Hirdetés
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple Watch
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom mobilszolgáltatások
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
ph A The Wall Street Journal exkluzív riportját egyik cég sem kommentálta.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz #75376384 #189042 üzenetére
Nem tudom pontosan milyen mélyre lehet nyomni a dugattyút, szerintem kb egy vonalban lehet az éle a nyereg belső felületével. Egy idő után nem fog beljebb menni. Ha benne hagyod a régi fékbetétet, akkor egy lapos csavarhúzó szerintem teljesen jó, nem a dugattyút nyomod közvetlen a fémmel, picit egyenletesebben nyomódik vissza, és ne csak egyik oldalról nyomkodd, hanem a nyereg teteje felől, alulról, amennyire lehet körbe. Nem tudom, hogy el lehet e rontani, nekem még nem sikerült ezt a részét
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Kéne egy kis gyors help sram fékszereléssel kapcsolatban. Most csinálom a hátsó fékkart, és van benne egy alkatrész, ami az első fékkarban nem volt. A bekarikázott piros bizbasz. Tudja valaki mi lehet ez? Az első fék fékkarjában nem volt ilyen.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz bardi #189055 üzenetére
Na összeraktam nélküle, elvileg gyárilag kéne benne lennie valamelyik konfigurációnál, de mivel a dugattyú úgyse gyári, az első fék amióta megcsináltam tökéletes, gondoltam kihagyhatom. Egyelőre úgy tűnik nem tévedtem, jó lett a fék.
A légtelenítést csak egy irányból csináltam, csak nagyon kevés folyadékot raktam a fecskendőbe, picit rápumpáltam a fékkar oldalon, majd hirtelen kihúztam a fecskendőt, csomó levegő jött ki így. Ezt csináltam vagy 10 percig, közbe döntögetve a biciklit, egészen sok bubi kijött, és jó lett a végeredmény.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Khelben #189093 üzenetére
Kicsit keresgéltem, és ha DOT 3/4/5.1 folyadékot használsz, elvileg a szilikonos zsír is megfelelő lehet. Elvileg a Hope fékekhez is valami szilikonos zsírt használnak. A lényeg, hogy semmiképp se legyen ásványi alapanyagú a szír, amit használsz, mert az tönkreteheti a tömítéseket.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #189194 üzenetére
Akkor miért nem rakod össze tubelessként? Amióta úgy használom a montit, kb 1500 km-t mehettem, 26-os meg 29-es együtt, és soha semmi gondom nem volt vele. Felütni nem tudtam úgy, hogy bármi gondom legyen, alacsonyabb nyomáson tudom használni, annyi, hogy minden tekerés előtt ránézek a guminyomásra. Sokkal kényelmesebb, mint belsővel meg defektekkel szarakodni.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #189218 üzenetére
Az ilyen videóknak nem szabad hinni
Nekem stans tej van a kerékben, az előzőben DT szalag volt, DT szeleppel, tökéletesen működött, a mostanit úgy vettem, hogy fekete, szövetes ragasztószalag van benne, ezzel sincsen gond, nem tudom milyen szeleppel. Vagy itt, vagy valami külföldi fórumon olvastam még, hogy a kapton szalag is jó ilyen célra, lehet olcsóbb, mint a "spéci" szalagok.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #189414 üzenetére
Azon a sávon csak lefelé lehet menni, ott én is tolnám felfelé
varsam: Oh, csupán 250 km a távolság
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Ringman #189421 üzenetére
Az átlag user által használt tartományban (~3.0-ig monti esetén) az átlag különbség 2 watt. Megkockáztatom, hogy ennél egy lefelé fordított stucni többet hoz, ha attól aerodinamikusabb lesz az ember. Arról nem beszélve, hogy ezt a különbséget nem tudom ki veszi észre...
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Crankbrothers stamp 1 pedál helyett tudnátok valamit ajánlani, ami:
-műanyag
-nem vastagabb középen a tengely miatt, lehetőleg konkáv profil
-cserélhető szegecses.Vettem egy northwave flat tribe cipőt, és alapjába véve nagyon jó, a melóbajárós bringa full műanyag konkáv pedálján nagyon jól tapad, de a cb stamp 1-hez túl kemény a talpa, nem deformálódik annyit, hogy a középen lévő tengely formáját felvegye.
Illetve itteni tippek alapján kipróbáltam egyrészt a decahtlonos, rendes szemüveg fölé vehető napszemcsit, illetve a kontaktlencsét is, mert nagyon bejött a napszemüveg. Ma lefelé menet a jobb szememből félig kifordult, itthon vagy 10 percen át küzdöttem, hogy berakjam a szemembe, az erdőbe ez sikerült 1 perc alatt Még jó, hogy megfogta a szempillám.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #189510 üzenetére
Ugyan olyan oldalról nézve, mint ez :S Középen ott a tengely.
Illetve azt kihagytam, hogy a CB nekem a nagy méretű, szóval az új pedál se lenne baj, ha nagyobb méretű lenne.
Komolyan mondom, ha ezen a szögek agresszívebbek lennének, tökéletes pedál lenne.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Ringman #189512 üzenetére
Ez a szemüveg az, csak minimálisan sötétít, nekem nagyon bejön. Szél ellen nem véd tökéletesen mondjuk, de nem is kerékpározáshoz van kitalálva.
Hasaggymeg:
Holnap veszek bele hosszabb csavarokat, az talán segít majd valamit. Ez a raceface nem olcsó baszki, pedig még alamónium sincsen benne
Ezt a pedált találtam most még hirtelen, bár nem tudom, hogy a konvex forma milyen lehet. Egy review alapján sosevoltmégilyenjópedálaföldön.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz #75376384 #189647 üzenetére
Ha a mostani gumid megfelel, akkor miért nem nézel ugyan olyat? Vagy már nem kapni?
Amit én figyelembe vennék, hogy az első guminál ne nagyon legyen szélesebb, agresszívabb mintázatú. Terepen kanyarban nem jó érzés, amikor az első kerék csúszik ki, miközben a hátsó tapad.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #189654 üzenetére
Azt nem néztem pontosan milyen fajta volt rajta.
Nekem volt Rocket Ron, performance, a tapadásával nem volt gondom 26*2,25 méretben, de leszakadt róla félig egy két bütyök, meg lett rajta egy 4 mm-es repedés kb.
A maxxis minionokkal nincsen még ilyen gondom, persze nehezebbek is, de ezzel a bringával sokkal bátrabban ereszkedek, többet kap a köves "sziklás" részeken is. 2.3-as méretben nem mondom, hogy könnyűek, de nem is vészesen nehéz ezért a tapadásért cserébe, majd új, könnyű kerékszett kéne inkább súlycsökkentés gyanánt. Aztán ha a dropper megadja magát, mehetne bele egy hosszabb, 150 mm-es, és kb semmi más nincsen, amit cserélnék a bringán.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Ringman #189762 üzenetére
Ezen ha van is tartály, max valami nagyon kicsi, én nem próbálkoznék vele. Tubeless felrakáshoz az kell, hogy egyszerre nyomj bele nagyon sok levegőt.
Én majd egy tűzoltó palackot akarok erre a célra átalakítani, ugyan azt tudja majd, mint a boosterek, csak negyed annyiba kerül majd.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Ilyen övtáskát használ itt valaki?
Ami nekem menne bele: pénztárca, pumpa, multitool, müzliszeletek, hosszabb útra egy banán, kulcsok, gumileszedő, tubeless kukac, esetleg hűvösebb időben egy alákesztyű, meg ha elfogyott a fény, és napszemüvegben indultam, akkor még az. Ez elférhet ebben?
Jelenleg egy ilyen hátizsákot használok, ebben ezek úgy ahogy elférnek, bár elég szar kitúrni bármit is az aljából, nagyon jó, hogy nem mozog rajtam, viszont eléggé aláizzadok...'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Rockshox debonair villa problem:
Észrevettem, hogy engedgeti a nyomást, de abszolút nem sokat. Vasárnapról kb 10 PSI tűnt el tegnap, tegnapról mára meg szintén. Kiengedtem belőle az összes levegőt, amire ugye össze kéne esnie a negatív kamrában lévő nyomás miatt. Ez nem történt meg. Kiszedtem a szelepmagot. Ha koppra összenyomom, akkor is ilyen 20-23%-ra kirugózik.
Ezt mégis hogyan? Nincsen a pozitív kamrában nyomás, aminek vissza kéne nyomnia. Mivel a debonair lényege az, hogy van egy pont, ahol a pozitív és negatív kamrát egybenyitja, pumpálgatás után már a negatív kamrában sem kéne túl sok levegőnek lennie. Gyakorlatilag a levegős oldalon nincsen semmi, ami miatt vissza tudna rugózni. A csillapítás oldalon meg nincsen rugó.
Amikor még a token-t szedtem ki belőle, akkor leengedve a villát, szépen összeült.Perpetuum mobillá változott a vasárnapi kör után?
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz bardi #189950 üzenetére
Csináltam videót róla, megnéztem a szerviz manualt, de nem látom, hogy ez miért lehetséges. Össze kéne esnie.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Amit leírtál, az a része világos.
Viszont ha kiszeded a szelepet, kiengeded az összes levegőt, a villának össze kéne esnie. Nekem meg a semmitől visszarugózik.
A negatív kamrában lévő nyomás az pont összehúzná a villát. És ezt nem értem. Nincs benne levegő, de mégse esik össze.Az merült fel bennem, hogy mivel mostanában a nyomással játszadoztam, állítgattam, lehet maga a szelep ment tönkre.
Ha ez így van, akkor elméletileg az történik, hogy a szelepen nagyon lassan távozik a levegő. Viszont mivel teljesen kirugózott állapotban a negatív és pozitív kamra össze van nyitva, a negatív kamra nyomása szépen átmegy a pozitívba, és leenged az egész teló.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz bardi #189956 üzenetére
Talán egy videó alapján sikerült megfejtenem.
Felülről indulva van ugye a pozitív kamra, alatta a negatív, majd ez alatt van mégegy, amibe elvileg a környezeti nyomás van, szintén pozitív szerepben. Ebbe levegőt nyomni nem igazán lehet, valószínű ez okozza azt, hogy visszarugózik a villa. Bár a szimmering valószínű sérülne, de ha mellette benyúlnék egy vékony műanyag darabbal, hogy át tudjon járni a levegő, akkor összenyomva maradna ilyen esetben.Kicseréltem a szelepmagot, felfújtam 50 PSI-re, holnap reggelre kiderül, az okozza e a gondot.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz balazs1022 #190019 üzenetére
Az icetech tárcsáimon is vannak ilyen kivágások, de semmi vibrálás nincsen, pedig még csak nem is shimano fékkel van használva, hanem srammal.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz bringasisti #190095 üzenetére
Szerintem nincs olyan ember a világon, aki azért ne tudna egy adott emelkedőt megmászni, mert 2 kilóval nehezebb a bringája...
Kíváncsiságból lemértem, a montim kb 15,4 kg, 800-900 grammos külsők vannak rajta, traktorgumi mintával, teljesen lockolva is pogozik egy nagyon minimálisan, mégis megmászom dobogókőt terepen, aszfalton, marhára nem számít egy kocabringásnak, mint én pl. Persze, ha kerékszettet veszek majd rá, figyelek arra, hogy könnyű legyen, ha már pénzt költök rá, nem fogom direkt nehezebbé tenni, de egy a súly dolog a mi szintünkön eléggé túl van misztifikálva.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Ezzel csak bringasisti véleményére reagáltam, hogy egy emelkedőn ez akkora gondot okozna.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Blackhole13 #190149 üzenetére
Kevés a kellően magas ember hozzá, és ha fel is kerül egy, rögtön elviszik.
Én ha nem írtam volna az eladónak aznap, amikor felrakta, másnapra elvitték volna. Volt egy másik bringa, ott másnap írtam az eladónak, már nem is válaszolt. Már tavaly is eléggé rá kellett feküdni a keresésre, idén gondolom még rosszabb a helyzet.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Blackhole13 #190159 üzenetére
Azt én sem merném. Amikor melóban punnyadás volt, egész nap a használt bringákat böngésztem
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz FerNandor #190766 üzenetére
Még mozgásvilág tesztnapon próbáltam ilyen villát, mellette volt pár fox meg rs villával szerelt bringa. Ég és föld volt a különbség, egyik se közelítette meg, sokkal finomabban mozgott, mint bármi amit eddig próbáltam, a rugózatlan tömeg is alacsonyabb, és amikor ezt kitalálták, merevebb volt, mint a hasonló súlyú normál villák. Mára ez már lehet változott, nem tudom, nem nézegettem villa súlyokat egy ideje.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz INTELligent #190862 üzenetére
Normális fékkel mindegy hány ujjas a fékkar, úgyis egy ujjal fogsz fékezni, nekem volt Avid elixir 5, majd Deore M615, most Sram level TLM, egyik sem egy ujjas hivatalosan, de sose használtam kettővel egyiket sem. Esetleg annyi komplikációd lehet, hogy beljebb kell tolni a kormányon, de az nem egy nagy kunszt, a dropper meg váltó bilincse, ha van, mehet a markolat és fékkar bilincs közé, én így használtam az összes bringámon az utóbbi kb 10 évben.
'92 Honda VFR 750
-
-
bardi
aktív tag
válasz szimpláncsak #190993 üzenetére
Én figyeltem arra, hogy valamennyire körkörösen tekerjek, de inkább csak olyan hajtás oldalról nézve 6-9, max 10 óra között húztam, ezt viszont platform pedállal is meg tudom csinálni azóta. Azt nem éreztem, hogy kevésbé fáradnék emiatt, vagy bármi jobb lenne, számomra nagy előnye nem volt. Ha vennék egy hardtailt, arra azért raknék, mert ott lehet le tudna pattogni a lábam a platform pedálról, mondjuk legutóbbi retro montis körömön a rajta lévő ergya pedál is egész jól tartott egy ideig.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz szimpláncsak #190997 üzenetére
Gyakorold azt, hogy egy lábbal tekersz csak, másikat kicsatolod, az hozzászoktatja az embert.
Nekem montin a fő gondom vele az volt, hogy a becsatolás egyszerűen nem ment normálisan, emiatt az elindulás emelkedőn szinte lehetetlen volt. Annyiból amúgy hasznos, hogy egyszerűbb a bringa seggét becsatolva emelgetni, még ha csalás is
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #191037 üzenetére
Ezzel tökre egyet értek, azt se tanulja meg vele az ember, hogy terepen lazán kell tartanod magad, és hagyni, hogy mozogjon a bringa, mert nem fogja lerázni a pedálról a lábadat semmi, hacsak ki nem old a pedál.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz xy.zsolt #191117 üzenetére
Múltkori körünkön volt egy hosszabb aszfaltos rész is, ahol kegyetlen szél volt, lejtőn lefelé 160as pulzussal tekertem, hogy kb a 15-öt elérjem, akkor egy picit átéreztem milyen lehet outisnak lenni, aztán eszembe jutott, hogy magatoknak választottátok, ti is járhatnátok az erdőbe szélcsendbe montizni
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #191135 üzenetére
Pontosan, legkisebb áttételen, 60as pedálfordulattal 4 kmh-val gurulva, miközben csípi az izzadtság a szemedet
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #191148 üzenetére
Azon én is elgondolkoztam már, hogy a homlokomra húzok valamit, hogy megfogja az izzadtságot, nyáron nem egyszer volt már, hogy azért kellett megállnom, mert már nem láttam. Már alig várom, hogy ezt átéljem kontaktlencsével is majd.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- Crypto Trade
- Házimozi haladó szinten
- Eredeti játékok OFF topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Tippmix
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen