- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz
FeRRaR1 #226177 üzenetére
Ha nem tévedek ez egy Marlin (azok vannak non-boost gyorszáras Judyval Treknél egyedül). Az első aggyal nem nagyon fog kelleni foglalkozni amíg bírja de a hátsóval én nem terveznék hosszú időre. Iszonyat retkek ezek a Formula hátsó agyak amiket a Trek használ, én is folyamatosan nézem a piacot, hogy akad-e a közelben valahol eladó szett DT350-el vagy 240-el. Asszonynál lassan már most cserés az egyik (kicsit más mint neked de csak a boost QR miatt) pedig nem hajtja halálra. Nálam is csak azért bírja mert aránylag keveset megyek, de szerintem jjeahh fórumtárs amennyit megy (szintén XC-vel) és ahol, azokat a DC-22-es agyakat 1-2 hónap alatt bedarálta volna. Utánakeresel akkor jönnek szembe vicces történetek.
Volt akinek 1 hónapon belül kettő ment javíthatatlanra tengelyelhajlás miatt pedig 80 kilós emberkéről volt szó, másoknak 3-6 hónap között adta be a kulcsot. Szóval a helyedben én arra készülnék ha kicsit keményebben mész.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.