Hirdetés
- Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55s
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom mobilszolgáltatások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
Hirdetés
-
A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
ma Legalábbis erre utal egy, a vékony dobozról készült fénykép.
-
Súlyos sztrájkba futott a Samsung Indiában
it A Samsung arra figyelmeztette a sztrájkoló indiai alkalmazottait, hogy ha nem dolgoznak, nem kapnak fizetést – és ki is rúgják őket.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Manitou #200900 üzenetére
o_O
Jah, megérzed, montin meg 1,6 alatt behatol a csontvelődig... Nagyon hülye ötletnak tartom. Meg mondom, lehet, hogy eleve a felni se bírná. Legalább annak a tól-ig értékeit nézd meg, és az alsó határ alá semmiképp se menj, mert csak kifordulna a cucc. A virslikhez nagyobb nyomás is kell, amit meg az oldalfalak nem bírnak.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Manitou #200900 üzenetére
Ha bármennyire is göröngyös a talaj, a ballonosabb típusok jobban haladhatnak (de legalábbis ugyanannyira, ezerszer komfortosabban), egyedül a szintetikus, sík fém tesztfelületen tud gyorsabb lenni a kisebb futófelület. Nyilván a légellenállás, a villák és a súly-kérdés limitálják a dolgot. Az országútikon sem véletlen az utóbbi 2 évtizedben a szélességek növelgetése (20>23>25>28>30+).
Ezt a videót nézd meg, ha még nem tetted volna!
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Maximum1 #200905 üzenetére
A 40 mm is slick-féleség? Írtam, hogy nyilván egy bizonyos pontig igaz a növelés előnye. Nem skálázható traktorgumiig a dolog...
40 és 25 között már a légellenállás különbsége is hatalmas. Ilyen szempontból az az ideális, ha a gumi a felni síkjában van. A 40 mm viszont egy nagy buborék rajta. Ez azért nem elhanyagolható. Viszont 25 és 28 között bőven érezni a komfortbéli különbséget, cserébe annál biztos, hogy nem lenne meg ez az időbéli eltérés. Hiába nagyobb a felület, nyersz a göcsörtökön gördüléssel és a kényelemmel. 25-ös gumit most már csak az vesz, akinek nem fér el a 28-as a villák közt. Meg mindez igaz 28 és 30 viszonylatában is.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #200906 üzenetére
Lényeges tehát a felni szélessége. Ha neked a 25-össel van kb. egy síkban, akkor azzal leszel a leggyorsabb. Viszont kicsit szélesebb felnivel a 28-ast is épp úgy meg tudnád hajtani, csak kevesebb rázással. Nagyobb súlyhoz meg egyszerűen muszáj a ballon, én pl. 28 alá már soha nem adnám. 20 mm-ről lépegettem szépen fölfele, míg eljutottam idáig (és nem 2 filléres gumikkal, most is egy Continental Gator Hardshell van).
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Maximum1 #200908 üzenetére
Jó, a Pana eleve egy mintás darab. Körte az almával. Az már ránézésre lassabb.
Hogyhogy nem jött be? Mondjuk gondolom, te nem vagy 110+ kg, mint én
Ez a tubeless dolog amúgy teljesen jól hangzik.---
"Conti Exproler Pro"
Csak most olvasom... annál bármilyen slickes, futóéles gumi gyorsabb. Ha tényleg aszfalt a cél, ezzel csak kínszenvedés lehet. A váltást azért ne vesd el szerintem! Csak ebbe a montira-vékony-gumi csapdába ne ess bele, elég volt nekem, meg a gerincemnek...
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz amstro555 #200912 üzenetére
Kérdezd meg tőlük! Minden nagykernek más és más feltételei vannak. Van, amelyik egyáltalán nem enged csakis webáruházat üzemeltetni, kell offline bolt, és azon belül is fontos, hogy ne fedjétek a többi szerződő féllel egymás területét.
Van, ahol csak pénzbéli követelményeknek kell megfelelni, pl. a Mali-ba sokáig úgy lehetett belépni, hogy egy egyszeri 100+ ezer forintos megrendelést intézel, de ott van pl. a nyomorék Paul Lange (Shimano), ahol olyan ársávokat kapsz, hogy bármelyik kiskerben olcsóbban szerzed meg a dolgokat, mint náluk, amíg nem költesz sok-sok milliót el náluk rendszeresen.
A Biker pl. idióta és kiköltözött Csepelről, így a kutya nem jár már hozzájuk, ha egyáltalán még létezik. De van pár jó fej is. De azt, hogy bármelyik normális, webes API-t biztosítson a készleteikhez, hogy azt automatikusan tudja kezelni a webshopod, ne is várd! Az is kész csoda, ha egyáltalán a termékeikhez digitális anyagot tudnak mellékelni. Volt olyan, hogy a nagykertől a gyártóig, majd az eredeti olasz fotósig kellett átvakarnom magam, hogy végre a picsányi, víztjelezett, hulladék képeknél nagyobb felbontásúakhoz jussak.... Tényleg katasztrófa, amit a legtöbb művel. Kész középkor.[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #200913 üzenetére
És akkor még nem említettem a kiskereket, akik közül pár meg nem nevezett a szezon kezdetekor beérkező cuccokat egyben felvásárolja (nyilván rohadt nagy kedvezményekkel), aztán próbálj meg kis boltként 1. cuccokhoz jutni, 2. árban versenyezni. Gyökér társulat az egész, atomot kéne dobni Csepelre (amúgy is) – bár pont a telepen vannak erre kifejezetten bunkerek és képesek lennének túlélni, hogy ezt a kőkort nyomják 2050-ben is. Ha ez csak kósza ötlet volt, akkor íme, egy kis ízelítő a magyar bringanagykerek csodás felhozatalából.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #200914 üzenetére
Amúgy pont ma gondolkoztam rajta, hogy kéne alakítani itt egy társulatot, hogy a saját rendeléseinkből összedobjuk a szükséges keretösszegeket stb., és be tudjunk járni legalább pár nagykerbe, kikerülve a boltok irritáló árrését. Mert azért az is elég felháborító, hogy sokan semmit sem tesznek hozzá a cuccok értékeihez, és ki az a hülye, aki 20-30%-al többet szeretne költeni ugyanarra csak azért, mert az eladó egy poros pincéből képes előhúzni neki, vagy mert az nagyon sokat költött a kirakatára... Valahogy nem hat meg.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Az első kapásból felejtős, már leírtam, hogy miért. Az összes 100 mm alatt rugózású cross baromság felejtős.
A többi meg felszerelés függő. Nem tudom azt mondani, hogy hű de jól jársz ilyen Shimano Tourney szintű, meg az egyéb noname alkatrészekkel.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz nmate91 #200936 üzenetére
Ezen már túl vagyunk, nem véletlen írom. Lásd a most nem linkelt előzményeket! Terepre használná, amire ezek a buzis crossok nem elegendők a hulladék teleszkópjukkal. A többi is belépőszint, és az első így is az lesz, hogy majd a teleszkópot cserélnie kell, amint az alap XCT30 fos kikotyogott, de legalább lesz opciója. Úgy nem egy 75 meg 63 mm-es viccet kell majd cserélnie, hanem a standard 100-ast.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #200937 üzenetére
... és amint ez a csere megtörténik, AKKOR lesz egy használható montija. Ezért próbálom rávenni, hogy alapként minél jobb felszereltséggel próbáljon vásárolni, mert akkor legalább a féket és a váltókat meg egyebeket nem kell majd fejlesztenie, csak a teleszkópot. Pár hónapot meg csak kibír egy XCT is terepen, addig pedig összegyűlik a 80-100 ezer a telepókra (pl. Rock Shox Recon, vagy egyéb ajánlott darab).
Ugyanez van a 600 ezres kategóriákban is, hogy a Judy Gold-ot találsz mindenben. Az első ott is a teleszkóp csere... Az a monti lényege, attól lesz kezelhető a gép.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Azt hiszem, a megoldás közelébe értem...
Mindkettő hasonló áron van, mindkettő XXL-es, alám való méret és még el is érhetőek. A cél, hogy városi mindenesem legyen. Szerintetek mennyi értelme lenne a Pathlite 7 teleszkópjának 75 mm-es rugózással, illetve mit lehet tudni erről a Suntour NRX-E Air-ről? Mennyire van jó alternatívája később ennek a teleszkópnak? Az utak minősége, ahol nap mind nap járok, sajnos eléggé jogossá tesz mindenféle rugózást.
A cél az lenne, hogy stabil, gyors jószág legyen. A teleszkóptól azt remélem, hogy a padkák megugrása (bunny) is végre visszakerülhet a repertoárba, többet nem is várok tőle. Persze a Roadlite karbon villája se rossz, ha elég rugalmas (és elég stabil, hogy ne kezdjen kanyarodáskor beszitálni), de az maradna 2 dimenziós tekerésileg.
Montit ígyis úgyis szerezni fogok utána, gyaníthatóan valami nagy méretű Norco / Mondraker merevfarú lesz, vagy pedig egyedi építésű acélvázas. Így ez a fenti megmaradna városi huligánnak. Mit gondoltok?
Nekem annyi merült csak fel, hogy ez a telós megoldás elég harmatos lenne alám, illetve hogy nem tudnám úgy megtekerni az egytányéros mivolta miatt. A 30-40 km/h-kat azért sűrűn megtekerném.[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz 6030D #200970 üzenetére
Terepre biztosan. És igen, sejtettem, hogy valaki felhozza, de továbbra is így gondolom. Csak az, hogy a földhöz vagyok ragadva, eléggé megvisel így, hosszútávon. De arra úgyis a rendes monti lesz a megoldás, így az utolsó bekezdésem és eme logika alapján a Roadlite 7 lenne az én igazi országútim, koskormány nélkül, 30 mm-es gumikkal, karbon villával és tárcsafékkel.
Csak biztos szeretnék lenni benne, hogy jól döntök, mert nem két fillér, kipróbálni meg esélytelen.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #200967 üzenetére
Srácok, még mindig gondolatokat várnék BRINGA TÉMÁBAN.
Nem arról volt szó, hogy van külön jogi topik? Gondolok itt főleg a káresetre. Lehet pörögni rajta, de egy büdös forint sem fog felbukkanni.
Az, hogy egy nagykerrel lepacsiznánk, abban meg nincs semmi extra. Nem az áfát akarom elcsalni meg ilyenek, csak az árrést redukálni. A bringakereskedés jogkör meg valóban fél vonással hozzáadható a könyvelő által, semmibe nem kerül.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz nmate91 #200982 üzenetére
A Roadlite 7 a fő kiszemelt és még ma megrendelném. Csak némi támogatásra vágytam.
Egyedül azt furcsállom, hogy 172,5-ös a hajtókart írnak a specifikációkban, említést sem téve arra, hogy a nagyobb vázverziókba hosszabbat pakolnának. Ezt én kevésnek érzem. Cserébe az 50 / 11 nagyon durva áttétnek tűnik. Nincs vele baj, de igen ritkán fogom kihasználni.
Banyek, pedig eskü kerestem a geotáblázatban is. Component Geometry!!! Köszi. Bár így is picit kicsi.[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
-
SpaceJam
aktív tag
válasz szimpláncsak #201007 üzenetére
És milyen hátránya van most egy ilyen alap féknek? Én csak a Juicy 7-est ismertem, az egy rohadt jó széria volt, előtte meg a belépőszintű Hayes-t, ami valami borzadály, de azóta eltelt 10 év. Remélhetőleg azt a szintet azért a Shimano MT201 meghaladja.
De már sejtem, hogy a pedálon túl ez lesz az első, amire jövőre költeni fogok... :/ Melyik az a középkategóriás fék, ami már kellemesen, egy ujjal használható és elegendő lenne nekem erre a Roadlite 7-re szerintetek?
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz jjeahh #201030 üzenetére
Én ilyen 3 ujjas fékkart nem sokáig tűrök, csak azért. Nyilván használgatom, elleszek vele egy darabig, de aztán majd néznék alternatívát. A Shimano teljesen szimpi, csak a kérdés, hogy melyik széria az, ami már rövid fékkaros, egyujjas és nem melegszik túl alattam sem a teljes felpuhulásig, ha lejönnék valahonnan.
A tárcsa minősége a másik, amit egyelőre ugye nem ismerek. Én az Avid vonalon tapasztaltam meg anno, hogy vannak a puha, könnyen hajló vackok, meg vannak a komolyabb acélok, amik sokkal jobban tűrik az egyszeri ütődéseket, így sokkal kevésbé szedik össze a 8-asokat.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz bardi #201039 üzenetére
Nyilván mindegyik fékkart lehet orrcimpával is húzni, de azért nem mindegy, hogy eleve mire tervezett (ezt már a fékkar hosszból is látni) és hogy mennyire beállítható. A finom adagolhatóság elsődleges szempont nálam. Erre mondtad akkor a Sram-okat? Nem biztos, hogy jól értettem. És mitől érdekes ez a Hayes?
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
-
SpaceJam
aktív tag
válasz szimpláncsak #201046 üzenetére
Igen, amíg szimmetrikusan képes mozgatni a hidraulika a dugattyúkat (meg arrébb mászni, ha nincs pont középen a tárcsa), addig nem kell úgy állítgatni, mint a bowdenest folyamatosan. Mechanikusból a BB7-est szerettem, mert annak mindkét fékpofája tekergethető, ha már egyszer muszáj, mert olyan nincs, hogy a kopás miatt ne mászna el (attól különösen a falra mászok, ha féloldalasan kezd el surlódni a tárcsához, netán behúzás nélkül is beleéreget). A BB5 rohadt nagy szívás hosszabb távon emiatt, mert az egyik oldalon állítható. Szerencsére ez a múlt.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Runner_fxr #201070 üzenetére
Az OsmAnd rémlik régebbről, hogy az OpenStreetMap alapú és van szintvonalazós meg turistatérkép layer-e, meg még ki tudja milyen kiegészítője. Az ingyenes verziónak limitált a 2 hetente frissíthető térképek mennyisége, de össze lehet legózni benne a dolgokat. A navigációról részéről nem tudok, meg szerintem ilyet senki se vállal, főleg nem világszinten.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz vendingo #201088 üzenetére
A Balaton-kör nem nagyon, bőven van emelkedő még akkor is, ha a főutak felé kerülsz az északi oldalon. Az SS egy alföldi városon kívül használhatatlan, de azon belül sincs sok értelme. Amit megspórolsz a súlyon, azt elcseszed a térdeden... stílusos porckoptatás.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
A Roadlite 7-esen Alexrims RXD6 kerékszett van, amire egy bringaszervizes pajtásom azt mondta, hogy gyaníthatóan az csak 90 kg-ig jó igazán, ezért érdemes lenne egyből kikapni és kb. 90-ért eladni, amíg nullkilométeres.
A kérdés viszont, hogy milyen 32-36 küllős erősebb, de nem túl nehéz szettet érdemes helyette szereznem? És honnan? A váltás az előző masinán is muszáj volt, az ilyen ritkított küllős kereket jó hamar hazavágom. :s
A gumit a másik, amit szintén cserélnék, mert nem túl jó. A Gator Hardshell fasza, de abból csak 27-eset látok. Tudtok jó alternatívát?
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #201158 üzenetére
Gumira a Grand Prix 5000-et találtam, amiből létezik 30 mm-es (a Canyon táblázata alapján a Roadlite AL CF-be nem megy bele a 32-es ). A rosebikes-on 37 euróért találtam, ami talán nem vészes, de a 30-as nincs raktáron. Egyéb ötlet? Max 40 ezer forintot adnék a párért.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz rétisün #201161 üzenetére
30-as lehet max, nem 32-es - a táblázat alapján legalábbis. Aztán gondolom, van ott még 2 mm bőven, de majd meglátom, ha megérkezik.
A kerékszett ajánlás lenne fontos nekem, mert ez most idegesít. Vagy egyből intézem, vagy pedig kénytelen leszek használni, és akkor oda a 0 km-es eladás.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Ringman #201163 üzenetére
Igen, csakhogy a váz maga "Canyon FK0050 CF SL Disc", ebből gondoltam, hogy a második sor vonatkozik a Roadlite 7-re.
A képek alapján viszont bőséges a hely. Ehhez képest a mostanimnál van vagy 1 mm, kanyarokban néha beleér a villákba. De jah, ebből inkább 32-es lesz, kell az nekem.
truefx: A DT Swiss ötlet jó, most jutott eszembe, hogy megkeresem a Doktor Bike-os srácokat (ha még mindig ők forgalmazzák). A +400 gramm esetemben nem annyira vészes, inkább legyen erős. Tudom, hogy kerekeken számít a legtöbbet, de nem baj, ha cserébe nem kell értük aggódnom. Csak férjen bele a 150 ezerbe.
A Bontrager gumi nem annyira szimpi ránézésre, de köszönöm az ajánlást. Úgyis az dönt, hogy melyik lesz elérhető raktárról. Meg most nézem, hogy a Gator Hardshell-ből is van 32-es, de mondjuk ez az ebike-os ár már szívszaggató és röhejes. Bár még így is lehet, hogy megéri.
xy.zsolt: Jah, kisebb arányaiban a különbség, de mindenképp szeretném kimaxolni a ballont. Tényleg nagyon fosak itt, a 22. kerületben az utak, meg 120 kiló az pont annyival több, hogy mindenből 6x erősebb kell.
Köszönöm mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz truefx #201164 üzenetére
A Doktor BIke-osok azt mondták, hogy P 1800 szettjük lesz szeptemberben, semmi más. Minden egyéb 2023-ra van időzítve és az is folyamatosan tolódik.... De adott esetben az összelegózás is működhet. Megoldom akkor velük, bemegyek majd személyesen.
cousin333: Látom, 30-as van, köszönöm! Közben meg ráizgultam a 32-esre, ami meg nincs. De legalább összejött pár opció ma.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz GAbre #201173 üzenetére
Nem tudom, milyen előnyökre gondolsz... 100-as alatt semmilyen teleszkóppal ellátott új bringát nem ajánlanék, és itt szerintem senki. Nem lenne benne köszönet. A második meg teljesen értelmezhetetlen, a felszereléseket se írják normálisan, de a képek alapján is noname hulladék. Illetve pont ez a 46 cm kellene neked? Ez nekem két nagyon random választásnak tűnik. Inkább onnan kéne indulni, hogy mire van szükséged, mi a cél, mi a keret.
A topikban nem olyan régen Crus kollega keresett bringát, nézd meg a kérdéseket-válaszokat!
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #201174 üzenetére
Ebben a szakaszban látod az említett beszélgetést, az első – vagy beállítás szerint az utolsó – helyen az eredeti kérdéssel. Sokat segíthet, ha terepre tervezel alapgépet. Ha viszont városi használat a terv, akkor ilyen kis keretből sokkal közelebb leszel egy merevvillás masinával, amin már eleve aszfaltos gumi van. Ezért fontos, hogy előbb a célt határozd meg pontosan, a magasságoddal és súlyoddal együtt.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz szabolcs.sz #201214 üzenetére
Köszi! Meglesem ezt is! Még nem vettem lámpát, szóval jól jön.
Viszont bedobnék még egy utolsó kérdést, és azzal a bringa minden cserélendő komponense le van tudva.... nyereg. Nekem most ergy ilyen van, franc se tudja már, hogy milyen széria.
Ilyesmi formájú, szélesebb, de ennél talán könnyebb, normális nyerget keresek nagyobb teherbírású pálcákkal (tudom, ellentmondásos). Van ötletetek? Ez a Selle Royal cucc azért volt jó, mert több különböző szélességben volt kipakolva a nagykerben egymás mellett, de valahogy ezzel se vagyok megelégedve (meg a pálcái már kivannak).
Gumótávolságot nem tudok sajna mondani. Ez a nyereg amúgy 18 cm széles és 29 hosszú, de érzésre el tudnék viselni egy 20 centi széleset is.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Megjött a masinéria, össze is dobtam és készítettem egy fos képet. Így módi, nem?
A nyeregcső-kihúzást az XXL-méret sem úszta meg... A 105-ös váltókar meg olyan, mintha téglából lenne, de amúgy rendben van így első blikkre.
Már csak a DT kerékszettemre várok... addig is 0 kilométeres Alexrims DXD6 vagy Schwalbe G-One Speed 30 mm valaki?
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #201432 üzenetére
Valóban elírhatták, a 2019-es katalógusban is 1950 g, a 2020-asban 1994 g. Javítottam a hirdetéseket. Így viszont már lehet, nem ér 95-öt, franc se tudja.
Azt meg nem gondoltam, hogy a rajta lévő gumikat (Schwalbe G-One Speed 30 mm) 20-24-ért lehet nem kapni darabonként. o_O
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Kurva nehezen nyomkodható, iszonyat nagyot kattan. A régi váltókarom Saint volt, és ott hozzászoktam, hogy finoman jár, és nem olyan, mintha szöget lőnék be fémbe.
#201438 vendingo: De, mindenem szétcseszi az üléspozíció minden bringán, mert az összes kicsi volt eddig alám. A Canyon csak tegnap jött, azóta áll a szobában. Ma készült el hozzá az új DT kerékszettem, de ma lehet át se tudom venni. A gyári kerékszettet meg gumikat meg még el kell adnom. Aztán lesz majd ebből bicajozás is, ahol majd kiderülnek ezek.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz PofaJenö #201494 üzenetére
Mindenféle márkának vannak belélpőszintű hulladékjaik, ez alapján nincs olyan, hogy jobb vagy rosszabb márka. Jobb vagy rosszabb bicajok vannak aszerint, hogy melyiken milyen felszerelések vannak. És valószínűleg 27,5 colos MTB-t akartál írni. Linkeld be a két kinézett darabot, és akkor már van mire válaszolni.
Kube: Vidd el szakemberhez és 1000-1500 forintért megcsinálja (pl. SoulRider, II. kerület, Macska utca). Egyáltalán nem triviális, hogy mikor számít jónak 1-1 felület, mennyire kell meghúzni stb. De ez főleg nem elmagyarázható így. Nézz videókat esetleg!
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz PofaJenö #201494 üzenetére
Illetve írd még le, hogy egyáltalán mire, milyen magassággal és testsúllyal használnád! Ez alapján már meg tudjuk mondani, hogy melyik bringát érdemesebb választani azok közül, amikből úgyse jutsz hozzá egyikhez se az általános készlethiány miatt.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz PofaJenö #201499 üzenetére
Neked a Cube ajánlása alapján a 21-es, azaz az XL méret lenne jó (mondjuk nem sokkal az L fölött vagy), arra is figyelj oda! Ez a linkelt oldalon pl. egyikből sincs..
Ha belefér, én a jobb felszereltségűt venném. Ha aszfalton sokat használnád, akkor kérj majd tanácsot, mert ezekkel a gumikkal azon megszenvednél. Ennél többet így látatlanban nehéz..
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Runner_fxr #201739 üzenetére
Olyan, mint amikor a stéget elkezdik feldarabolni és összehegeszteni, csak már nem 1.0, hanem 2.0. De továbbra is totál teszkós utánérzés. Meg ki az a balfasz, aki ennyit költ egy bringára, de bemegy a Decába spórolni? Teljesen irreális. Lehetne normális vázzal is mindez.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Na, most vagyok készen.
[ Canyon Roadlite 7 ] + DT kerékszett, Gator Hardshell 32 mm, Deore tárcsa, AliExpress-es platformpedál, nyereg
Ami viszont nagyon furcsa, hogy beleér az első váltó jobb oldalába a lánc már a 3. hátsó fogason is, az elsőig le se tudok váltani. A végállítást nem tudjuk tovább tolni, mivel akkor már a hajtókarba érne bele a váltófül. Lehet, hogy be kéne rakni egy hézagolót a jobb oldali hajtókar alá? Minden más perfekt, kibaszott jó végre normális testhelyzetben haladni.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz tacto #201966 üzenetére
Csak neked. Tudom, vicces a nyeregcső még mindig. Asszem 36-osnál kisebb kerekekkel ennyit tudok összehozni. Amúgy kényelmes lett.
mobal: nooooope.
Így néz ki közelről a váltó-rész:Ez most asszem hátul a 3-on van, de ha jól megtaposom, már ez is beleér, lejjebb meg már nem tudok váltani beleérés nélkül. Látszik, hogy mennyire nincs már hely jobbra tolni a fült.
Amúgy érdekes ez az első váltó, 4 állásos.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen