- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- DIGI Mobil
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz
szuszinho #283745 üzenetére
Hoffer: Szerintem ezért az árért olyan rossz nem lehet. Amit itt szerintem senki nem tud megmondani az az, hogy milyen rajta ez a kínai felcímkézett Kootu teló és hátsó tag. Ez inkább ilyen fejesugrás az ismeretlenbe, szóval vedd meg és számolj be róla.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
Hasaggymeg #283756 üzenetére
Szerintem sem a világ vége a rövidebb hajtókar, de azért a kolléga majdnem 2 méter.
Így még jobban ki kell húzni a nyerget, ha pedig nem lehet tovább hézagolózni a kormányt, akkor eléggé sportos lesz a pozíció.
-
balintbaba
tag
-
balintbaba
tag
válasz
parandroid #284464 üzenetére
Azért nem tudják beállítani, mert a kormánycsapágyban van elvezetve a bowden az Orbeádban. Lehet próbálkozni a legdrágább Jagwire bowdenekkel/bowdenházakkal, de szerintem a mechanikus váltásnak megvannak a határai. Én sem tudtam 105-ös első átdobót úgy beállítani, hogy 4 fokozatban lehessen használni. A trimmelés egyszerűen nem működött, 2 fokozat maradt, a kis, meg nagy tányér. A Tribanomon meg a Microshift R8-as első váltó is tökéletesen megy
#284466MPowerPH: Itt is ugyanez van, mint amit parandroidnak írtam, attól függ, hogy milyen vázon van a váltó. Egy külső kábelvezetéses váznál alig surlódik a bowden, nem kell hozzá nagy erő, hogy a kis tányérról a nagyra "kimard".
-
balintbaba
tag
válasz
itouchfan #284521 üzenetére
Ha nekik jó, akkor nekünk nem biztos. Országútin én csak akkor látom értelmét az 1x rendszereknek, ha valaki kizárólag, az év 365 napjából 365-öt csak síkon megy.
Még ha valaki tényleg nagyon erős is, kényelmetlen lesz mászni mondjuk egy 44-es tányérral. Persze fel lehet hozzá rakni olyan sort, aminek a legnagyobb lánckereke már inkább egy fűrészlap, de akkor súlyban nem sokat nyert vele az ember.
Cserébe valószínűleg hajtáshatékonyságban nagyobb a veszteség, és az elcsúszott láncvonal miatt nem is biztos, hogy annyival aerobb. Ennyi, jobban értek hozzá, mint a Vismánál.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
Szemüveg témához: én most ilyet nyúzok. Van egy teljesen tiszta lencséjű és egy tükrös. Szállítással együtt 2 eFt volt. Volt korábban drágább Van Rysel ROADR900-asom, másfél év után letört a szemüveg szára a lencséről.
Vannak viszonylag drága olasz utcai napszemüvegeim is, én úgy látom, hogy a márkát fizeti meg sokszor az ember, szerintem őrültség 60-80 ezer forintokért sportszemüveget venni.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
Ilyen nincs. Annyira olcsó már az UV szűrővel ellátott lencse, hogy nem fogják kispórolni a kis vietkongok az Aliexpress mögött. Egyébként meg, ha beviszed egy optikába, ingyen bevizsgálják neked az UV védelmét.
A Decathlonos szemüvegem meg közel 30 eFt volt, drágának nem, de olcsónak sem mondanám. Mégis eltört, egyszer az egyik oldalon, ami meg lett ragasztva, aztán rá fél évre a másik oldalon is.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
szuszinho #285143 üzenetére
Mi pontosan a kérdés? A Favero csak Shimanohoz ad tengelyeket, Look rendszernél meg kell venni a pedáltesteket is. De ha van csak Uno tengelyed, akkor az belemegy a jobbos Uno pedálba, igen.
Ringman: Azért 350 ezer nem kevés pénz egy új kerékszettre, amivel nagyon gyorsabb sem lesz az ember.
A széltől meg nem kell fosni, azért kell jól meghízni, akkor nem borít fel a hirtelen oldalszél.
-
balintbaba
tag
válasz
szuszinho #285161 üzenetére
Jó, de magában nem fog működni.
"Attention: This item is compatible only with Assioma DUO."
