Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tatabike

    őstag

    válasz glacious #32387 üzenetére

    Jah, defektgátló. Ma hogy jártam, nem hiszitek el, én sem hittem volna, ha nem a saját kerekem, és nem én szedem szét... :Y

    Tegnap mire hazaértem, a 8 bar-ra fújt első kerekem 4 bar-ra esett. Felpumpáltam este, de hallottam valami enyhe sziszegést a szelep környékéről, ezért leeresztettem, és biztos ami biztos, kicseréltem a szelep belsejét (autószelep). Felfújtam, semmi hang, minden oké. Reggel indultam melóba, a gumi tartotta a nyomást egész éjjel, de délután mikor jöttem haza, megint éreztem, hogy puha. Lement újra 4 bar környékére.
    Otthon leszedtem a gumit, hogy kicseréljem, az ilyen furán viselkedő belsőket nem szoktam javítani, meg sem keresem a hibát, inkább kidobom, nem ér annyit, hogy szívjak vele. Ekkor kiesett a szerszám a kezemből, mert megláttam a szelepet. Pontosabban a tövét, ami ki volt szakadva, de annyira, hogy már kevesebb, mint a fele tartotta csak ott, vagyis egy kb 6-7 milliméteres hasadás volt a gumin körbe a szelep tövénél. És a defektgátló lötyi megfogta annyira, hogy 4 bar nyomást meg tudott tartani. Ha nem látom, nem hiszem el... :C
    Azt tudom, hogy mikor felfújtam, a szelep alsó állásban volt, lent. Gondolom odacsorgott a lötty, és szépen foltozgatta ott magában az egyre nagyobb szakadást. Mert elvileg ezek csak a futófelület felől érkező sérüléseket tömítik.

    [ Szerkesztve ]

    Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Új hozzászólás Aktív témák