Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
borix
őstag
válasz
HartgeH3-2.8 #193282 üzenetére
Miért kell lánc feszíteni?
Gyenge a váltó, vagy hosszú a kanál?
Vagy erős a váltó és rövid a kanál is, de a gallyak, rögök így is felcsapják?[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz
Rigormortiis #193354 üzenetére
Ezeknek a cross trekking bringáknak a villa és a tárcsafék a gyengéje.
Teszel alá egy normálisabb telót és tárcsaféket az 120-130E körül mozogna. [link]
Mondjuk cross trekking alá nincs is nagyon minőségi választék teleszkópból.
Ezzel szerintem jobban járnál mint az általad linkelt drágábbal! [link][ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz
ágensszaki #193424 üzenetére
Azóta olvasgattam még, és rengetegen vannak azon a véleményen, hogy ezek a hibrid bringák sok mindenre jók, de semmiben sem kimagaslóak.
Ez egy nagy f@szság kérem.
Egyén függő, hogy milyen felhasználási területre akarja használni.
Escape 2 Disc egy túrásabb ami azt jelenti kényelmesebb, nézelődősebb pozícióban teker az ember.
Valaki inkább elmegy tempó irányába akkor outi, vagy ha terepen is nyomja akkor cyclocross/gravel. -
-
borix
őstag
válasz
goldnarmz #193672 üzenetére
Nem a defekt a legfőbb baj hanem az, hogy Budapesten rengeteg az üvegdarab, üvegszilánk.
Nekem a második szériánál volt, hogy alig volt benne pár száz km-er és úgy felsértette az üvegszilánk az egyiket, hogy kukázni kellett.
Nekem most ezek vannak, [link] de ha majd nem lehet beszerezni akkor szerintem ezt választanám. [link][ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz
lsebestyen #193712 üzenetére
Van egy szint ami alatt nem lehet rendesem beállítani, vagy ha beállítja nem marad sokáig úgy, szóval a hulladék kategóriát nem szeretik.
Azt gondolom, hogy pl váltók, fékek beállítása vagy kisebb nyolcas kiszedése nem egy olyan nagy dolog, érdemes megtanulni.
Az más kérdés, hogy aki ért hozzá az is sokszor elviszi egy szerelőhöz átnézetni azért, hogy ne neki keljen tökölni vele. -
borix
őstag
válasz
lsebestyen #193727 üzenetére
Akiknek viszonylag gyakran kell állítgatni a váltókat ott valami nincs rendben.
Valahol megfeszül bowdenház ezért szorul benne a bovden vagy kosz ment bele, szállításkor ütődik megnyomódik váltó, vagy beakad valamibe a bowdenház.[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
Brooks nyergekkel van valakinek tapasztalata, pl jó ez a nyereg? [link]
-
borix
őstag
válasz
Sirandrish #193755 üzenetére
Egy minőségi külső kb 7-8E körül?
-
borix
őstag
Így kezded akkor már gond van, mert ez inkább gyakorlat kérdése.
Nekem aki fűzte a kereket ő sem ma kezdte de így is van vagy 3 mm eltérés az egyik irányba.
Ebben a videóban is látni, hogy ez egy tökölős szöszölős munka és ha van is állványa annak aki fűzi akkor sem biztos, hogy rászánják azt az időt, hogy tökéletesre csinálják 4-5E forintért.
[link] -
borix
őstag
válasz
Mezga Aladár #193919 üzenetére
Mindig vagy aki elvi dolgokon gondolkodik és nem gyakorlatian a valóságról.
A szerelők tele vannak munkával, egy váltó és fék állításért elkérnek 2,5 -3eFt-ot ami viszonylag hamar megvan.
Nem fognak tökölni vele, hogy tökéletesre csinálják mert nincs megfizetve, mert amíg megcsinálnák tökéletesre annyi idő alatt dupláját háromszorosát keresheti más munkával.
Szóval egy lehetőség van, oda vinni akinek már nagy a szakértelme rááll a keze valószínű ők rendesen megcsinálják.
A gond ott kezdődik, hogy az ilyen emberek már nem nagyon fűznek mert nem éri meg a ráfordított időt, vagy rábízza a segédre.
Amit mutatott a fórumtárs annál a keréknél fél centi legalább elment az egyik irányba, ami elég gáz. -
borix
őstag
válasz
Mezga Aladár #193926 üzenetére
Normális szerelő kell és nem szabad a sz&r munkát elfogadni.
Az ilyentől a húst lebírnám kaparni magamról mikor valaki azzal jön, hogy nekem, hol a nekem Erdélybe, vagy Németországba...?
