Hirdetés
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nmate91
tag
válasz jjeahh #164154 üzenetére
Egyszerűbbek a Wahook, egyszerűbb kezelhetőséggel, gyorsabb párosítással és eszközök közötti kommunikációval (nekem a Garmin óra kb hetente lekapcsolódik a telefonról, mindig kell egy bt ki-bekapcs és az 530-at is 2x kellett párosítani, mire minden jól működött rajta). Sokak szerint a szoftver is jobb, ez szerintem szubjektív téma már.
Tudásra lehet több a Garmin, de akinek elég amit a hasonló kategóriájú, kb 15%-kal olcsóbb Wahoo nyújt (nincs színes kijelző és topo map), annak bőven elég.
Másik dolog, ami kikészít engem sporteszköznél, az az érintő kijelző, ezért is mentem az 530-cal pl. a Garminok közül. -
nmate91
tag
Tegnap volt egy defektes menetem, vissza is fordultam. De a lényeg, hogy elég fura, mivel a gumibelső belső felén volt, úgy nézett ki, mint egy felütéses defekt, csak nem keresztben, hanem a felnivel párhuzamosan helyezkedett el a két lyuk. Megnéztem a pontos helyét, felnin nem találtam semmit, felniszalag sem csúszott el. Utána néztem, hogy ez a belső 622/28-32 a 622/40-es külsőmhöz...
Második feketepont a Kelly'snek a rossz helyre felrakott fékkar után.Nagyon szívesen mennék tubelessre, de a gumi nem tlr. Szóval ezzel még várok egy szezont.
[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
válasz ggeleven #164251 üzenetére
Közeli ismerősi körömben ismerek 3 embert: egyik hasonló felhasználásra, mint amit keresel (arra bőőőven elég). Másik kettő kicsit többre, egyik 900-ast nyúzott 3-4000 km-en át, ezalatt monoblokk csere és fékbetét csere volt csak - amiről tudok.
Nem rossz vétel egyik sem, szerintem böszme rondák
[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
válasz flash- #164319 üzenetére
De akinek a gyorsaság számít terepen, meg homokon, meg lefelé a sziklákon, az vegyen fully xc-t pl., gravel nem erre való.
Én gravelt arra használom és azért döntöttem mellette, mert nem akarok visszafordulni, ha szembejön egy murvás út, de kell a koskormány a sok pozíció illetve az aszfalton való könnyebb haladás miatt, kell a pakolhatóság, és teljesen felesleges egy vékony 80-100 mm-t rugózó teleszkóp, mert csak nyűg. Csak menni mindenfelé, amerre épp kedvem van, gyűjteni az élményeket. -
nmate91
tag
válasz jjeahh #164330 üzenetére
Kellys Soot 70: Most a 40-es Schwable G-One All Round gumikkal inkább az országútihoz van közelebb. Volt egy kb 10kg-os 20 éves alu Olympiám, ami kicsit áramvonalasabb volt talán, de viszonylag nehéz kerekekkel, érzésre a Soot 70 szinte semmivel nem lassabb. A 7,5 kg-os karbon Chorus szettes Bianchinál viszont lassabb azért.
Nem aszfalt, de ahol "terepen" gyorsabb vagyok vele, mint XC-vel, az a szolid murvás emelkedő. Persze, nem 10,5 kg volt az XC-m, hanem 13+.Vegyünk másik gravelt, ott a Merida Silex. Az inkább talán egy túrázós forma XC-hez van közel, magas fejcső, rövid nyeregbefogadó cső, nem biztos hogy sokkal lassabb, mint egy XC aszfalton (ugyanolyan gumikkal és közel azonos tömegű kerekkel)
Egy saját teszt: azonos gumikkal a 10kg-os alu Olympia és a 7,5 kg-os Bianchi egy átlag kb 3%-os climb során. Az idő ugyanaz, de pulzusom az Olympiával már threshold feletti...
[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
válasz itouchfan #164435 üzenetére
Többen is szokták javasolni, hogy a jelenlegi bringádnál mérj le mindent amit tudsz (reach, stack főleg), aztán úgy kevésbé necces.
-
nmate91
tag
Most, hogy lejárt a havi strava előfizum, lemondtam, hogy lássam mi marad ha nincs. Az eddig tervezett utak megmaradnak, Garmin is látja Szóval akinek hiányozna nagyon viszont sokall évi 19k-t szánni erre, annak van 60 napja megtervezni egy rakás utat, amikből később válogathat.
-
nmate91
tag
Nekem gravel tökéletes eddig, leszamitva a Kelly's által okozott kellemetlenségeket (rosszul felrakott fekkar, kicsi belső, bénán elhelyezett felniszalag ami 2x csípte ki a belsőt)
5baron ezekben a fos utakon jóval kenyelmesebb, mint 7,5-n. Átlagsebessegem nem romlott sokat aszfalton sem, szinte alig. Kavicsos, murvás, földutakon meg nem kell visszafordulni. Nekem win. -
nmate91
tag
Más: Kellyséknek megírtam, hogy problémám akadt a felniszalaggal, meg annak minőségével (2 defektet okozott), illetve a kicsi belsővel. Válaszul sajnálják és küldenek egy általam választott gravel táskát
-
nmate91
tag
-
nmate91
tag
válasz Gergőke88 #164602 üzenetére
Villa szerintem nem számít annyit, én ebben a kategóriában nem hiszek ebben.
Claris vagy Sora kb mindegy.
Ha volt már hidro fékesed, zavaró lehet a mechanikus, de amúgy nem. A váz meg egyértelműen jobb a Cubenál és jobban is néz ki (ez szubjektív)De egyébként kérdezz utána, mert lehet a Cube nem is kapható már sehol kb.
-
nmate91
tag
válasz RetepNyaraB #164948 üzenetére
Nagyjából nekem is hasonló, én 142-es WTB Rocket Pro-n 120 km után sem éreztem magamat kellemetlenül. Kedvenc nyergem.
-
nmate91
tag
válasz acsati #165135 üzenetére
Én ott úgy szoktam, hogy Dudarról Bakonynánán keresztül mászok Tés felé, és Csőszpusztától le Szápárig. Az egy piszok élvezetes dh szakasz, jó aszfalt, virsligumival is lehet ereszteni. Bár gondolom, ha Várpalota felé mennél ez pár extra km
Várpalotára lefelé viszont szerintem pokol, az egy nagyon szar út. -
nmate91
tag
válasz cibus #165189 üzenetére
Hiten acél egyrészt, másrészt csak a szívás lenne azzal és drágábban jönnél ki, mint a 500-as Riversidedal.
900 nem rossz cucc, de azért már felment az ára, ha jól láttam. Az áttétele városba, sík terepre elég, hegynek fel kevés lehet. Kellys-szel hétköznapi felhasználásra semmi gond nincs, HHH-ról ne veresd le vele a sziklákon és megmarad. Inkább a Kellys szerintem.
-
-
nmate91
tag
válasz Napfénysüti #165205 üzenetére
Közben utánajártam, csak eddig ez fejben nem volt meg. A fűzés miatt hánytam rá, hogy Campa.
11-12 éves Bianchimat mondjuk még kicsit drágábban is adtam el.
-
nmate91
tag
válasz Napfénysüti #165217 üzenetére
Futáshoz használok Podiartot, nekem bejön. Spuri futóboltban ingyen talpvizsgálatot tartanak, majd ki is postázzák a betétet ha kéred.
-
nmate91
tag
válasz cibus #165248 üzenetére
Szerintem amire már kicsit is normálisabb cuccokat raknak, ott alap a hidraulikus tárcsafék. Ha nem számít a fék, vedd az 500-as Riversideot. De a Kelly's teljesen elfogadható minőség, karbantartani kell mindegyik bringát.
Használtpiac most kong, nehéz kifogni bármit is. Télen majd spájzolni kell, amikor mindenki rakja ki az alig használt bringákat, mert kell a hely a sícuccnak[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
válasz cibus #165287 üzenetére
Szerintem nem jobb az a váltó sem annyival pl. Nem olyan para az a Microshift, ha nem versenyezni akarsz.
Riverside 900-ba egy haverom városban 3000 km-t rakott, fékbetét csere, váltóállítás és monoblokk csere kellett neki egyedül. Nem nyugger stílusban tekert és esett is vele. Superiorokat nem ismerem, de keress rá a geometriára. -
nmate91
tag
válasz flash- #165293 üzenetére
Lehet neki nyomni a V féket, de ugyanannyi pénzért van, mint a hidraulikus tárcsafékes, nagyjából hasonló szettel (hiába van hátul Deore váltó, ha a váltókar ugyanúgy Altus, mint a Kellysben). Így meg semmi értelme, mert nem spórol vele semmit. Ha 30 ezerrel drágább lenne a tárcsafékes oké.
-
nmate91
tag
válasz Hasaggymeg #165440 üzenetére
Amúgy tényleg. Vedd amelyik jobban tetszik elsőre. Kb ugyanolyan eséllyel lesz vele gond, nekem a fél millás bringában is rosszul volt a felniszalag és kivágta 2 belsőmet.
-
nmate91
tag
Beszélgettük múltkor itt Várpalota - Tés környékét. A kettőt egy köves / murvás / földút köti össze, tegnap lecsekkoltam. Valahol ez a fajta út a szenvedés határa egy gravellel (mondjuk az élményben benne volt a napon elfogyasztott Hübris IPA is amit Veszprémben csapoltak nekem ) Szóval felfelé teljesíthető, ha élvezed a gridot, de lefelé kvázi öngyilkosság lenne, minimum XC, széles gumikkal.
Egyébként jó kis útvonal volt. Vinyétől át Bakonybél, onnan Pénzesgyőrig, ott murva Hársfáig, majd jó minőségű úton dh Márkóig, onnan cuki singletrack a patak mellett Veszprémig, Veszprém - Várpalota műút / murva, itt jött az említett pokol, Téstől le meg kerékpárosok által népszerű aszfaltos úton Dudarig majd vissza a Bakony északi lábához. XC-vel sem utolsó kör, de a Bakonybél - Márkó illetve a Veszprém - Várpalota részt átkalkuláltam volna erdei utakra.
Országútival teljesen esélytelen lenne amúgy innen lejutnom Veszprémbe. Mindig is néztem, hogy kéne arra menni egyet, de főutat leszámítva (82-es, elég nagy forgalmú, sok kamion, busz) hatalmas kerülő lenne aszfalton, nagyjából 90-100 km csak oda.
A nyeregtáska amúgy Kellys Tayana, tök sok minden fér bele és kevésbé vitorla, mint a kormánytáska, de ha nem rakod tele vagy útközben megeszed a benne lévő szendvicseket, akkor tökig kell húzni a hevedereket rajta és kicsit hülyén is mutat. Szóval ebbe inkább ruhát, szerszámokat érdemes pakolni.
-
nmate91
tag
válasz marel09 #165667 üzenetére
Patentül néz ki ez a RR, az XC szériás vázak értelmesen néznek ki, nem úgy, mint az ST-k...
Amúgy egyszer kipróbálnék egy ilyen újabb Microshift váltót, pl Advent, ami az egyik ST-n van. Sokan fikázzák, de leginkább olyanok, akik zsigerből beleállnak a decás bringákba is.
[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
válasz itouchfan #165840 üzenetére
Én 140 alatt kb sehogy nem bírom tartani, úgy hogy élvezzem is. Görgőn mért adatokkal szemléltetve: 140 környékén is nagyon lassú vagyok, ilyen 1.5 W/kg jön alatta, viszont 150-160 pulzus között simán megy a 2.2-2.3 is, ami simán megy órákon át. 3 ami ilyen 1 órán át megy, az már szenvedősebb pulzussal (170-180 között)
Mindenesetre tényleg próbáld meg 150-160 közé levinni első körben, az nem akkora ugrás a jelenlegihez képest. -
nmate91
tag
-
nmate91
tag
válasz richies #166163 üzenetére
Erre mindegyik jó, tényleg a Kross ami felszereltségre a legjobb, de azt vedd ami a legjobban tetszik és legkényelmesebb neked és tényleg szívesen mész vele. Ennyi pénzért érdemes már kipróbálni.
Más, ez most úgy általánosságban:
Nagyon várom az idei első hideg időjárást, tele lesz a piac bringával, "mindenki" rájön, hogy nem akarja egész télen nézegetni amivel idén gurult vagy 30 km-tMás 2.0:
Felszereltem a 320-as btwin kerékpárszállítót, 2-es Puntora. Sokat kellett játszani, de megvan. Beállítások filccel megjelölve, max. 10 perc innentől felhúzni Stabil, 2 bringát simán elbír, országútiból 3-at is fel lehet rakni szerintem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen