Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsola32

    senior tag

    válasz MPowerPH #216715 üzenetére

    szerintem kialakul az emberben egy sportkultúra, ami kapcsiból adja, hogy az adott szituhoz hogy kell hozzányúlni.
    mint minden sportág, sajnos a bringa is hígul, de ugyanez mondható a hétvégi túrásokra, kiskutyával, 3 m-es póráz keresztbe az úton, beszélget a család, és magasan tesznek rá, hogy nyomod a körödet. (mivel elég trotty a gerincem, nálam a futás kilőve, de a tempós gyaloglás azért megy, próbálom 6 km/h felett tartani az átlagomat)
    Mindenesetre szép most a Mecsek, végre zöldben pompázik az erdő... és ez a lényeg

  • 6030D

    Ármester

    válasz MPowerPH #216715 üzenetére

    Egyszer csinálj egy videót léCCi egy ilyen gázkaros kínai csodáról, ami terepen felfelé úgy veret, hogy lenyomja az analógot. Mert nem bírom elképzelni. Runnernek van egy nagyon jó írása, amiben bemutatta hogyan változtak a pedelec bringák, miért tűnt el az agymotor a rendes montikról, mi a legnagyobb hátránya. Na ezért érdekel mi az, ami nem elektromos krosszmotor, és gázkart húzva hasít felfelé. :R

    (#216706) zsola32: teljesen egyet értek (a gázkarost itt sem értem), sokan nem nézik a másik oldalt. Mi mondjuk elég sűrűn veretünk turista ösvényen lefelé (merev bringához képest) gyorsan, de ha vannak járókelők, akkor azért lassítunk. És szoktam sétálni is az erdőben, engem is idegesít, ha jön szemből egy ismeretlen bringás, és nem tudom, hogy akkor ő most tud bringázni, vagy pont mellettem nem adja ki neki. Ugyan ez igaz autóban is, illetve bringásként az úton is. Kikerülöm a bringást a másik sávban (~ 2 m oldaltávolság), majd a lámpánál elgurul mellettem 25-tel a tükörtől 20 centire, pedig én direkt a belső vonalra húzódok, hogy legyen neki 1 métere. :F

    [ Szerkesztve ]

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák