- Mobil flották
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Kezünkben a Razr 50 Ultra
ma Félmillió forint felett indít a csupa képernyős modell, nem olcsó a társa sem.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
Ott van a linkedben, gondolom az MKK a kreszből vette:
Álló kocsisor melletti előre sorolás
A KRESZ szerint kerékpárral előre szabad sorolni piros lámpánál a jobb oldalon, feltéve hogy elég hely áll rendelkezésre, és a jobbra kanyarodókat nem szabad akadályozni. Ha élsz ezzel a lehetőséggel, akkor nagyon óvatosan és lassan csorogj előre, és különösen figyelj arra, hogy az előresorolás közben és utána jól lássanak az autóvezetők. Ez a KRESZ paragrafus csak az előresorolásra vonatkozik, előzésre nem, jobbról sose előzz!Ne előzz jobbról!
Ne előzd a megállni készülő vagy lassan haladó járműveket jobbról! Bármikor rádnyithatja egy utas az ajtót, vagy jobbra húzódhat az egyik kocsi, mert befordul egy parkolóhelyre vagy kocsibeállóba. Ha jobbról előzől, láthatalan vagy a szemből balra kanyarodó autósnak is. Lehet, hogy éppen azért lassított le az általad előzött jármű, hogy elengedjen egy szemből jövő balra kanyarodó másik járművet.Az, hogy dugó vagy piros lámpa az tök mindegy, álló autóról van szó. Ha baleset miatt áll egy autó, azt ki lehet kerülni?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Ha ismeretlen helyen tekersz, és nem tudod, hogy az álló kocsisor, amit utolértél, mi miatt áll, akkor megvárod, míg elindulnak, vagy elhaladsz az álló kocsisor mellett? Álló kocsi. Ezek a kulcsszavak!
Akármennyiszer leírhatod, akkor is ugyanazt írod. Álló kocsi mellett előresorolsz (amit szabad), mozgó kocsi mellett előzöl (amit nem).
Piros lámpánál, balesetnél, zebránál, bárhol... ha áll az autó, elhaladhatsz mellette. Ha mozog, akkor nem.A videóban az ütközés előtt a Fiesta 10 másodperce áll, a kamerás kocsi 8 másodperce, amikor megjelenik a bringás és ütközik. Ő mellettük elhaladt.
De ez már nagyon off, meg nem is szeretek vitatkozni, ha tudom, hogy igazam van
, úgyhogy hagyjuk. Dobd be ide, hátha itt van, aki igazat fog neked adni. Részemről ennyi.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Runner_fxr #90011 üzenetére
Én nem védtem, itt le is írtam, hogy ő volt a f*sz. Csak levezettem, hogy szerintem miért az autóst fogják megbüntetni a KRESZ miatt.
Humbucker: a féket ezen a bringán tárcsásra fejleszteni nem lehet és nem is érné meg. Azon kívül nagyon idegenül nézne ki egy 30 éves biciklin egy új alkatrész. Ha a mostani kerékkel csak annyi a bajod, hogy nem szép, akkor inkább próbáld meg megtakarítani. Lehet kapni krómpasztát, illetve van bőven videó a youtube-on a felületi rozsda eltüntetésére. Ha ezt egybekötöd egy teljes takarítással és a festéssel, akkor egy korhű, de szép bringád lesz (kivéve a műanyag sárvédőt, ahelyett szerezz valami fémet a jófogáson).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Tothgera30 #90063 üzenetére
bm fórumon is volt róla szó májusban, hogy sok cég már az alu/alu-hoz is küld. Nekem is azzal volt összerakva. A finom szemcsék meggátolják az elcsúszást, a "hordozó zsír" meg a nyikorgást.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #89773 üzenetére
Bejött a "jóslatod"... derék rotty, bal hajlító rotty... kényszer pihi, maroknyi gyógyszer, bringa nuku.
Nincs nagy öröm így a napsütéses hosszú hétvége előtt.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
-=RelakS=- #90123 üzenetére
Igen, volt, gyógytornával elmúltak a panaszok, aztán egy ideig rendben volt. Néha voltak panaszok, de elmúlt egy-két nap alatt. Meg nyújtással, meg több msm-mel. Most meg nem, meg szarabb is.
Műteni a doki se akarta meg én sem. Remélem ez is elmúlik jövő hétre...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
trialboj #90177 üzenetére
Tényleg furák a képek, de ez elvileg az. Ha nincs nagy baja, ennyiért jó. 250e volt a mo-i ára, anno néztem én is, de nem volt a méretemben.
Ilyen villát használok, nyilván a legalja levegős teló, de 40-50-nel közlekedek vele a köves lejtőkön, és nincs baja.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Bringabutiknál már elérhetők az akciós Shimano pedál+cipő szettek. Elég sok méretben. Akinek aktuális, érdemes ránéznie.
(#90325) Tothgera30: Enyhíteni fognak a szürke rendszám kiadásának feltételein és kész. A rendszám átpakolgatás is csak pár embernek opció, de akinek ragasztva van, vagy B méretű, vagy olyan rendszámtábla tartója van, ami nehezen nyitható, annak azért jó, hogy igényelhet ilyet. Mert harmadik fehéret nem igényelhet. Vagy ha elhagyja, mert kinyílik a tartó. Vagy az oldalról betolósnál karcolja a táblát, vagy az autót...
Kicsit olyan ez nekem, mint a megyei matrica téma. Van akinek nem jó, van akinek nagyon jó (pl Nekem
). Ha lenne vonóhorgos tartóm, én még így is kiváltanám. Mennyi egy tartó? 130-150e Ft? 6-7 %-kal emeli az árat, és nem kell szerelgetni indulás előtt, csak felrakni a tartót. És a rendszám csere elfelejtéséből sem jön bírság.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #90340 üzenetére
a f@szméregetésnek csak addig van értelme amíg még elég fiatal vagy
Utána már szerek kellenek, hogy mérhető legyen?-=RelakS=-: az a szintrajz elég cifra, lépcsős lett. Csak nem mobillal mérted?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
-=RelakS=- #90346 üzenetére
Bocs, nem voltam bejelentkezve ezen a gépen, úgy meg nem látom. De már rájöttem, hogy te vagy, aki mindenhol rox 10.0 vs 11.0-t hasonlít, úgyhogy azzal méred.
Minden esetre érdekes.
Fordítsuk meg a dolgot. Amit nem kistányéron mászol meg, az nem hegy.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #90350 üzenetére
Tegnap délután óta képes vagyok állni, de van még hova fejlődni.
A verseny felejtős, eladó a nevezésem.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #90358 üzenetére
Megint volt egy bringás balesetes videó. Ide linkeljem?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
DonThomasino #90407 üzenetére
Mérjetek egy belső lábhosszt.
Ha ül a nyergen, és "ki van nyújtva a lába", ez a távolság lesz a pedál és a nyereg között.
Általában 170 mm-es a hajtókar. 17+47 cm + mondjuk 10-12 cm nyeregcső+nyereg és már 80 cm-nél járunk.
Szerintem nagy neki az a váz.
De lehet hosszú is a váz, akkor nagyon fekve fog rajta tekerni. Ha van otthon olyan bringa, amit használt és nagyjából jó, akkor annak mérjétek meg a nyeregcső-kormány közötti távolságát, majd kérjétek be a vásárolni kívánt bringáét is, és hasonlítsátok össze.Elég nagy tapasztalat kell ahhoz, hogy valaki a megfelelő bringát megvegye látatlanban.
Van linked a kiszemelt bringáról?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Tegnap szó volt a Saint pedálokról. Íme az újdonságok.
Személyes véleményem:
- a régi Saint jobban néz ki
- a vásárlói igény irányítja a trendeket, ezért kell csinálni SPD Saint-et meg platform XT-t. Értelme nem sok van, szerintem.
- a GR500 viszont remélem jó árban lesz. Lehetne már a Shimanonak is egy olcsóbb platform pedálja, mondjuk az M520 árszintjén.A cipők meg borzasztóan néznek ki, mint valami ortopéd kiegészítő.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Dyingsoul #90451 üzenetére
Azért is próbálom alacsony áron tartani a dolgot, mert ha bejön a kerékpározás akkor lehet később (jövőre) veszek valami normális bringát és inkább arra költenék nagyobb összegeket.
Én pont ezért nem költenék erre a bringára, hanem csak használnám.A kerékfűzés ráadásul pont egy olyan dolog, amihez nem árt tapasztalat. Illetve nem is a fűzés, az videó alapján megvan, hanem utána a beállítás. Ha csak egy kis 8-as van a kerékben, azt is tönkre lehet vágni rossz csavargatással, itt meg nulláról indulsz.
Illetve ha van egy jó vázad, akkor abba ne Altrix féket vegyél, hanem vadássz hozzá valami rendes csomagot, és azzal építkezz. Szerintem.Gumiból +1 ivana-nak, aszfaltra nem kell a minta.
Első körben én max egy gumit vennék rá, és hajtanám, amíg bírják az alkatrészek. Max vidd el egy bolti generálra.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #90490 üzenetére
Nyugodtabb lennél, ha jobban szeretné a feleséged, mint a tízpróbát?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
trialboj #90485 üzenetére
Jó írás lett, gratulálok hozzá.
Szerintem írd bele, hogy melyik volt pontosan ez a verseny, hogy ha valaki kedvet kap, akkor a következő évben indulhasson rajta.
Érdemes rákeresni olyan versenyzőkre, akik a saját tapasztalataik alapján írnak blogot a versenyekről. Sok olyan dolgot lehet tanulni, ami választ ad olyan kérdésekre is, mint amiket írtál az utolérésről, hogyan előzz, mikor előzz. Mikor, mennyit egyél, igyál verseny közben is.
Csóri Devronos srácnak meg nem (csak) a lánca szakadt el, hanem letörte a váltóját, ott van a kezében.Ha nem volt nála új váltófül, akkor nem sokat tudott csinálni. Viszont az valami érdekes paripa, karbon, X0(1) hajtással. Nem az a 2-300e Ft-os bringa. Nem is dob fel rá semmit a google, lehet, hogy valami gyári prototípus volt (ha jól tudom erdélyi a cég, és te is arrafelé laksz).
Az órádon mi az a kis olajoskanna jel? Ideje olajozni?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Runner_fxr #90523 üzenetére
Tényleg jobbnak tűnik mtb-ra, bár ha nem tudom, hogy mi az, akkor olyan, mint egy lidlis km óra.
Miért raktad oldalra? Markolatról eléred a gombokat? (Ok, mobilon vagyok, most látom, hogy igen, azért. De jó dolog, hogy forgatható a kijelző, ügyesen kitalálták.)
Hogy áll a rendes bringa projekt?[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Runner_fxr #90526 üzenetére
Akkor miért van ferdén rajta a felirat.
A használt bringákat elengedted?[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #90529 üzenetére
A 100-t eleve kiegészítők védelmére ajánlják. A többszörös védelem a kulcsban meg a vastagságban rejlik.
Nem rossz amúgy, ha a sisakod (ha lenne) meg a táskád oda tudod kötni a bringához. Letámasztod mondjuk kajálásnál, és a bringát nem tolják el, de ilyeneket leakaszthatnak róla. Én mondjuk inkább magammal viszem, meg úgyse megyek messze a bringától, de ez is egy opció.
Meg ugye a legtöbb tolvaj nem erővágóval meg fogóval mászkál, csak a lezáratlan bribgát keresi.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #90546 üzenetére
Szoktad zsírozni, amikor visszarakod? Esetleg a bilincset fordítsd meg (csavarral előre), még azt szokták javasolni, bár nekem is hátrafelé néz. Nekem ha poros napok után nyikorog, akkor általában a mosás után elhallgat és csak az ismételt porozás után szól megint.
Itt van "meztelenül" ahogy Tothgera szereti. Prizmával?
(#90547) Dyingsoul: ahogy írták feljebb, úgy próbálkozz. Esetleg valami csövet rakjatok a kulcsra a hosszabb erőkar miatt. Nekem is volt olyan, hogy a sima villással nem jött le (20-25 cm) a pedálkulccsal (~ 30 cm) meg igen.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #90584 üzenetére
Rutinos... a sört elrakta a képről...
Mi az, csak nem Deore lánc?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #90589 üzenetére
Mint a kocsmában:
- Kocsival jöttem, csak egy alkoholmentes sört kérek meg egy kis unicumot.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
andrisbandi #90627 üzenetére
Mert a bolt nem rendelhet 10 db külsőt BD-ről... Jajj..
A pedálban igazuk van, mégis veszik az emberek boltban is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz
Pttypang #90638 üzenetére
Nekem is abban van. Széthúzod, és hátulról megujjazod.
vagy jégkrémes pálcával beletömködöd.
Strezi: egy egyszerű mágneses km órával lehetne ellenőrizni, de amatőr szint, nincs jelentősége. A Senior az Master, nem? (Már nem a 90-es évek...
). Vagy ahogy a Keféék hívják magukat, PapperKettő.
Sajnálom, hogy nem tudtam menni, pedig valami nagyon gyenge mezőny lehetett. Eddig 3 ismerősről tudok, aki érmet kapott, lehet nekem is dobtak volna valamit.
(vicc vót)
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Strezi #90643 üzenetére
Csak nagy a híre, hogy milyen jó szervezés, stb, és kíváncsi vagyok már rá. De minden évben van valami, ami közbejön.
Amúgy a nevezésem a korábbi versenyzőtársadnak adtam át (F. Tomi), középtávon nyomhattatok volna egy emlékversenyt a régi szép idők tiszteletére.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
andrisbandi #90652 üzenetére
Olyan ez, mint az autóknál. Itthon a nagy átlag mit vesz? Használtan, jobb minőségűt. Hogy? Használtan itthonról, vagy külföldről olcsóbban. Ez lesz(/van) a bringáknál is. Trekkingből már most is rengeteg van, mert nyugaton már régóta fut, a mtb nemrég kezdett felfutni azon a szinten, ami már jó (ahogy Runner levezette a cikkében), így most veszik kint, azokat lehet itthon majd megvenni olyan áron, hogy megéri annak, aki erre áldoz.
A nyúzva 2-3 órához annyit tennék, hogy az nyélen bőven elég, még sok is. Strezi példájából kiindulva (most ne nézzük, hogy a bringás mennyit tesz hozzá), az 60 km/1500m szinthez egy nagyon jó verseny idő. Túrázva lesz az 4-5 óra. Bőven elég egy túrára szerintem. Aki ennél többet akar menni, az rá fog edzeni a normál hajtásra.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
-=RelakS=- #90671 üzenetére
De ez nem csak lesz majd? Vagy csak pályát járni mentél?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
-=RelakS=- #90675 üzenetére
Az egy órát nem tudom honnan vetted, de tavalyi eredmények alapján a Megyó annyival nyerte meg, ő meg elég sokmindent megnyer itthon.
12-15-ös átlaggal számolj, főleg ha nem vagy edzett.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
jjeahh #90747 üzenetére
Vagy szerzel egy használt mobilt, amin jó agps meg a wifi és kész. Haveri körből gondolom pár sörért megldható. Ha nem fontos, hogy lásd az aktuális adatokat (mert nem érdekel, vagy van km órád), akkor elindítod, bedobod a táskába és kész. Otthon meg kielemzed.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Strezi #90763 üzenetére
Gyere el a Mátra maratonra, ott még egy dobos is püföli neked, amit szinte a sípálya közepétől hallasz. Elég király dolog.
Ettől függetlenül most nézem, milyen fos időt mentem rajta tavaly, szégyen.Pedig én csak kétszer cikáztam be jobbra az árnyékba. Volt vagy 35+ fok.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Strezi #90769 üzenetére
Majd idén megpróbálom utolérni az űridődet!
(#90770) jjeahh: úgy, ahogy képzeled, úgy nem. A pálya-kerékpárosoknak van vastag combja, mert rövideket sprintelnek nehéz áttétellel. Az aki 4-6 órát teker, az nem tud olyan izmot. Nyilván vannak ott is akiknek nagy van, de az mindig a kivétel. Ha meg arra gondolsz, hogy csak erős legyen, akkor igen, hegyre kell menni.
(#90773) Hasaggymeg: az 1-2 cm nem annyi, hogy lejjebb rakod a stucnit, és előrébb/lejjebb lesz a súlypontod, és jobban tapad az eleje?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #90779 üzenetére
Tegyél fel egy képet a kártyádról (eleje, hátulja), és meg mondjuk jó-e.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Zyrius #90863 üzenetére
Nem az a lényeg, hogy mennyi idő alatt, hanem az, hogy felmész!
Gratula!
Milyen bringával nyomod? Guminyomás emelése lehet, hogy segítene. Illetve ilyen melegben sokat igyál előtte, meg egyél kb 2 órával.
Szombaton meg rá kell próbálni ismét! Reggel, akkor nincs olyan meleg (meg nem tartanak fel a mazsolák).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
truefx #90889 üzenetére
Jó cuccnak néz ki, majd lehet, hogy kipróbálom.
De szerintem ha a lábfejes zsibbad, akkor nem a rossz beállítástól.
Nekem ha nem volt jó szögben a stopli, akkor a combomban meg a seggemen éreztem, hogy feszül, fárad, húzódik. A bokán kívül természetesen.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Vasinger! #90891 üzenetére
Van az az ovális alátét, amiben a két csavar van.
Az tud elcsúszni a stopliban, így van 2-3 mm mozgás.
Az előbb nem írtam, szóval a lábfejzsibbadás az inkább a cipőtől lesz szerintem. Pl, keskenyebb cpő a szélesebb lábfejen okozhat ilyet. Vagy túlhúzott csatok. Bár nekem az a tapasztalatom, hogy ha jól meghúzom, akkor mire lemegyek a bringáig, már pont jó. Igaz, ez nem egy kőkemény karbon XC/outi cipő.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
bmw528 #90942 üzenetére
Az, hogy mi a vázméret, szinte mindegy, mert lehet, nem is az a valós mérete. Pl. azt hiszem a Cube 1"-lal kisebb, mint ami a névleges mérete. (kiszi07: nem sok gyártó csinál 1 "-onként vázat)
Rakj be egy képet, a bringáról meg arról is, ahogy ülsz rajta. Lehet, hogy beállítási gond, de az is lehet, hogy a testedet kell edzeni, nyújtani. A farokcsont szerintem sem érhet le a nyeregig. Ha ott fáj, az valami gerinc vagy derékprobléma lesz, pl nyújtás hiánya vagy sérv.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Tothgera30 #90953 üzenetére
Mi az a tekerési magasság? Ülés - kcs táv?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
Szedd szét a kereket, és egy tűreszelővel a lyukak élén menj végig. Utána az összes sorját szedd ki. Mivel duplafalú, így közötte is lesz...
Nekünk 15 éve volt egyszer olyan, hogy AV szelepes belső helyére nem ment be a szintén AV. Bicskával faragtunk lyukat a szimpla felnibe az erdő közepén.Működött, de szerintem nem sokat használta a csajszi azóta a bringát.
A telót csak szét kell csavarozni és széthúzkodni a takarításhoz, újrazsírzáshoz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek
- DJI Air 3 Fly more Combo FMC drón +Garancia +Care Refresh biztosítás 2025.09.03-ig
- Fossil FS5459 karóra