Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
90 wattal tölt a Xiaomi 15
ma Októberben tarthatja a márka a kínai bemutatót, hogy meglegyen az első Snapdragon 8 Gen 4-es telefon címe.
-
2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
ph Az ATX 3.1-es monstrumot mesterséges intelligenciával kapcsolatos fejlesztőkörnyezetek meghajtásához szánták.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #14187 üzenetére
Így van. Alapvetően külön kell választani az átlagos, alap szintű felhasználásra szánt bringákat és a felsőbb kategóriákat, amikor ár/értékről kezdünk el beszélni.
Lehet azon rugózni, hogy mi kerül egy bringában mondjuk 1 millióba, de átlag embernek ezzel nem is kell foglalkozni, őt ez semmiben nem érinti, mivel az ő hobbi felhasználására akár 50-60 ért is lehet új bringát venni, amit még azért csóró, Magyar fizetésből is ki lehet gazdálkodni.
Ha valakinek azért a belépő kategóriánál több kell, mert komolyabban gondolja, az sem akkora gond, mert 250 körül, jó minőségű SLX/Deore szintű gépek vannak, elfogadható villával. Ezekkel akár hobbi versenyzés is lehetséges.
Én 94-ben 120-ért vettem a GT-t. Jó minőségű cro-mo vázzal, marzocchi olajpatronos villával, teljes LX szettel és canti fékkel. Akkoriban egy átlag havi bér 20 ezer ft körül volt, ez annak a hatszorosa volt akkor!
Ez mai értéken kb 600 ezer ft. Ehhez képest ma sokkal komolyabb technikát kapunk kevesebb mint a feléért.
A csúcs gépek és alkatrészek meg drágák, a versenyzés komolyabb szinten mindig is drága volt, ha nincs szponzor, ez a legtöbb sportágban így van.
Én régebben nagyon szerettem motorozni, volt Yamaha R6-os motorom, egy jó minőségű Metzeler gumi garnitúra 100 ezer ft volt, amit egy nyár alatt elkoptattam. És az csak a gumi.
Nem érdemes kerékpárt motorhoz és autóhoz hasonlítani.ludsimon: Gondolom rám céloztál. Én végigjártam a fos melókat elhiheted, dolgoztam Magyarországon 80 ezerért, 12 órát, multinál, évekig, és úgy bántak velem mint egy darab sz@rral.
Én is sokat siránkoztam és szenvedtem e miatt, de rájöttem, semmi értelme, jobb nem lesz tőle.
Most se keresek nagyon sokat, sokkal többet is érdemelne a munkám. Az ismerősöm ezért amit itthon csinálok 2500 eurót kap Ausztriában. Siránkozás helyett inkább utána megyek, annak több értelmét látom.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Filmvilág
- Mini PC
- iPhone topik
- RAM topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- World of Tanks - MMO
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen