- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X3 NFC - minden, ami kell
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Újabb forrás erősíti meg a CMF Phone specifikációját
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
-
Alg
veterán
válasz mobal #201242 üzenetére
Nézd meg a hátsó váltó leírásában a max kapacitást, annak kell nagyobbnak lenni mint az első lánctányérok fogszám különbsége+kazetta fogszám különbsége.
Pl. nekem elől 50/36, hátul 11-28 esetén (50-36)+(28-11)=31, ennél nagyobb kapacitású hátsó váltó kell.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz xy.zsolt #201256 üzenetére
Simán elképzelhető hogy van benne annyi biztonsági ráhagyás, én a Shimano gyári ajánlásról beszéltem, ott tudtommal a SS (rövid kanalas) esetén 33 a kapacitás. Lehet hogy elmegy 37el is gond nélkül... Aztán az is lehet hogy hosszú távon így használva nagyobb eséllyel hal meg a rugó benne, vagy nehezebb beállítani a tökéletes váltást, vagy nagyobb a hajtás ellenállása, jobban koptatja a láncot/kazettát, stb...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Ha már itt tartunk, az Elite görgő téma nem haladt semmit előre
3 hete írtam meg a boltnak hogy nem, nem ugyanazt küldtétek vissza, mellékelve fényképeket a régi és az új sorozatszámáról (de ugye még a felirat is más rajta Suito helyett Suito-T).
Mi is nyaraltunk, meg adtam nekik időt hogy utánanézzenek, de még egy "kedves türelmét kérjük, megnézzük mi történt" vagy hasonló választ sem kaptam, csak egy automata üzenetet a most hétfői érdeklődő levelemre, hogy a boltvezető szabin van ezen a héten.
Szóval most írtam az Elite-nek, hátha ők látják a rendszerben a sorozatszám alapján hogy WTF.
Amúgy kipróbáltam, az előző tulaj nem húzta rá eléggé a kazettát és belemart a szabadonfutóba, így gondolom majd a világ szopása lesz leszedni róla amit most ráraktam de amúgy eddig úgy tűnik legalább ez nem zakatol és működik rendesen. (kérdés meddig). Ja, meg a csavarokat meg kellett húzni mert lifegett rajta a műanyag burkolóelem.
Nem értem mit tökölnek, egy 105-ös sort kellene küldeniük hozzá meg újraindítani a garanciát nulláról és kész. Nem is kis boltról van szó, most már belinkelem: https://sportgigant.at/
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Ilyenem van, a széles "csappantyús" QR végek nem biztos hogy belemennek, akkor faragni kell rajta.
Shimano, Giant gyári QR gond nélkül, DT tekerős verzió nehézkesen, de belemegy, Fulcrum Racing Zero-féle QR már nem fér bele, túl széles.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz gd4n1 #201777 üzenetére
Nyilván a lenti ágat kell nézni, és fel is hívják rá a figyelmet, a linkelt kép a connex-től van, és ugyanez az ábra van benne a lánc dobozában is ha jól emlékszem.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #201779 üzenetére
Nekem ilyen műanyagos hangú "dorombolást" a hátsó váltó műanyag(?) kis vezető fogaskereke szokott csinálni nagy áttételen (azaz kis fogszámon hátul), szerintem normális. Érezni is a rezgést ha ráteszem a kezem a váltóra.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz balintbaba #201791 üzenetére
Szerintem elengedik a full vezetékes Di2-t a mindenféle dobozkákkal, nem fog lejönni 105-be, nem fognak 2 különböző elektromos rendszert futtatni párhuzamosan.
Ha viszont így lesz, érdemes lehet figyelni az aprót/akciókat, jó lenne megcsípni egy felnifékes Ultegra di2 szettet jóárasítva
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #201928 üzenetére
Nekem nem kellene mindenképpen wireless, meglennék egy vezetékes Di2-val is - egyszer nem téma befűzni ha utána nem kell már foglalkozni vele. Hátha sikerül megcsípni egyet amikor kijön az új wireless verzió...
Igazából nem látom értelmét a wireless-nek - fixen rögzített dolgokat amiket nem is kell túl gyakran leszedni/cserélni tök felesleges rádiósan összekötni. Ha odaadok neked egy vezetékezett meg egy wireless elektromos váltásos bringát összerakva, az ég világon semmi különbséget nem fogsz észrevenni használatban, karbantartásban.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz SpaceJam #202010 üzenetére
Én is feljebb tenném kicsit a váltót a vázon, látszik hogy a lépcsős műanyag koptató középső(?) lépcsője ér bele, ha feljebb teszed pár mm-t talán pont lesz elég hely az alsó lépcső mellett.
Legrosszabb esetben meg meg kell csiszolni a koptatót kicsit
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz SpaceJam #202016 üzenetére
Írnék a Canyon-nak hogy szar a váltóbeállítás, kifizetik-e a garancia keretein belül ha elviszem egy szervizbe beállíttatni rendesen - már ha nem akarsz/tudsz te szórakozni vele...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Nah beleegyezett a bolt hogy a kicserélt okosgörgőről hiányzó kazetta helyett ha veszek egy másikat, visszatérítik az árát (ők nem tartanak alkatrészeket).
Most már csak találni kellene valahol készleten 11sebis 105-ös kazettát
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Ringman #202164 üzenetére
Anno mikor hosszúakat futottam meg teljesítménytúráztam, a vitatigris volt a "szegény ember gel-je". Lehet hogy nem olyan high-tech (csak kb. 15% szénhidrát), de ugyanolyan kényelmes, tiszta, jól pakolható csomagolás, könnyen fogyasztható menet közben is, jóval olcsóbb, és a gyomrot is kisebb eséllyel készíti ki.
A másik tuti tipp a Giant Bar, ha valaki bírja az émelyítően édes cuccokat, ebből egy félnél többet én nem bírok egyszerre megenni.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #202275 üzenetére
Motorosokra +1, hangos büdös, száguldozik, mindenhol képes előzni és szembe jön a szerpentinen a beláthatatlan kanyarban ha épp úgy jön ki a "racing line" neki
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz sebgutkopf #202433 üzenetére
Sosem előzök rá bringával araszoló autós sorra, beállok szépen a sorba középre, hogy ne álljon mellém autós. Kivéve ha előre látom hogy pár méter múlva lesz bringaút vagy le tudok fordulni, és odáig mindenhol biztonságosan elférek - de akkor is inkább felmegyek a járdára és eltolom addig a bringát.
Úgy általában, a sportolás outin nekem kb. a városhatáron véget ér, onnantól csak a biztonságos hazajutás a cél.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Mezga Aladár #202461 üzenetére
Párhuzamos sávról volt szó... egyirányúba szembe behajtásra sehol nem kényszerít a KRESZ, mehetsz a szomszéd utcán.
Amúgy pont ezért kontraproduktív a kényszerből, olcsón, "okosba" kerékpárút-építés... megépítik mert arra járt a pályázati pénz, de minél olcsóbban, nulla tervezéssel ahogy éppen elfér hogy mehessen rá a plecsni hogy hűdesok kilométer épült, aztán presze járhatatlan sz@r lesz az egész és rosszabb a helyzet mint előtte volt mert csak konfliktusokat teremt.
Onnantól meg a bunkó bikiclisek lesznek a hunyók hogy nesze ott a kerékpárút, használd b+, felesleges ezeknek bármit építeni úgyis az úttesten mennek.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #202577 üzenetére
Bizony, ez pl. szinte végig olyanokon ment , és voltak tizenfős outis csoportok rajta.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz lsebestyen #202628 üzenetére
Itt Bécsben hasonló eset után (autós leszorított, megállt, ordibált, fenyegetett) feljelentette a bringás a sofőrt és bizony az lett a vége hogy megbütették az autóst - mondjuk ha jól emlékszem volt már priusza hasonló viselkedés miatt.
És még csak kamera sem kellett hozzá.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz ivana #202642 üzenetére
Apropó franciák, egy szövött karbon Time Scylont bármilye olasz girbegurba váznál inkább elfogadnék
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Ringman #202978 üzenetére
Csak nekem nem tetszik ez a szanaszét lyuggatott váz? Értem én hogy bikepacking, de minek kell 6(!) kulacstartó-csavar az alsócsőbe, meg egy harmadik a nyeregcsőbe ráadásul úgy hogy két rögzítési pont között hajlik is a cső
A felsőcsőre is mit szokás tenni amit nem elég max. 2 helyen rögzíteni?
Az meg már tényleg egyéni vélemény, hogy a tördelt hátsó villáktól is kiver a víz
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #203120 üzenetére
Nekem egy erősebb fékezéses megállásnál is rendszeresen bejelez a 830...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz SpaceJam #203253 üzenetére
Aki nem bízik így magában, az cselekedjen máshogyan! Mindenkiben máshol van ez a mérce, ami meghatározza, hogy mi az, amit még 100%-ig biztonságosnak érez.
Ugyanezt szokták mondani a városban 120-al száguldozo BMW-sek is, hogy de ők még soha nem okoztak balesetet, jól vezetnek, ők így is biztonságosnak érzik, meg amúgyis üres az út, minek 50-el menni... amíg fel nem tekerednek egy villanyoszlopra, vagy el nem csapnak egy arra járó EL-GO-s nagymamát
OK, mérlegeljünk, én is átmegyek a piros zebrán hajnal 4kor mikor tök üres minden, csak legyünk tudatában hogy ez a gondolatmenet veszélyes vizekre is vihet minket...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz maximilian4 #203404 üzenetére
Jövök én is egy hasonló találós kérdéssel
Felnifék, hátsóval gyenge fékezéskor és fékezés után kar elengedésekor jön egy vibráció a seggem alatt, először azt hittem valakivel összeért a gumi, olyasmi érzés. Vagy mintha sűrű rácson mennék keresztül.
Hátsó tengely stabil, fék a vázon nincs meglazulva, fékpofák már nem újak, kb. félig-kétharmadig kopottak de tiszták. Visítás nincs, "toe-in" belőve, fékpofa nem ér a gumihoz, gumi nem ér a vázhoz.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
-
Alg
veterán
Vettem kiprobalni egy ilyet : [link]
Mukodik, tudom ajanlani. Baratatnom siman fel tudta vele rakni a gp5000TL-t ami sima gumileszedovel egy remalom.
Kicsit hajlik, ra kell jonni a kezelesere. Es ami miatt vettem: befer a nyeregtaskaba. (Vagy a nyeregtaska ala/fole csatolva is jo)."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz SpaceJam #203496 üzenetére
Cateye GVolt70.1? Alapból lefelé lóg a kormányról.
Cateye - Garmin kozolt biztos találni valahol, de ha van Gopro mountod arra is felrakható. Eredetileg én is azzal terveztem, aztán végül a saját pántjával használom a kormányon, pont jól elfér a kábelektől és mivel lefelé lóg nem is zavar+jobban kére esik a be- kikapcsolás.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz balintbaba #203564 üzenetére
gallyra vágnom - Megmetszetted, vagy feldobtad a fa tetejére?
A helyes kifejezés: gajra vágni
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #203659 üzenetére
Spanyolok, egyszer rendeltünk tőlük, megjött simán.
Készletinfot nézni kell, mert ha egy dolog van a kosárban ami nincs készleten, a többit sem küldik el addig. De miután azt utólag kidobtuk a rendelésből a többi jött viszonylag gyorsan."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #203685 üzenetére
Átugrik, nem visel terhet a váltógörgő.
Outin amúgy a Shimano Ultegrától felfele ad csapágyas görgőket. Biztos számít vagy fél wattot, ha valami jó vékony olajjal van kenve.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz planbmokus #203695 üzenetére
Jah, ez az a videó ahol a viaszos kencéket nem előírás szerint használták (nem hagyta megszáradni). Akkor már inkább zerofriction
Amúgy tényleg jó a Muc-off dry, de egyrészt ha pici kis víz éri máris bachatod, másrészt ez olaj, szóval összeszed valami mocskot.
Harmadrészt meg amelyik gyártó akkor bullshitet tol mint a Muc-off a legutóbbi GCN videóban ahol egy egyszerű ultrahangos tisztítást+újrakenést elneveztek "optmalizációnak" és azzal büszkélkednek hogy ezt nemtudomhány muc-off partner elvégzi neked (mintha más meg se tudná csinálni), majd minden adat nélkül puffogtatják hogy mennyi sok wattot spórolsz meg ezzel... ja és valami 60 dollár fél deci abból a sz@rból... na szóval ettől a gyártótól minél kevesebbet vásárolok annál jobb.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz MPowerPH #203865 üzenetére
Valószínű belement a trutyi - szelepmagot tekerd ki, és takarítsd meg vagy cseréld ki.
Mikor lerakod a bringát, illetve pumpáláskor figyelj hogy ne alul legyen a szelep.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz RexpecT #203917 üzenetére
+1 ötlet: lánctányér rögzítő csavarokat is nézd át, az is kattoghat és sokan elfeledkeznek róluk.
Más: Mi tegnap a Fertő tó osztrák oldalán csináltunk egy kis karikát kirándulósan, kevésbé sportos ismerősökkel - rengeteg tök jó minőségű és kiépjtett bringaút van ott is, szóval visszamegyünk még nagyobb (teljes) körre is szerintem. A lassú tempó meg kimondottan jót tett a fájós térdemnek.