Azt gyanítom, hogy a bal oldali tengely a főnök, a jobb oldalival összekapcsolva kommunikál a fejegységgel. A jobb oldali szettnél írja is a Favero:
"This product is a spare part for Assioma DUO: it doesn't work as a single-sided power meter. It must be always coupled with a left power meter pedal through the free Favero Assioma app." -
balintbaba
tag
válasz
dom1n0 #285168 üzenetére
3 kiló izom az rengeteg.
A versenyzők is többet nyomnak a mérlegen egy 3 hetes verseny után, mint az első napon. Azt hiszem egyik ESbringa podkasztban Dina úr mesélt erről. Nem találtam erről sok infót, de én arra gyanakszom, hogy a sok szénhidrát miatt több vizet raktároz el a kerékpáros szervezete, ezért nő a sportoló súlya.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
dom1n0 #285200 üzenetére
Nem értek hozzá, de ide a véresbökőt, hogy 30 km/h-nál nem tudsz 50 wattot spórolni a testpozíción és a gördülési ellenálláson. Szerintem ez az egész egy feneketlen kút, amibe bármennyi pénzt bele lehet szórni, de ha valaki ezt élvezi vagy jobb neki tőle a kerékpáron ülni, hát csinálja.
Amúgy meg ameddig nincs meg az 5w/kg-s vagy 350-es FTP addig topik zárható!
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
dom1n0 #285205 üzenetére
Nagy peremmagasságú kerekekekkel nagyon jó esetben hozol 10 wattot, az inkább 5 lesz.
A top vs hoodot, hogy kell érteni? Akkor van ekkora különbség, ha az ember Remco féle aero pózban teker, vagy az is belefér, ha nyújtott karral kényelmesen, nézelődve?
Évek óta teljesítménymérővel tekerek. Nálam kb. 190 watt a 30-as átlag, ha felül fogom a kormányt nem kell 230 wattal mennem.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
Ringman #285210 üzenetére
Szóval magasabb sebességnél (30 és a 35 km/h nagyon nem ugyanaz) és extrém aero pózzal sincs meg a 40 wattos spórolás. Mondjuk ez nem top vs. hood, de sokat mond.
Csokicsibesz: Addig tudom tartani, ameddig le nem érek a lejtő aljára.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
dom1n0 #285217 üzenetére
Nem értetlenkedem. Annyira nem jók a források, hogy már ránézésre meg lehet mondani, hogy nagyon túlzóak a számok.
De tessék kipróbálni, ha megveszed az új kerékszettet, abroncsokat, és csinálsz egy fulton tesztet, amin kijön, hogy 50 wattal kevesebb kell a 30 km/h-t fenntartani a technikai fejlesztésekkel és fékváltókaros fogással, akkor veszek neked 2 tálca, általad választott (kézműves is lehet) sört.
Ha nincs teljesítménymérőd, akkor elpostázom hozzá neked kölcsönbe az Assioma tengelyeimet SPD-SL pedálokon.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
-
balintbaba
tag
válasz
RexpecT #285246 üzenetére
Majd valaki komolyabban montizó megszakérti, de nekem úgy tűnik, hogy amit írsz, az így is, úgy is giga szívás. Létezik olyan tubeless rendszer, amit az erdő közepén össze tud rakni az ember egy 10 centis kis pumpával?
Én eddig azt gondoltam, hogyha leválik a tubeless külső a felniről és nincs hozzá megfelelő pumpa, akkor marad a belső beszerelése vagy valamilyen családi segítséggel hazamentés kocsival.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
Próbáltál már hasonló formájú szemüveget, amin van alul keret? Csak ezért kérdezem, mert a most divatos kerékpáros szemüvegek már akkorák, hogy alul szinte észre sem veszed, hogy van keret.
Nekem van pl. POC Devour másolatom (10 eFt és járt hozzá 5 lencse), alul felül keretes, de nem is látni.
-
balintbaba
tag
válasz
RexpecT #285399 üzenetére
34-esre? Akkor már egyből 38-ra kell.
Egyébként én is nagyon gondolkozom a Divide féltávon. Ami visszatart, hogy nincs nagyon backpacking, bikepacking vagy csak úgy simán természetjárásban tapasztalatom.
Arra is gondoltam, hogy meg lehet-e oldani kevesebb cuccal, kényelmesebben, úgy hogy az ember előre lefoglalja a szállásokat. Ezzel csak az a bajom, hogy nehéz belőni, hogy egy nap alatt mennyit tud haladni az ember.
