Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pittlaren

    csendes tag

    válasz Hasaggymeg #174455 üzenetére

    Azon én is parázok, mármint a lámpa merülésen, egyszer ráfaragtam, azóta mindig van nálam tartalék akku. Erdőben, ráadásul kevéssé ismert szakaszon rámsötétedett, kepesztettem a sárban, eltaknyoltam - Richter skála szerintem bejelzett - megeredt az eső. Igen sajnáltam magam, mondom mi a f@sz jöhet még? Hát ledobta a láncot :D Jobban belegondolva,valóságos csoda, hogy még bringára ülök :U

    Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...

  • trialboj

    őstag

    válasz Hasaggymeg #174455 üzenetére

    Már te is elektromosan mászod a hegyeket, vagy mire utal ez a "Nekem ez a lemerülés/töltés mizéria a gyengém,még a lámpáknál is folyton figyelem hol tartok" esetleg elektromos autóval jársz?

    (#174447) jjeahh
    Én ha kezdő, vagy csak olyan bringással megyek akiről nem tudom milyen szinten uralja a lába között a gépszörnyet, minden nehezebb v leejtős szakasz előtt szólok hogy ne az én tempómat kövesse, mert el fog esni. És ilyenkor általában lassabban is megyek.
    Persze nálunk eleve sokkal kevesebb komoly leejtő van, és oda egy kezdő eleve fel sem jön, de tény hogy sokkal macerásabb olyanokkal tekerni akik összetörhetik magukat az erdőben, mert nem érzik a határaikat.
    Van jó pár kom-od, meg top 10-es időd, mindegyiket mászással szerezted, nem értem miért jössz mindig azzal hogy te milyen lassú vagy lefele, van enduros veretős haverod is, hozzá képest érzed magad lassúnak? Össztelós xc gép a megoldás :P.

    Egyszer már volt szó erről a bringa besorolásról, 1-6 ig, most egy ismerős vett egy komoly gépet, és lecsekkoltam az oldalon mit tud, feltűnt hogy CSAK 3-es besorolású, pedig fullos minden spec-je. [CUBE ELITE C:68X ]

    A 3-as besorolás a cube oldalán:
    "In doing so the wheels have constant contact to the ground or lose contact for a split of a moment due to small uneven terrain like roots (-> no jumps, no riding on one wheel neither front or rear, no braking that causes the rear wheel to lift up)"

    Nem tűnik nevetségesnek hogy egy 4-5000 euros bringára azt íjrák, hogy nem lehet elhagyni vele a földet, de még csak egykerekezni sem? Mi a jó eget lehet akkor csinálni vele, látott már xc versenyt aki ezt ide sorolta?

    Megkerestem az össztelós testvérét, de az is csak 1 szintel van feljebb 4-est kapott. Látjátok mondom hogy kell hátra az a ks rugós csonk, hogy lehessen mókázni :P
    Legalább ott már lehet vele kicsit vadulni lefele is
    "more rough unpaved terrain with intermittent jumps/ drops with a height up to 0,5m"

    Ezt vajon a jogászok tanácsára írták ennyire szigorúra? Ha megreped a váz mert bike parkban verette vele valaki, nem fogják cserélni garanciálisan?

    Még a 150cm rugóutas STEREO 150 C:68, is csak 4 es besorolású, pedig az ugrálásra született.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák