Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
ph Az ATX 3.1-es monstrumot mesterséges intelligenciával kapcsolatos fejlesztőkörnyezetek meghajtásához szánták.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dom1n0
senior tag
válasz Fall-N #269831 üzenetére
Nem néztem még mélyebben utána, azért tettem fel itt a kérdést, hogy van-e esetleg olyan aki használja, az mindig jobb, mint más tesztoldalaknak, meg fórumoknak hinni
Egyébként pl. ITT írnak érdekes dolgokat, Tufo defektvédőt pl. jónak írják.
Igazából nem is a gramm spórolás ami miatt érdekel a dolog, hanem országútin a logikám szerint minél jobban lecsökkentük a gördülési ellenállást, annál komfortosabb és gazdaságosabb is hajtani a bicót, főleg nagyobb tempón
Csak hogy egyértelmű legyen a dolog, olyan kerékszett összelegózásán pörgök (és most nem nézem melyik bicóra, hanem inkább az elméletet..) amivel minél komfortosabbban kilehet tekerni az átlag 30+ hosszabb utakon.
Ennek nyilván az alapja a jó kondi, erőnlét, ezen dolgozok eleget, a másik a technikai oldal ésszerű megoldásai. -
semmiho
tag
válasz Fall-N #269831 üzenetére
Tubeless téma.
Nézzétek el nekem kérlek, hogy nem olvastam el minden hozzászólást itt a témában.
2011 óta használok tubeless-t MTB-n, mindegyik montin. A kezdeti problémákat levetkőzték a felnik és a külsők egyaránt, nekem 2014-ben, 2015-ben és 2021-ben volt 1-1 tubeless defektem több tízezer terepes km alatt, ahol nem tudtam lábon hazamenni, ezek mindegyike durva sérülés volt. Például 100-as szeg oldalfalon be, futófelületen ki és még meg is szabta az oldalfalat.Országútin sokáig halogattam, pedig 2016 óta tubeless volt minden kerekem, aztán tavaly tavasszal megléptem. 1 évig nem volt gond, de most a nyáron 2 hét különbséggel mindkét kerékkel eldefekteltem, mindkettő apró szúrt lyuk volt, egyiket sem fogta meg a szmötyi (Stan's sealant, a normál verzió). Inkább visszatértem a latex belsőkre, amivel 2014 óta megyek és nagyon jó tapasztalataim vannak. Nulla, azaz zéró defekt országútin azóta is. Egy dologra kellett figyelnem: 3-évente új belső, mert 1x szerelésnél kiszakadt a szelep mindenestől, 1-1 alkalommal pedig annyira elvékonyodott a latex belső, hogy 2-3 órát bírt csak rápumpálás nélkül. Vittoria latexet használok már 10 éve.
Talán hasznos valamennyire, amit leírtam, hátha tudjátok használni!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen