Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacerta

    aktív tag

    válasz Hasaggymeg #207021 üzenetére

    A műanyag csavar arra való, hogy beállítsd a hajtókar pozícióját és merőlegességét a tengelyen, mielőtt a két rögzítő imbuszcsavart meghúzod.
    Amikor azt meghúzod, akkor
    - pontosan annyira tolja be a hajtókart a bordástengelyen, hogy a középcsapágy két műanyag betétjéhez képest az a néhány tized hézag legyen, amivel nem szorul, de nem is csúszkál el oldalra a tengely a középcsapágyban,
    - beállítja merőlegesre a hajtókart, mert önmagában a hajtókar a bordástengelyen műszaki szempontból egy ponton történő megtámasztás, és kell még egy távolabbi pont a tengelyen, hogy a derékszög biztosított legyen.

    Axiális a rögzítés, ha 0 az axiális hézag mindkét irányban. Itt nincs ilyen, mert akkor folyamatosan súrolna/szorulna.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák