- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- DIGI Mobil
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz rétisün #264927 üzenetére
Attól függ abból a 15 ezer km-ből mennyi volt szélárnyékban. Egyébként szerintem nem sok.
Beállós téma: Engem nem zavar ha beállnak mögém, ahogy az sem, ha ezért nem is szólnak. Inkább az zavar, hogy ilyenkor jobban nyomom, hiába tudatosul tekerés közben, akkor is.
Múltkor montival szembeszélben nem sikerült leakasztanom egy sporttársat 2 perc 400 wattal sem. Mikor abbahagytam a dugába dőlt gyenge kísérletem, mellém gurult mugli commuter szettben, 26-os 10 éves DH bicón ülve.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz szuszinho #265034 üzenetére
Jó lesz.
Hasaggymeg: Én azoknál, akiknél látszik, hogy sportra használják a kerékpárjukat, inkább túl magasra húzott nyeregcsöveket szoktam látni, főleg országutin.
Ilyenkor ha utolérem a sporttársat (nem állok be mögé!!! ), meg szoktam kérdezni, hogy nincs-e túl magasan a nyereg. Múlt héten vissza is kérdeztek, hogy oké, de az nem baj, ha nincs teljesen kinyújtva a lába?
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #265366 üzenetére
Azért már elolvasni is kemény volt a sztorid. Javulást, jobbulást!
Ma a családnak is felolvastam, hogy a helyi kerékpáros topik főnit is megcsípte egy darázs,- pont aktuális, mert pár órája én kaptam egyet az ajkamra. Most is elég duzzadt, de talán már kezd lemenni. Mellé pedig 4-5 helyen a szúnyogok is megcsípdestek, nem is értem hogyan.
Ja, ehhez hozzájött az is, hogy 2,5 év után először lepottyant a Garmin Variám. Balatonfőkajáron 10 percig csattogtam az SPD-SL-es stoplijaimmal, de sajnos nem lett meg az aero nyeregcsőhöz való gyári adapter. Szerencsés nap a mai.
-
balintbaba
tag
válasz Csokicsibesz #266532 üzenetére
TR-nél nagyok sokan panaszkodnak, hogy túl nagy az intenzitás, túl sokat és nagy volumenben kell küszöb körül tekerni, teljesen más, mint a hagyományos polarizált edzéstervek. Ránéztem, én ilyen 4x10 perc SST után teljesen kiégnék. Zwift szerintem is túlságosan összetett.
Jelenleg Trainerday-t használom, vannak edzéstervek is.
Edzéstervet egyébként lehet iratni ChatGPT-vel is, de ott van a Humango is.
Nem értek hozzá, meg nem is vagyok erős, de télre miért nem elég a z1-z2 bringa súlyzós, futós, jógázós, úszós keresztedzésekkel? Jó időben kell csak erősnek lenni.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz Csokicsibesz #266594 üzenetére
Nem úgy van, ha valaki elkezd egy rendesen felépített edzéstervet, akkor kilő a leadott teljesítménye? Legalábbis én ebben a hitben ringatom magam. 2 hétnél tovább egy edzéstervet sem tudtam követni, kinn sem nyomkodom, csak ha nagyon muszáj felcipelnem a 85 kilómat valami dombon. Így a fejemben az él, hogy a 316-os ftp-mből simán lehet 350 is. Na meg persze ez 75 kilósan is menne, mert az a plusz 10 kiló mind zsír, ami csak viszi a zoxigént.
-
balintbaba
tag
válasz dom1n0 #266598 üzenetére
Szerintem ez nagyon függ attól, hogy hány kilós a rider. Csokicsibesz biztos gyorsabban ér fel egy huplin, mert sokkal könyebb. Ezzel ellentétben valószínűleg nincs annyival nagyobb Cda-m, hogy síkon lassabb legyek nála. 300 feletti FTP meg tényleg jó hobbi sportolók között, ha valaki tud annyit tartani 1 órán keresztül, akár normalizáltan is. Engem ha megfeszítenek sem tudom tartani az elméleti becsült ftp-m.
