- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Netfone
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
-
Ringman
nagyúr
válasz
jjeahh #238458 üzenetére
hehe, dustin kleint kell nézni, ő elég sokféle biciklivel megy sokféle terepen, aztán elmondja a végén hogy jó döntés volt-e az adott biciklivel menni (ha többen mennek, akkor meg van ott minden, gravel fully mellett, stb)
-
sebgutkopf
őstag
válasz
jjeahh #238458 üzenetére
A témában állásfoglalás nélkül, inkább csak néhány megfigyelést osztanék meg. [Hasaggymeg hsz-a] kedzte boncolgatni a piaci folyamatokat és szerintem innen válik érthetővé ami zajlik.
Az alapvető gyártói motivációkon kívül van néhány trend, ami meghatározza a mostani kínálatot és lehetőséget nyit a korábbi kategóriák újrapozícionálására és új kategóriák létrehozására.
Az egyik trend az XC verseny platform változása, sokkal technikásabb lett, ami kedvezett azzal a gyártóknak, hogy az UCI versenyeken már csak a drágább fully gépekkel nyernek futamokat és ezt a marketingben is eladják. Ezzel a verseny XC vonal terep képességeit felfelé tolták a tekerhetőséggel szemben, sőt a downcountry beiktatásával még platformon belül is diverzifikációra van lehetőség azok számára, aki még nem trail-eznének, de egy xc-nél azért kényelmesebb géppel bringázánának.
A másik trend a gravel bringa, amit hirtelen menővé tettek, van megfelelő felhasználási cél is hozzá, és a legfontosabb: elég drágán tudják őket eladni, hogy a gyártónak érdekévé vált, hogy ez a kategória alulról elkezdje kannibalizálni az olcsóbb merev xc bringkák kategóriáját, míg fentről az előző új generációs xc fully-k próbálják felölözni a pénzesebb vevőket.Majd évek múlva kiderül melyik platform marad életben, akár mind. A jelen helyzetet a fenti két trend alapján a merev xc gépek piacának a szándékos szűkítését okozzák gyártói oldalról és eddig úgy tűnik a vevők is megeszik az ebédet, csilingel a kassza és többféle gép közül lehet választani mint valaha.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Energiaital topic
- Vicces képek
- GTA V
- Politika
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okos Otthon / Smart Home
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Megjelenési dátumot kapott végre a Beyond Good & Evil - 20th Anniversary Edition
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...