Majd ha nem vállal fűzést utána hová viszed pl leutazol Győrbe vagy Nyíregyházára, hogy fűzess egy kereket?
Budapesten nekem aki fűzte ő sem ma kezdte elismert jó dolgozó szakember, mégis 2-3 mm van egyik irányba.
Megnézel egy osztrák vagy egy német szerelős beállítós videót olyan precízen dolgoznak, hogy a magyar szerelők lelkes amatőrök hozzájuk képest, tisztelet a kivételnek.[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz
Mezga Aladár #193926 üzenetére
Ebben a videóban a srác nézi a küllő feszességet is annak is meg van az értéke, nem jó ha túl feszes és az sem jó ha laza. [link]
Nálunk szerinted fűzésnél, hány szerelő veszi figyelembe mikor még egy normális centírozó állványra sem ruház be? -
borix
őstag
válasz
andrisbandi #193937 üzenetére
Nem kell hozzá a bringa.
A fórumtárs linkelte a képet ha ezt figyelembe veszi akkor középen lesz, az más kérdés, hogy képes e rá, hogy így megcsinálja... [link][ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz
Runner_fxr #193943 üzenetére
Nem ütés van hanem nem központos, valamelyik irányba elmászik kisebb nagyobb mértékben.
Vékonyabb keréknél sokan észre sem veszik én sem vettem észre, csak furcsállottam, hogy miért kell a V féknek túlhúzni az egyik oldalát, hogy betudjam állítani, hogy egyforma távolságra legyenek a keréktől.[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz
Rigormortiis #193978 üzenetére
Mit értesz azon, hogy mennyire megbízhatóak?
Mind a kettőnek van üzlete is nem csak webáruházak. -
borix
őstag
válasz
Csokicsibesz #194051 üzenetére
GPS computer mellett sokan használnak egy olcsót is.
Pont arra, hogy ha csak a közelbe bringázik lássa a sebességet + rögziti a megtett távokat, ami alapján cserélget mondjuk 2-3 láncot x távonként és elmegy 1- 1,5 évet 1 elemmel.[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz
Friczy #194068 üzenetére
Mikor az ember elkezd már komolyabb tekeréseket csinálni a bringautakat elfelejti, az már nem téma onnantól.
Cobranco, Velekei Balázs, Györgyi Gábor videóira érdemes rákeresni aki nem ismerné még őket!
Európát keresztbe hosszába bejárták csomagos túrázva, meghozzák a kedvet az tuti. -
borix
őstag
válasz
Hasaggymeg #194083 üzenetére
Pedig az így van, akik nem tudják, hogy milyen bringa is kell igazán nekik pl erre is, arra is, de még arra is jó lenne egy kicsit azoknak a trekkig, cross trekking jó választás.
-
borix
őstag
válasz
Csokicsibesz #194160 üzenetére
Rámégy a nagy rönkökön, köveken átjutáson és az akkor felülírja a cyclocross-t mert a többségnek igazolja erre van szüksége, a sportszemlélet alapján?
-
borix
őstag
válasz
Csokicsibesz #194167 üzenetére
Értem én , hogy miről beszélek csak te hoztál egy kivételt amivel felül akartad írni!
Ott kezdődött, hogy a trekking igazán nem jó semmire sportérték szempontjából!
Élvezeti érték hol marad általános felhasználásra?
A sport értéket nézzük akkor többségben egy cyclocross bringával jutsz el leggyorsabban A-B-be mehetsz vele erdőben, aszfalton földúton, sárban. -
borix
őstag
válasz
Csokicsibesz #194175 üzenetére
Nem értek, hozzá csak tekerek.
Az, hogy ki hol mivel megy kell mennie azt látom, hogy rendesen meghatároztad.
Cross trekkingel tekertem sokat 150km bringázások alatt dobogókőre, tekertem sokat Börzsöny hadiút szerű utakon.
Sportértéket néztem volna akkor egy cyclocross/ gravel bringát vettem volna.
(Sokan a cyclocross bringát jobban szeretik az agresszívebb geometriája miatt.)
Sportértéket néztem volna akkor nem cross trekkingel mentem volna. -
borix
őstag
válasz
Csokicsibesz #194185 üzenetére
Mindenkinek más a sportérték.
Van akinek az, hogy a városligetbe köröz és ha itt meg ott kanyarodva veszed akkor ennyivel hosszabb vagy rövidebb.