-
balintbaba
tag
válasz semmiho #271890 üzenetére
Én Stagesről inkább olyan beszámolókat olvastam, hogy inkább felülmér, mint alul. A linkelt összehasonlítás meg szép, de túl sokat szerintem nem mond, mivel csak két eszközt hasonlítottál össze.
Kellene egy harmadik eszköz is (görgő, Assioma tengelyek), hogy jó következtetést le lehessen vonni - még akkor is, ha elfogadom azt a tényt, hogy a P2M teljesítménymérői a pontosabbak között vannak a piacon.
-
balintbaba
tag
válasz semmiho #271964 üzenetére
Köszi, sejtettem, hogy ott volt még a görgő is. Az a 2 watt simán hibahatáron belül van, főleg úgy, hogy más pontokon méri a két eszköz a teljesítményt.
Ezt te biztos tudod, de a többieknek érdekes lehet - wattmérős tengelyek mérik a legmagasabb értékeket, ezután jön sorban a hajtókaros, lánctányéros majd a görgős mérés. Nagyobb különbség inkább a görgő és a többi teljesítménymérő között van, nagyjából 2-5% lehet a hajtáson a veszteség.
-
balintbaba
tag
Waxolás témakörben ( ) van most valamilyen topik konszenzus? Hétvégén fogok feltenni egy új XX1 Eagle láncot országútira, ha nem muszáj, nem bajlódnék megint a zsírtalanítással, ezt utálom a legjobban az egész viaszos dologban.
Mintha olvastam volna, hogy nem ördögtől való kihagyni a fent említett lépést az egész folyamatból.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz Lacerta #272522 üzenetére
Egyből CeramicSpeed oversized pulleyt kellett volna venned. A reklámanyag szerint sokkal igénytelenebb, mint az acél csapágyak. Azt már nem számolom ki, hogy az CS árából, hány japán golyóscsapágy jön ki. Elég vicces és egyben felháborító, amikor egy értelmetlen terméknek próbálnak mondvacsinált okokkal keresletet generálni.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
Jött a Faverotól egy ilyen. Legjobb pedáltengelyes teljesítménymérő, és úgy összességében is az egyik legjobb a piacon. Hátha érdekel valaki olyat a topikból, akit nem zavar a picit nagyobb q-faktor.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz gordonfreemN #272563 üzenetére
Nagy különbség nincs, pont ugyanúgy fog vele működni a kerékpárod. Tesóm kerékpárjára múlt héten e-bike láncot, apum e-bike-jára pedig sima Sram XX1-et raktunk.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz gordonfreemN #272684 üzenetére
Új kazettát én nem tisztítanám le, a hajtás többi, már használt részét (lánctányérok, váltógörgők) viszont igen. Ha ezek zsírosak maradtak a korábbi használatból, akkor bármennyire is tiszta a lánc amit felteszel, első pár teljes hajtásnál a lánc is szennyeződni fog - legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz gordonfreemN #272718 üzenetére
Attól függ mennyit tekersz kiállva, hány kiló vagy és milyen erős vagy. Ki kell próbálni, ha nincs vele probléma semmilyen körülmény között sem, akkor én használnám. Esetleg még meg lehet próbálni hézagolókkal kijjebb hozni a tányért, ha nem zavar bele a láncvonalba.
-
balintbaba
tag
Tegnap cseréltem integrált középcsapágyat az országútimban. Ez volt, ami kijött. Nem hajtás oldalon már eléggé darált benne a csapágy. Amúgy ezeket a thread-together csapágyakat mindenkinek ajánlom, ki,- és beszereléshez sem kell hozzá semmilyen szerszám a megfelelő körmöskulcson kívül.
-
balintbaba
tag
válasz ZolkoW #272832 üzenetére
Szerintem a legtöbb az első váltónál lévő lévő lyuknál ment be, ahol kijön a bovden. Szerencsére már jó ideje le van ragasztva mióta AXS-sel közlekedem.
Az előző középrész egy GUB kerámiacsapágyas volt, kb. úgy forgott benne a hajtókar, mint a Hambinis videókban, 15 ezer kilométer után is. Ez most sima acélcsapágy, ezen már nem olyan jó a spin test.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz Ixion77 #272862 üzenetére
Például ha X év után középcsapágyat cserélnél a bringán, de kiderül hogy a helye nem szabványos méretűre van szabva, ezért semmi más nem illik bele csak ami eredetileg benne volt, akkor tudjál kihez fordulni.
Ilyennek nem kellene előfordulnia, a csapágyfészkek szabvány szerint készülnek, maximum rossz tűréssel vagy annak be nem tartásával. Ezzel ellentétben a csapágyak pedig tűrhetően pontosak. A HG kazettatestet Sunrace-szel pedig én bármikor elfogadnám a microspline helyett.szimpláncsak: Én ebike-ot vennék közeli viszonteladótól a szerviz miatt.
Sram-nak nincs hivatalos viszonteladója itthon, így szervizelni sem nagyon tudják sehol az AXS-t, szerintem egyből cserélik. Di2-t meg gondolom csak Shimano Service Center tud itthon diagnosztizálni/szervizelni, azért abból sincs olyan sok itthon - csak ezért nem vennék pont ilyen helyről kerékpárt.
-
balintbaba
tag
válasz Ixion77 #272872 üzenetére
...ezért semmi más nem illik bele csak ami eredetileg benne volt, akkor tudjál kihez fordulni.
Erre reagáltam, olyan nincs, hogy az eredeti, gyár által beletett középcsapágy stimmel, de ha már te veszel egy ugyanolyan szabvány szerinti csapágyat, az már nem jó.A garanciáztatással nincs tapasztalatom, de gondolom nem lenne egy fáklyásmenet végigverni a csapágyfészek és vele együtt az egész váz garanciáztatását egy hazai viszonteladón.
-
balintbaba
tag
Korábban ezt is Ringman linkelte, akkor még olcsóbb volt, de ennyiért is nagyon jó vétel szerintem.
Főleg annak, aki nem nem buzult bele a kónuszos vs. ipari csapágyas radiális-axiális összehasonlításokba. Centírozni a felépítése miatt biztos nem egyszerű, viszont nekem az a tapasztalatom, hogy ezek a Campa kerekek kb. elpusztíthatatlanok. -
balintbaba
tag
válasz Ringman #273739 üzenetére
Végig kívül fognak futni a bovdenek? Szerintem akkor hatalmas pénzkidobás drága bovdenszettet venni - valószínűleg legolcsóbb galvanizált bovdenszálakkal is jól működne a váltás.
Sokkal jobban számít, hogy milyen a váz kialakítása és hogy milyen ügyes a szerelő. Mentem 105-höz való szettel és legdrább Jagwire bovdenekkel is, nem volt különbség. Amúgy ha valami nem romlik el, azt minek cserélni?
-
balintbaba
tag
válasz Ringman #273744 üzenetére
Ennél a váznál, hogy végig kívül fut az összes kábel még ügyesnek sem kell lenni, főleg, hogy "csak" 11 sebis lesz a rendszered. Ha megnyugtat és nem számít az a pár ezer forint, akkor vedd a prémiumot.
Szerintem ezek a drága bovdenek, bovdenházak inkább azoknak az utolsó reménye, akiknek alapból rosszul működik a váltásuk.
-
balintbaba
tag
válasz HEAHEA #274005 üzenetére
Nekem Variám van, ha újra kéne vennem, akkor Magene-t vennék. Garminnál ezért a pénzért eléggé zavaró a kevés akkuidő és a micro usb. Új firmware-ekkel szerintem a többi vetélytárs is nagyon közel került úgy, hogy kb. árban mindegyik a fele a Variának.
A Garmin meg még mindig ugyanúgy árazza a 4 éves technikáját, mint korábban, miközben eléggé megváltozott a radaros lámpa piac.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz Ringman #274100 üzenetére
Mikor összelegóztam a kerékpáromat, akkor én is összeírtam excelbe, hogy mi mennyibe került. Volt is meglepődés, kínai váz, 105-ös szettel, ha jól emlékszem 500 eFt felett volt.
Most is nézegetek új bringákat, pedig teljesen felesleges lenne, mintha égetné a kezemet a pénz. Sokszor kritikus szemmel figyelem az ebben a topikban is erősen jelenlévő konzumidiotizmust, ami alól én sem vagyok kivétel. Erre a Van Ryselre hetente rámegyek, hogy van-e a méretemben.
-
balintbaba
tag
Szerelés közben szétesett a kínai felső kormánycsapágy, egy golyó el is tűnt.
Tolómérővel lemérve így néz ki a csapágy:
A letörést nem tudjuk kimérni, de ez alapján jó lehet ez a Hambinis csapágy? -
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #274239 üzenetére
Bocsi, picit zavaró a kép. Azt az FSA-t csak felírtam, hátha jó lesz - de utána már én is láttam, hogy nem. Ez a lemért csapágy jött együtt a vázzal Kínából - nem lehet megmondani a paramétereit a váz és villa leírásából, mert az nem létezik.
A mérés alapján jónak kell lennie a linkelt Hambini csapágynak, max a letörés nem 45 fokos, de szerintem az is jó lesz.
Amúgy miért használnak a gyártók ilyen sokféle csapágyat a kerékpárjaikban? Még véletlenül sem lehet megmondani, hogy melyik lesz jó és beszerezni sem a legkönnyebb őket. Igaz nem is kell őket túl gyakran cserélni.
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #274958 üzenetére
Buycycle-t akartam írni én is. Egyébként közel ennyiért a Deka is kínál elektronyos karbont.
Kíváncsiságból összeraktam egy kínait is: Lightcarbon váz+cockpit, 105 Di2, 50 mm peremmagasságú felnik DT350 agyakkal.
Persze erre rájön még a szállítás díj, plusz kínai cuccoknál kb. 100-200 USD, amit az eladónak kell adni, hogy ne kelljen áfát és vámot fizetni itthon. A kiegészítőkön lehet spórolni, illetve a kínaiakkal lehet alkudozni, szóval nagyjából az 1-1.1m Ft szerintem jó megközelítő érték. 390-es euró és 360-as usa dollárral számoltam.
Ezért cserébe megkapod a legdivatosabb országúti váz geometriát, karbon kerekeket és a legjobb hajtást a piacon.
dom1n0: Jó, de ezt Stages-szel mérte! Viccet félretéve, normális edzéssel, jó TT szettel (bicó+kiegészítők és beállítás), magyar bajnokságban a profik között is dobogóra esélyes lenne. Ha nem lenne Valter, még akár a trikóra is - Eriknek nem jó a technikája, a többi pro pedig elég halovány mostanában.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
Valamit biztos kihagytam, de nagyjából így néz ki:
Most megfogadom, hogy jövőre max ruhát fogok venni és kopó alkatrészeket. Új bicót pedig akkor, mikor 75 kilóval meg lesz a 350-es ftp. Bár magának a 75 kilónak is örülnék.
-
balintbaba
tag
válasz Runner_fxr #275097 üzenetére
Ehhez hozzátenném, hogy MPowerPH valószínűleg a legtöbbünket legyalázná egy felnifékes országútival is bármilyen tárcsafékkel is mennénk. Sokkal többet számít a montin lefeléken megszerzett tapasztalat, mint maga a technika.
Ahhoz tudnám hasonlítani, mikor a kiöregedett motocross versenyező felül egy össztelós kerékpárra - hiába nem tekert soha komolyabban, technikában sokkal jobb lesz már az elejétől kezdve a többi, már tapasztalt montisnál.
-
balintbaba
tag
válasz szimpláncsak #275227 üzenetére
Jó, hát úgy könnyű! Nekem még egyszer sem sikerült teljesen tiszta rendszert csinálnom országútin. Sima gyári olajos lánccal mentem, rohadt koszos lett tőle az egész hajtás. Az egész hajtást levettem, láncot, váltógörgőket, fogaskoszorút látszólag sikerült fémtisztára pucolnom, viszont az első lánctányérokat nem. Így is rohadt sok türelem kellett hozzá, több óra szarakodás az egész. Így most hiába waxolok, ha végighúzom az ujjamat láncon ugyanúgy fekete nyomot hagy rajta. Lehet kellene egy ultrahangos tisztító.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz ReFleXx #275244 üzenetére
Muti egy képet hátulról hogy áll az a váltótartó fül. Bár szemre nehéz megmondani, ha picit ferde - 12 sebinél a nagyon kicsi szabálytalanság is lehet gond.
Mindenesetre én először bovdent és bovdenházat cserélnék. Ez a legnagyobb hátránya a 12 sebességes mechanikus rendszereknek - ha nem jól fut a bovden vagy picit meg van tekeredve, már nem lesz jó a váltás. Feszíthetsz a bovdenen, hogy könnyebb fokozatra jól váltson, viszont lehet annyit surlódik a bovden mire a hátsó váltóhoz elér, hogy az nem fog eleget engedni és lefelé rossz marad a váltás.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz ReFleXx #275258 üzenetére
Canyonnál is ember rakta össze, ő is hibázhatott. Nem tudom milyen Canyonod van, de a vázban futó bovdenekkel bőven lehet probléma.
Erről parandroid tudna bővebben nyilatkozni, de szerintem mechanikussal nem lehet összerakni egy teljesen integrált kerékpárt, amiben a fejcsőben futnak a bovdenek úgy, hogy tartósan jó legyen a váltás. Egyszerűen túl sok helyen törik meg, túl nagy lesz a súrlódás. Erre még rátesz a 12 sebesség is, aminél még kisebbek a tűrések.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
Az idei. Jövőre sokkal több montit tervezek - felkészüléstől függően lehet elmegyek pár gravel rendezvényre. Volt egy kisebb térdműtétem is októberben (Abkravoits Géza, Fehérvár Cmed - nem ajánlom) ami bezavart.
-
balintbaba
tag
válasz Mezga Aladár #275603 üzenetére
Hogy adja ki ugyanaz a stucni koskormánnyal és sima flat barral? Van ott hajlékonyság!
Egyébként adja, Steel Is Real! -
balintbaba
tag
Csinálni egy saját Meet Now meetinget, amin egyedül ülsz benn?
ZavaBalazs: +1 a WD40-re. Ha esetleg van otthon fagyasztó-csavarlazító, azzal is lefújnám.
-
balintbaba
tag
válasz MC Pite #275759 üzenetére
A pozitív stucni kényelmesebb, a negatív sportosabb.
Azért ezt nem venném szentírásnak. Attól is függ ki milyen hajlékony, milyen arányúak a végtagjai, milyen geometriájú a váz, stb. Engem a világból ki lehetne kergetni egy endu vázzal, hézagolókkal és felfelé álló stucnival olyan kényelmetlen lenne.
fulton: Én is gondolkodtam sportdiagnosztikán, de mindig rájövök, hogy túlértékelt/felesleges (főleg, ha nem dolgozol edzővel, nem edzéstervet követsz).
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz Ringman #275874 üzenetére
De akkor hátul már az az egy fogaskerék 16-os legyen!
Speedy007: nagyon egyetértek, én is azok táborába tartozom, akik azt vallják, hogy felfelé kell KOM-ot menni, nem lefeléken - legalábbis műúton biztosan.
Safa Brianről is az a véleményem, hogy egy két keréken guruló szervdonor jelölt.
-
balintbaba
tag
Nem azért rendelek láncot, mert nem lenne elég most a patentszem, hanem azért, mert most olcsó, és úgyis forgatni fogom a láncokat, akkor miért ne rendelnék most +2 láncot? Ugyanez a fékbetétekkel is, majd tavaszra kerül fel az új kerék, de a Rose-nál most elég sokminden rohadt olcsón van, akkor miért ne vásárolnék be olyanokból, amik biztosan kelleni fognak idővel?
Szerintem ez sima spekuláció a részedről. Én úgy látom a kerékpárpiacot, hogy lesznek még ennél is olcsóbban alkatrészek/kerékpárok. Persze, megértem a te álláspontodat is, de azért ennyire nem lennék magabiztos, főleg, hogy leárazások mindig is lesznek. Ha te jobbnak érzed kerékpáralkatrészben tartani a pénzed, akkor az a te dolgod.Ha valaki ennyire meggyőzően tud érvelni olyan részvény mellett, ami most most nagyon olcsó és a következő fél évben fel fog menni az árfolyam, kérem írja le, vendégem egy tálca sörre, amit szabadon választhat.
-
balintbaba
tag
válasz parandroid #276027 üzenetére
Két külön dolog szerintem, amit írsz. A Barilla tésztát vagy a kv-t minden nap vagy minden héten felhasználod. Itt nagyobb eséllyel jobban jársz, mintha valamilyen más befektetésbe raknád a pénzed.
(Kerékpár )gumit viszont ritkábban vásárol az ember, tegyük fel fél évig kerülgeted otthon, az a 70 euró hozott volna 7 eurót állampapírban.
Ha fél év múlva 77 eurónál olcsóbban veszed meg a gumit, akkor jobban jártál. Ilyen értelemben a befektetésed mégis ebben tartottad. Bármi közbe jöhet, pl. sérülés aminek következtében nem is kellene cserélni az alkatrészt vagy esetleg a Conti kijön a GP6000-rel, amiért a GP5000 veszít az értékéből. Egyébként egyetértek veled is, csak azt próbáltam kifejteni, hogy nem mindig ilyen egyértelműek ezek a döntések. -
balintbaba
tag
válasz Zoliwrc #276043 üzenetére
Elég drágán mérik azt a Trek feliratot.
Közel ennyiért már teljesen új Giant TCR-t adnak, 12-es Di2-val. Nekem nem is lenne kérdés melyiket válasszam, igaz nincsenek rajta csilli-villi karbon kerekek.
-
balintbaba
tag
válasz Zoliwrc #276052 üzenetére
Szólni kéne Balogh Andrisnak, aki a 22-es profi OB-n 12. lett egy TCR-ral, hogy papás bringája van. Ha idénre lecseréli, talán még Atit is elveri.
Ezerszer meg lett már itt beszélve, hogy egy amatőr országútisnak itthon bőven elég a kompakt hajtás, és a magas peremű felnik is a marginal gains kategóriába esnek. Ugyanez van a kerékpár súllyával is. Persze én akkor nem szólok semmit, sőt el is bújok, ha itthon mindenki 12%-os tzs-vel rohangál, az FTP-je felülről veri 5w/kilót, alvás is rendben van, kereszt,- és súlyzós edzések is - az egyetlen dolog, ami maradt az a kerékpár fejlesztése, persze jó drágán.
Persze, ha valakinek kell a bling miatt vagy a lelki békéjének, vegye azt, amit szeretne, de ne legyen olyan illuzórikus állapotban, amitől azt hiszi, hogy sokkal gyorsabb, menőbb, jobb kerékpáros lesz. Tovább nem kívánnék ezen vitatkozni, mert úgy érzem nagyon távol vagyunk egymástól.
Új hozzászólás Aktív témák
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Új Helly Hansen Nordvik 2 ébenfekete gumicsizma (47-es méret)
- Új Givenchy Gentleman Réserve Privée EDP 100 ml
- Touroll S1 elektromos kerékpár (750W teljesítmény, 100 km hatótáv, 7 sebességes váltó)
- Orient Mako 3