- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #289267 üzenetére
Nem egészen, mert attól hogy egy csapágy "ipari", még nem okvetlenül zárt, mert előszeretettel építenek be sima porvédős csapágyakat is egyes helyekre, és az a legkevésbé sem tekinthető zártnak.
Illetve váltógörgőknél pl. előfordulnak nyitott csapágyak is külső, szerelt porvédő tárcsával.
De ettől ezek még szabványosított méretű, egységes nemzetközi jelöléssel leírható ( ="ipari" ) csapágyak.Az "ipari" megnevezés helyett helyesebb volna a "szabványos"t használni, de valahol az is sántít, mert a Shimi kónuszok is szabványosak - csak nem nemzetközi szabvány szerint, hanem a Shimi sajátja alapján.
Ha őszinték akarunk lenni, akkor nagyon hasonló ferde hatásvonalú golyóscsapágyak léteznek "ipari" kivitelben is, csak azoknál nem menetes a belső gyűrű, és van nemzetközileg egységes jelölésük.