- iPhone topik
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Friczy
senior tag
válasz
jjeahh #264371 üzenetére
Pl. az említett villacsere egy Merida Speederben történt, a gyári aluvillát cseréltem egy Merida CX-be való karbonra. Se az alu, se a karbon nem volt high end.
Trek esetén valóban csak fullkarbon bringám volt, mert a korábbi Trek is karbon volt (még a US Postal festésű). És mivel azon a bringán rengeteget mentem, már nem cseréltem volna alura, viszont maradtam a márkánál.
A különbség, hogy én sok év és sok kilométer tapasztalatával írom, amit írok, nem pedig az alapján, amit olvasok.
A versenygépet meg nekem kár említened, épp, hogy nem versenygép kell nekem, hanem endurance. Amikor az osztrákoknál radmarathonokon vettem részt, én akkor is teljesítménytúrának fogtam fel, nem versenynek. Csak náluk a teljesítménytúra ismeretlen fogalom