Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SteveAd

    tag

    válasz semmiho #280487 üzenetére

    En a Malihoz vittem be gari alatt, a szerelok bizalmasan azt sugtak, hogy csereljem le Shimanora. Javitas utan nem sokkal ismet szivargott, ujra gari, aztan eladtam. A Shiguran gondolkodtam egy ideig mert nagyon jo megoldasnak tunik, de aztan maradtak a Shimi feknyergek, mert igazabol szerencsere meg nem volt veluk (M675/785 SLX/XT, illetve M8100 XT, illetve RS505 es R8000 orszagutiak, persze utobbiakhoz amugy sincs Magura orszaguti fvkar)

  • Fall-N

    veterán

    válasz semmiho #280487 üzenetére

    &MPowerPH

    Alapvetően tetszettek mindig is a Magura fékek csak a Carbotecture karok nem. Ahogy írod a másik sarkalatos pontja a légtelenítés bonyolultsága. Olvastam, hogy rengetegen szívnak vele és levegős marad, amire állítólag érzékeny a fékkar és ebből lesz a baj.

    Pozitívum viszont a Royal Blood kék színű ásványi olaj, a fékkar és a féktest dizájnja, a fékerő, az adagolhatóság, na meg a szimmetrikus fékkarok (azaz nincs külön jobbos és balos).

    Ahogy láttam videos tesztekben, lehet cserélni a fékkarnál a kart, van többféle, ez sem rossz dolog. De ha jók emlékszem lehetett talán kapni az MT7-hez alu fékkart is, vagyis létezett (létezik?) ilyen változat is belőle.

    A One Way bleeding miatt meg sok kisebb tényező miatt vettem eddig mindig Shimano féket.

    Ringman: Lehet pont az előbb említett Magurából kapni MT Trail szettet, aminél az első fék 4 dugattyús a hátsó meg kettő. Ez így van gyárilag, így nem elképzelhetetlen ez a felállás sem. Én mondjuk Shimanoból szintén azonos típust vennék. Viszont tudom nem te írtad, de nem csak a fékcső hossza miatt lesz első vagy hátsó a fék, mivel a Shimano nem szimmetrikus fékkart használ, így aligha lehetne egy balos fékkart feltenni hátsó fékhez vagy fordítva (tekintsük el attól, hogy Angliában fordítva vannak a fékkarok, most nem arról van szó.)

Új hozzászólás Aktív témák