- Térerő gondok, tapasztalatok
- Netfone
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nrg.960
tag
válasz
trialboj #197528 üzenetére
Elsősorban nézz rá Fb-n illetve Insta-n, onnan esetleg tudsz "ötletet" meríteni. Most csinált egy Colnago-t.. hát az elmebeteg.
Én egy, a munkajára igényes, maximalista embert "ismertem" meg benne. Persze nem olcsón dolgozik, de fent kell tartani a műhelyt, magát és amennyi munka meg utánajárás van ezekkel..hát mondjuk úgy..én nem irigylem!Amit csinál az mind fenyezés, nem matrica meg ilyenek. Fényezest csak úgy vállal ha a munka befejeztével, még egy hetet pihen nála a váz, hogy a lakk száradjon.
Most csinál egy karbon Kellys Stage-et, arra a felsőcsőre ilyen Maja szimbólumok lesznek végig. Azt elég lehet megrajzolni, ráadasul hajlított a felső cső.Egyébként, ha kész lesz az asszonypajtás váza, akkor természetesen szépen körbefotózgatom és bedobom ide, csemegézni. Szép fekete meg ződ' lesz.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
Esetleg, ha a mostanit mégsem adnád el, akkor a szerelőm az asszonykájának ilyet rakott össze.
Egyebként, én is hasonló kategóriát nézek, merev villával, kicsit ballonosabb gumi, csak csomagtartó és ilyesmi sallangok nélkül. Olyan 250-300 körül mennek ezek használtan, ha lehet akkor inkább a CDX rendszerű szíjjal érdemes megvenni, mondjuk egy alfine8 agyváltóval. Újonnan olyan 1200-1500eur.
Kukkants rá a cube travel bringákara, a PRO és az EXC az CDN rendszerű, az SL pedig már CDX szíjjas.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz
6030D #197830 üzenetére
A bringa angliából jött, gyárilag szálcsiszolt volt a fényezés, amit kicsikét odavágtak, majd megpróbaltak javítani csiszolással, kevesebb sikerrel. Viszont a váz meg pont ideális volt asszonyságnak, így maradt a fényezés.
Hasaggymeg : köszi!
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz
Hasaggymeg #197834 üzenetére
Ez 120 volt így, viszont ugye villát nem kellett fenyezni, az még 30-40-et dobna rajta, ilyen "egyszerűbb" fényezesnél.
GriN azért az ilyemire figyel, itt volt beletekerve egy monoblokk, nehogy bemenjen a festék.Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz
Hasaggymeg #198337 üzenetére
Ez volt gyorsan fent az aprón. Gondolkodtam hogy 1x11 50t sorral, ahogy nekem volt annó, hogy az első váltó ne nyomja meg a fényezést, de akkor megint beleborult volna egy szemmel látható összeg, meg neki bőven elég ez a full deore szett.
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
Sziasztok. A gravelemre keresnék aszfaltosabb gumit. Kb 32 szélességben.
Aszfalt kb. 80, földút kb. 20%
Köszi.Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
Sziasztok. Használ valaki Selle Italia Flite Boost nyereg valamelyikét? Sajnos az SMP F20 nem hozta számomra a várt eredményt, így mennie kell.
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
Valaki találkozott már azzal a jelenséggel, ha megmosom a bringát, és a fékváltókart, akkor a balos olyan mint ha ragadna, nem ugrik vissza a fékkar a szabványos állásába, ha megszárad akkor hibátlan.
Ha úgy mosom a bringát, hogy az fvk.-t kihagyom akkor nem jelentkezik, tehát nem a féktestnél lehet a gond.GRX-400 fvk.
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz
Ringman #228797 üzenetére
“Egyenesebb” hát inkább, mindenes bringa lenne a cél, túrázós, koskormányos aszfaltról letérős bringa.
Az elképzelés kb egy Merida Silex-hez hasonló geo, 622x40-42 külsővel. De majd a váz adja magát. Acéllal szemezget.. nem igazán könnyíti meg a dolgomCsak a méret a kérdéses, sajnos próbálni meg nem tud, nekem meg viszonyításom nincs a 170cm magassághoz.
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz
Ringman #228802 üzenetére
Igen, azt mondtam neki, hogy acélnál el fog szaladni az ára, de szerencsére ez nem jelent gondot ebben a képletben, “lesz amennyi lesz, csak f@sza legyen ám” kijelentéssel indult a projekt.
Köszi szépen parandroid és Ringman[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
Ringman
Egyébként az általad mondott Ribble CGR725 nem is rossz ajánlat mondjuk egy GRX400-al (mert 2 tányéros rendszer).. azon még én is elgondolkodom a Topstone helyére.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz
zsocy #229202 üzenetére
Nem én fogom összerakni, a szerelőm. Váz adott volt, gondolkodtunk milyen villát kapjon.. “menjen bele lefty ocho!” … áhh..1700eur, annyiért nem kell! -“…van pont itt egy reba polcon, az jó lesz?!” -“na az jó lesz!”
Nem egy high-end bringa lesz, csak egy sima túrázós cirkáló Sram NX Eagle-el.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
Toobee:
Már meglévő szett kerül fel rá, ha esetleg gagyi lenne akkor upgrade egy gx-re, de a gx fölé biztosan nem megyek felé, mert most ez egy “low budget” címszó alatt készül.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
Némiképp összeállt a sas. A kormányt nem nézni, csak azért van benne hogy ne lógjon össze-vissza a fékkarok és a váltókar. Villa szépen felmatricázva, váz pedig lefóliázva.
Ez egy olyan Cannondale ami a hülye szabványaiktól mentes.Mégy egy egyenes flatbar-ra és a nyeregcső bilincsre várok. Kiváncsi leszek milyen lesz a Sram NX, ha nem jön be, akkor upgrade egy GX AXS rendszerre.
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz
6030D #230797 üzenetére
…és tényleg
ez most tűnt fel nekem is.
A matricát egy nyíregyházi ismerős csinálta, tervezte. Ha gondolod privátban megadom a kontaktot.Ez lett a kiválasztott. Bár ha napfényben láttam volna a vázat biztos kicsit narancsosabbra kérem a matricát, mert a váz elég rikító neon élőben.
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
Sram GX Eagle és GX Eagle Lunar között csak az az eltérés, hogy utóbbi tudja a 52t-t kezelni? Tehát bowden húzás aránya egyezik? Köszi
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
-
nrg.960
tag
válasz
ronczoli #233325 üzenetére
Köszi szépen!
Sajnos rejtett magában meglepetéseket az építés, meg elvitt egy szemmel jól látható összeget, de még mindig egész jó árban meglett a dolog.
Hátra még egy DT 350-es agyat kapott, mert a Bontrager agy meghalt, így lett kerek a történet. Sajnos írtózatosan megdrágult az új 350-es DT is, ami már majdnem 6 számjegyű összeg pár ezer híján[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz
Hasaggymeg #233341 üzenetére
A családi táv az “A” (213km-7060m)..
De mivel én nokedli vagyok így csak a C-re neveztem. Nekem elég a 76km és a 2700m szint.
2017-ben teljesítettem ugyanezt a távot, gondolkoztam lehet meg kéne lőni a B-t, de nem merem bevállalni.Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz
Hasaggymeg #233427 üzenetére
Csalóka a kép. 0 offsetes nyeregcső van benne, de a nyereg a sínen pont középen van, meg a Fabric nyeregnek is elég hosszú az orr része. Ennek a váznak a felső csöve kb 63cm, így egy elég hosszú váz.
Kb tavaly porckorongsérv gyanús lettem, azóta nem játszom a koppon lent lévő stucnis dolgot…végülis egy XC rakétából csináltam egy túramontit ezekkel a beállításokkal
bár a 0-ás nyeregcső gyárilag szerelt volt ezzel a vázzal.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz
Zoliwrc #233426 üzenetére
Gratulálok az A-hoz.. az azért nem semmi!
Egyik csapattárs fogja a B-t nyomni. Sajnos a bringa elhanyagolása az utóbbi 5 évben az én teljesítményemnek sem tett jót, így a B táv nem lesz egyhamar a barátom.
Haverommal meg lenyomjuk a C-t. Az nem egy vészes, ő meg most ismerkedik még a tereppel, így ott ő sem fog megfőni, én meg már tudom mire számoljak.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz
Dark Archon #233431 üzenetére
De az is a covidválságnak köszönhető, meg rögtön utána a szomszédban zajló “felszabadításnak”.
Na meg ugye mit vennél helyette, mert hiába eladnád ugyanannyiért mint amikor megvetted, csak ugye azóta minden annyival drágult is, a használtautó és az újautó piac is. Ezért ez most egy kivételes eset. Egyszóval hiába lenne a kezedben ugyanaz az összeg, az nem ugyanazt éri most, mint akkor… sajnos[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
Irtózatosan fázós a kezem, viszont azért nem tenném le a bringát így a hidegebb időkbe. Valaki tud valami brutál jó kesztyűt, amiben azért még normálisan lehet kezelni a féket és a váltókart?
Valami komoly thermo cucc kellene.
Aki hasonló cipőben jár, milyen kesztyűt ajánlana?Nem vagyok a szavak embere..