Ez utóbbit végre sikerült izolálni, a bal combhajlító (hamstring) alsó tapadása fáj (+ nagyobb terhelés után be is dagad), szóval csinálom napi szinten nyújtásokat, meg tervben van egy bikefit is - csak itt elég drága, normális helyen 200-250EUR. Azért örülök hogy izom, és nem ízületi eredetű...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz balintbaba #203935 üzenetére
Taiwan...
Illetve csak annyit írnak hogy "done in our factory", ami bizonyára a Gigantex gyárát jelenti valahol Kínában, és nem egy csehországi üzemet. Sőt, csak a prepregre írják hogy saját gyárban készül, a layering (ami majdnemhogy fontosabb mint a prepreg) meg valószínű ki van szervezve...Cseles marketing szófordulat, egy cseh cég+"saját gyár" azt hinné az ember hogy az is cseh, pedig nem... amúgy a legutóbbi pénzügyi jelentés szerint a cseh irodában kettő darab ember dolgozik és nem volt 400k dollár árbevételük... (~naponta egy kerékszett)
Az ár tényleg rendben van, de hasonló pénzért akkor már inkább pl. egy Farsports Kaze...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz balintbaba #203946 üzenetére
Nem teljesen, mert az Equinox valójában a Gigantex saját gyártású kerekeit árulja mint európai központ. Szóval azért egy szinttel talán jobb mint a "noname kínait felmatricázok" megoldás (Hunt )
Itt van még sok info róluk ha valakit érdekel.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz arcitec #204038 üzenetére
Ezt mondjuk jobb helyeken úgy szokás megoldani, hogy:
1. Az egész művelet nem tart 2 hétig sem
2. nem ilyen viccnek is rossz szarokkal zárják el, hanem beton terelőkkel, rajta fényvisszaverővel+villogó sárga lámpával és/vagy még rendes kerítéssel körbe is kerítik.
3. Nem a kitaposott részen kell egyensúlyozni mellette, hanem ideiglenesen leaszfaltozott kerülőt biztosítanak
4. Ha valamiért nem tudják rögtön lefedni és ott kell hagyni, akkor is letakarják valami pallóval/acéllemezzel hogy használható maradjon az útvonalSzóval qrvára nem tettek meg mindent a veszélyes helyzet elkerülése érdekében.
Az meg hogy egy szerelőakna rendbetételére közbeszerzési eljárást kell kiírni, közröhej
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #204064 üzenetére
Erről az jut eszembe, ha bezzeg a falusi Józsi bácsi az emésztőt egyszer egy napig lefedetlenül hagyja, köben a szomszéd Pistike beleesik mikor átmászik málnát lopni, akkor már melegítik is neki a priccset... itt meg még a baleset után se jutott eszébe senkinek hogy talán le kellene fedni vagy rendesen elkeríteni...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Megoldódott, nekiültem és végignéztem mindent, a következő volt a hiba (hátha valakinek lesz hasonló problémája):
- Fék teljesen ok, nem ott kellett keresni
- A kónuszos hátsó agyat mikor legutóbb szétszedtem és újrazsíroztam, alig jött szét mert van benne az előfeszítő alatt egy rögzítő elem, egy átvágott alátét (biztos van neki rendes neve, nem tudom mi lehet) ami baromi szoros volt, és megkapaszkodott a menetben. Na ezt a cuccot nem tudtam rendesen visszatolni a helyére, ezért felfeküdt rajta az előfeszítő anya, ezért nem volt elég preload, ezért volt egy nagyon minimális kotyogása a tengelynek ami ilyen rezonanciában manifesztálódott. Szóval most egy lapos csavarhúzóval picit feszítettem ezen a bizbaszon hogy könnyebben rácsússzon a tengelyre, így lett rendes preload és megszűnt a kotyogás.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Zoliwrc #204240 üzenetére
Nekem a NW Celsius GTX-ben is lefagy a lábam fagypont körül már, kell bele egy neoprén zokni hogy elviselhető legyen - thermo zokni nem elég
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
válasz raymi16 #204276 üzenetére
Mit jelent hogy peremhez illeszteni? Ha mindkét oldala a külsőnek a peremen belül van akkor csak körbenézed hogy a belső ne legyen becsípődve, aztán felfújod és annyi, nem kell tovább illesztgetni. Vagy nem értem mi a gond Képet nem tudsz róla?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO