- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Apple iPhone XR - amikor az olcsóbb is drága
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz Mauzes #191379 üzenetére
Ez a kérdés szerintem akkor merülne fel hipotetikusan, ha baromi edzett lennél és képes lennél folyamatosan a rásegítés felett menni. De ez az a szint ami amatőrként nem nagyon érhető el.
Fogalmazzunk úgy, hogy egy e-bikekal (ez így helyes nyelvtanilag?) nagyjából olyan tempót tudsz menni hobbistaként, mint amit a világkupa versenyzők mennek.Saját tapasztalak:
Én rendszeresen edzek (most épp kicsit kevésbé), a saját apám e-bikekal felfelé simán le tud nyomni egy aszfaltos szakaszon. Síkon simán le tudodom nyomni, sprintelni nem nagyon lehet ezekkel a bringákkal, 25 km/h felett lekapcsol a rásegítés.Feltételezem montiról van szó, ott már nem nagyon használnak első váltót. Tehát max hátul lenne különbség.
A több fokozat nem egyenlő azzal, hogy melyik a gyorsabb. Az inkább a hátsó sor fogkiosztástól függ.De száz szónak is egy a vége, átlag felhasználó felfelé szinte mindig, síkon pedig az esetek nagy részében gyorsabban tud menni, mint aki hagyományos analóg bringát használ.
(Nyilván ezt árnyalhatja rengetek dolog még, mekkora a rásegítés mértéke, mennyire tekersz rá stb. stb.)[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz Mauzes #191379 üzenetére
Nem is értem a kérdést. A pedelecben az a lényeg, hogy ahogy tekersz, besegít neked a motor. Azaz ha x a teljesítménnyel tolod a pedált, x+ y watt lesz a kimeneti teljesítmény, ahol az y részt a motor hajtja bele neked. Na most ez azt jelenti, hogy vagy gyorsabban fogsz haladni, mintha ugyanazzal az erőkifejtéssel rendes biciklit tekernél (szabály szerint a pedelec csak 25 kmph-ig segít, utána nem), vagy nem fogsz annyira elfáradni.
Csokicsibesz: Nem fog világkupás tempót menni, max ha meghekkeli, mert 25 fölött letilt a rásegítés, onnét meg hatványozottan érvényesül a nagyobb súly. Épp ezért szabályos pedelecnek síkon esélye sincs egy rendes biciklivel szemben (csakazértsem írom le, hogy analóg).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!