-
balintbaba
tag
válasz
RexpecT #285404 üzenetére
Köszi az infókat! Nem mintha annyira számítana, de ahogy nézegettem, olyan drága lenne a bivakolós felszerelés, hogy abból bőven kijönnének a rendes szállások is (azt feltételezve, hogy a bikepackinghez megvett cuccokat nem nagyon használnám).
Ha egyébként egyedül mennél, és nincs időben vagy Divide-hoz való egész hozzáállásban nagy eltérés köztünk, akkor mehetnénk közösen is.
Nekem most kell valami célt kitűznöm, mert hajlamos vagyok elhagyni magam, és erre lehet pont jó lenne egy ilyen hosszabb túra.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
RexpecT #285446 üzenetére
"de Te gondolom a páros nevezésre gondolsz"
A-a, nekem majdnem mindegy az a pár tízezer forint, egyéniben is neveznék. Inkább arra gondoltam, hogy könnyebb mással menni, mint magányos farkasként - még akkor is, hogy időnként ilyen-olyan társaságokhoz verődik az ember.
De igazából még az sem fogalmazódott meg, hogy én hogyan mennék. Végig rohannék vagy inkább nézelődős tempóban, 4 nap az szerintem félúton van a kettő között.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
Csokicsibesz #285506 üzenetére
Hát világot váltani szerintem sem lehet 2 hónap alatt, de sokat lehet fejlődni. Attól függ mik a célok, de a hazai montis, de főleg országútis átlagnál talán nem annyira nehéz erősebbnek lenni, ha ez valakinek elég.
Egyébként egyetértek, nem kell túlbonyolítani.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
mauimagic #285526 üzenetére
A felkészülés nagyjából hogy nézett (hogy néz) ki? Most kb. milyen súlyhoz, milyen teljesítmény tartozik (critical power, ftp vagy bármi más jöhet)?
Csak kíváncsi vagyok, hogy mi az a szint, ahol már edzéstervet kell követni, hogy rendesen fejlődjön az ember és nem elég a Zoliwrc féle, csak fel kell ülni a bringára, és minél többet menni módszer. Egyébként én is inkább az utóbbiban hiszek hosszú távon, amatőr szinten.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
dom1n0 #285530 üzenetére
Heti 15-20 óra alapból rohadt sok, itt a topikban kevés ember megy szerintem ennyit még szezonban is.
Szerintem nem kellenek ehhez zónák, a test elég jól megmondja, ha sok volt neki, akkor pedig érzésből is visszavesz az ember. Szerintem, ha valaki beleteszi a munkát és nem tolja full kreténbe, akkor edzésterv nélkül is lehet relatíve erős.
Én próbáltam résztávozni, görgőn talán még jobb is, mintha az ember csak simán tekerne egy konstans teljesítményen. Nálam viszont kint teljesen elvette a kerékpározás élvezeti értékét, ez egy teljesen más világ. Ha valaki szeret montizni, az pedig le is mondhat a legtöbb esetben a terepkerékpározásról, mert a résztávokat megcsinálni műúton is körülményes, terepen pedig majdnem lehetetlen.
Itt látok nagy különbséget a kerékpár és a többi állóképességi sport között (futás, úszás).
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
fulton #285584 üzenetére
Fulton-teszthez milyen adatokat mutat pluszban a prémium? Esetleg Sauce for Strava bővítményt is felpakolhatod Chrome-ban, azt hiszem ennek is van fizetős verziója, ha valaki nagyon adatbuzulni szeretne.
#285606dom1n0: Nekem már lassan 3 éve van Inpeak teljesítménymérőm egy baloldali R7000-es hajtókaron, de nem tudom, hogy mennyire pontos, ezért az eszközről is nehezen tudnék nyilatkozni. Ami biztos, hogy a beüzemeléssel, megbízhatósággal nem volt gondom.
Elméletben le tudnám tesztelni magamnak a pontosságát, mert van okosgörgőm és itt vannak az Assioma tengelyek is, de még nem vettem rá magam.
-
balintbaba
tag
Új cipő nap!
DMT KM30
Ilyet még egy cipőmhöz sem kaptam, nem tudom mire lehetne használni.
-
balintbaba
tag
válasz
Ixion77 #285662 üzenetére
Most rápróbáltam még egyszer. Ha izomból rátépem a boát, akkor a lábujjak előtt picit felgyűrődik és érzem is, viszont itt tényleg annyira ráhúztam amennyire csak tudtam - országútis cipőmet sem szoktam ennyire megszorítani.
RexpecT, Dark Archon, köszi!
Én is azt hittem, hogy szélesebb lesz, mert az eddig használt Dekás XC500-nak nagyon szűk volt a "lábujj doboza", ennek a DMT-nek sem sokkal szélesebb.
-
balintbaba
tag
válasz
dom1n0 #285819 üzenetére
HRV-t mivel méred? Órával, vagy reggel rendesen felkapot a pulzuspántot az ágyban és 3 percig csak fekszel?
Más: Montit ti mikor szoktátok lemosni? Most ilyen. Úgy vagyok vele, hogy többet ártanék a csapágyaknak egy nagy vizes mosással, mintha csak így hagyom - láncot, becsúszokat le szoktam törölni.
Ez meg tegnap jött, mostantól ezzel kenem a láncot. Kell az ebike wax a nagy wattjaimhoz.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
-=RelakS=- #285865 üzenetére
Na már megint a Z2.
Az eredmény nem fog semmi hasznossal szolgálni. Itt van Manon, a GCN-es csajszi, aki UCI teamben profi kerékpáros volt. Az utóbbi időben szemmel láthatóan eléggé elengedte magát, meghízott. Ilyen sportmúlttal ő sokkal gyorsabban fejlődik egy szintre, aminél már volt sokkal feljebb is.
-
balintbaba
tag
válasz
flash- #285878 üzenetére
De mit vonsz le belőle?
Dagadt Cseh Lacit (NSFW!!!) beküldöd a vízbe 6 héten át, biztos, hogy perc alatt fogja úszni a 100-at, előtte meg mondjuk nulla edzéssel 1:30-cal lenyomta. Következtetés egy hobbistának: jahh, aki 20 évig sportolt és abbahagyta, pár hét edzés után még mindig sokkal jobb, mint egy lelkes amatőr.
Aki ugyancsak nem túl életszerű fejlődést szeretne látni, annak itt van ez a videó. Nyár végéig, ha jól számolom még mindig van minimum 4 hónap, várjuk az 5W/kg-s ftp teszt eredményeket Z2-es edzést végzőktől.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
Lőttem egy térdest én is a mai kerékpározásról.
Alul-felül rövidben, idén talán még ilyen jó idő nem is volt. A Z2-es zónát is sikerült tartani, így nagyon bízom benne, hogy beépül! -
balintbaba
tag
Mai térdes:
Itt még csak léghűtés volt, hazafelé megjött a víz is.Picit fáztam is az esőben, jól be is vörösödött a bőröm a zuhanyzás közben.
-
balintbaba
tag
válasz
Napfénysüti #286157 üzenetére
Itt a képen még tök jó idő van, nem tudom miről beszélsz.
Egyébként én mindig azzal nyugtatom magam, hogy ebben a sportban ez benne van.
A tervezett Z1-Z2 így nekem sem jött össze, egyrészt le kellett szakítanom egy mögöttem utazó sporttársat, mert zavart, másrészt minél hamarabb haza akartam érni ebből a szar időből.
Remélem holnapra nem esik le rólam az izom vagy azért ki fogok tudni kelni az ágyból, attól még hogy nem tartottam be a zónákat.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
lsebestyen #286192 üzenetére
Nekem is ugyanez volt a GP5000-rel, kopásjelzők még jók voltak, de már látszott a szövet. Szerintem többet kéne Z2-ben menned, mert oké, hogy nem fékezted el, de a nagy wattos kigyorsítások jobban koptatják a gumit.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
Hasaggymeg #286212 üzenetére
Én inkább terepen nem vettem észre nagy különbséget a mechanikus és az AXS között. Lehet montira már nem venném újra, bár ki tudja, tényleg azon is nagyon jó.
Meg tudom erősíteni, amit jjeahh kolléga írt, nekem a GX AXS sokkal jobban csattog, mint a sima mechanikus GX, persze az is lehet, hogy én szabtam túl hosszúra a láncot (nem túl valószínű). Akkumulátor töltöttség, töltés nálam nem létező probléma, nem is nagyon szoktam külön nézni. Ha a váltón látom, hogy pirosan villog elindulás előtt, akkor még simán kimegyek vele tekereni, utána pedig felteszem töltőre. Mondjuk ezt illik fenntartással kezelni, mert nekem 10-ed annyi technikai problémám nincs, mint itt sokaknak.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
goldnarmz #286269 üzenetére
Az AXS nem szarik be.
Nekem csak bowden ment belül, mondjuk azt is én fűztem be, de simán kihúztam. Ha esetleg vissza kéne alakítani mechanikusra, akkor eltökölnék vele, vagy vennék Aliról valamilyen Parktoolhoz hasonlító bowdenbefűző szerszámot (pár madzag és mágnes) pár ezer forintért.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
lsebestyen #286274 üzenetére
A 120w nem is olyan rossz a körülményeket és azt figyelembe véve, hogy egy nőről beszélünk. Mondjuk szerintem most ő is közelebb van 75 kilóhoz, mint a 65-höz.
Egyébként szerintem én 2 hónap alatt nagyobb leépülést össze tudok hozni önsorsrontással, zabálással, szóval átérzem a helyzetét. Nekem Simon a kedvencem, Manon sem rossz, Ollie-t meg utálom.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
Ringman #286458 üzenetére
A hajtás majdnem mindegy. Elmegy bármilyen 11 (csak hajtómű) v. 12 sebességes Shimano, Sram vagy kínai cuccokkal. Szóval, ha valaki szeretné, ki lehet hozni elég költséghatékonyan is.
Nálam most ugyanez a Force AXS bowdenes megy R7000-es hajtóművel, 105-ös 12 sebis kazettával és XX1 rainbow lánccal.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
fattyu #286469 üzenetére
Nem kuka a Z3, maximum ha tényleg egy stukturált edzéstervet követsz és úgy érzed, hogy érdemes otthagynod a polgári foglalkozásod, mert ha picit többet beleteszel a sportba, akkor hívni fog egy ProTour csapat.
Az átlag hobbiszinten kerékpározó sporttárs, aki még teljesítményorientáltan is teker, a heti kitűzött mondjuk 6-10 óra nyeregben ülést sem tudja következetesen tartani az év során, ennek ellenére itt egyből sokan a zónákkal jönnek, mert azzal lehet igazán fejlődni.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
-
balintbaba
tag
Én is estem ma csak montival. Lehet nem kéne Straváról olyan ember trackjét választani, aki össztelós ebike-kal megy.
Így volt benne tolás bőven, az esés meg egy DH-s szakaszon történt, ahol építettek ilyen letöréseket/lépcsőket (kikerülni persze nem lehet őket).
Állandóan úgy éreztem, hogy túl magasan van a súlypontom, orra fogok esni vagy nekimegyek a single trailen egy fának. Mondjuk olyan szar a kerékpárkezelési technikám, hogy még duplavállas telóval sem jöttem volna le, pedig annyira nem is nehéz terep.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
dom1n0 #286779 üzenetére
És a szép tiszta kerékpárral sikerült gyorsabbnak lenned vagy még mindig a 200 wattot üldözöd?
Ezért írtam, hogy tekerni is kéne ahhoz, hogy az ember megértse, hogy nem mindig olyan jó kerékpárt mosni.
Hasaggymeg: csak annyira tisztítom meg, hogy még ne nézzenek teljesen igénytelennek, ahhoz elég egy tanga bugyi is.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
Mai térdes:
Balatonhoz ne jöjjön senki, már így is túl sokan vagyunk.Tényleg élhetetlenül sokan tekernek most Siófok környékén.
-
balintbaba
tag
válasz
RexpecT #287143 üzenetére
Én is számolok az értékvesztéssel, viszont Csokicsibesz és a te összehasonlításod sem teljesen fair.
Canyon, Rose egy postázós kerékpárgyártó, és a te Cannondale-ednél sem lenne olyan egyszerű egy garanciális ügyintézés, plusz elég nagy akcióban vetted. Dekába bármikor betolod a kerékpárt és egyből foglalkozni fognak veled.
Divide-ra még nem neveztem, testsúlytól függ nagyrészt, hogy megyek-e. Plusz parandroidnak is panaszkodtam hétfőn, hogy nagy melegben eléggé megfájdul a fejem nagyobb terhelésnél - nem tudom, hogy bírnám ezt több napig. Emlékszem BBD-n is 2-3 fájdalomcsillapítóval mentem végig.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Cyberpunk 2077
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Tidal
- Házimozi belépő szinten
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
- További aktív témák...
- Lovelec Teraka 630Wh 95Nm. Tuningolt Ebike
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Új Helly Hansen Nordvik 2 ébenfekete gumicsizma (47-es méret)
- Új Givenchy Gentleman Réserve Privée EDP 100 ml
- Touroll S1 elektromos kerékpár (750W teljesítmény, 100 km hatótáv, 7 sebességes váltó)