és nagyon komoly "kis" gépek.
Egyik kollégám 26-os párti, ő rendszeresen versenyzik, pl. őt nehéz lenne 29er-re rábeszélni. Tehát ez nem kerékmérettől függ, hanem versenystílustól és edzettségtől.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"