Van aki a HHH körözget, meg elvan bringaúton montival.Garmin 530-at használok, heti 8-9 óra tekerés azért meg szokott lenni.
Többet tekertem egy nap alatt mint te egy hét alatt láttam ez alatt sok mindent, de megmagyarázod, cyclocross, gravel témát mert sokat olvastál róla.[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz
Csokicsibesz #194188 üzenetére
Mikor aktívan bringáztam inkább ilyenek voltak mint Pestről le Gyöngyösre fel a Kékestetőre majd vissza Hatvanba és onnét haza vonattal.
Nyilván ha a HHH-n körözve bohóckodtam volna, akkor nem trekking, gravel, outi vonalon nézelődtem volna.[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz
Csokicsibesz #194191 üzenetére
Amiről te beszélsz az versenysport minket nem érint.
Olimpiát nem először hozod fel, ami minket nem érint.
HHH edzés egyéb tekeréssel heti 8-9 órával megint nem komoly sportérték.
Félprofil, profi vonal teljesen más kategória, abból élnek teljesen specifikusak heti rengeteg órával a hátuk mögött.[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz
xyzikeee #194208 üzenetére
Ha jól tudom a legnagyobb különbség a felszereltségben van, a sima trekkinghez jár sárvédő, kitámasztó, lámpa meg csomagtartó.
Többnyire igen, trekking-nek eltérő lehet még a kormányszára is és van, hogy a váz régebbi kevésbé dizájnos.
Nézz ki párat ami tetszik 250eft-ig és meglátjuk mit szólnak rá! -
borix
őstag
válasz
Ringman #194218 üzenetére
Kipróbálod akkor érdemes megnézni hogy nem tekeri e a villákat.
Ismerősnem a kellys montiján a tárcsafék a hátsó villát csavargatta, jól nézett ki bringa csak a váz nem volt elég merev.
Mikor kap egy komolyabb tárcsaféket akkor látni sokszor, hogy gyenge a váz vagy a villa. -
borix
őstag
válasz
Tyson5 #194280 üzenetére
Ilyenkor azt kell mondani, hogy toltam a biciklit és átestem rajta
Helytelen intézkedésre hazudozás a megoldás?A járdán kell tolni nem a kerékpár úton, átkelőn!
A cikkben azt írják, hogy a A Magyar Kerékpárosklub több mint egy éve jelezte, hogy balesetveszélyes a padka.
A lényeg, hogy nem intézkedett a kerület, az ostoba rendőr meg büntet... -
borix
őstag
válasz
Hasaggymeg #194325 üzenetére
A hajtóművön azért látszik, hogy használgatták ha lassan cserélni kell a fogaskerék sort az plusz költség a 600eFt-os árához képest.
Kérdés még, hogy a karbon váz, villa mit kapott...[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz
balintbaba #194353 üzenetére
Sokan akik terhelik a bringát az alu vázat is cserélik x időnként nemhogy a karbont.
Megreped a karbon vagy törött mit lehet vele csinálni?
Pénzt ne bukjon nagyon az ember ezért minőségi javítással helyrehozzák majd eladják.
Csak úgy vannak vele, hogy eladják és nem tartják meg mert már kiszolgált 3-4 évet és az alatt kapott rendesen.
Így lennék, hogy javítás után van a karbon vázam bátran ajánlanám az aprón minőségi szakember által javítva nem lehet vele gond, majd venném a következőt a pénzt meg kivettem belőle amennyit lehetett és örülnék.[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz
Mezga Aladár #194359 üzenetére
Van két hasonló árfekvésű eladó bringa mind a kettő ugyan azt kapta?
pl Az egyikkel kimentek rendszeresen terhelték zúztak vele a másikat csak hobbi szinten használták.
Nekem volt, hogy a váltó tartó fűl tört le laza tekerésnél, váltó bement a küllők közzé beakadt és kitört két küllőt majd a kerék villától villáig járt.
Ha ez szerpentinen történik meg előző nap 40-50 tempónál az ,hogy kerék nem marad alattam az alap de, hogy velem mi lett volna az egy másik dolog, és ez csak egy váltótartó fűl volt.[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz
arcitec #194427 üzenetére
Nem azért de hát a szervíz a KMC-re nekem azt mondta, ha akár új a bringa akkor is ledobni róla, nem egy nagy minőség,nálam is pár ezer km után kinyúlt.
A szerviz azt mondta meg nálad is kinyúlt pár ezer kilométer után akkor biztos úgy van.
Ezért tart itt az ország mert a szerviz vagy a szakember azt mondta akkor az már kőbe lehet vésni!
HG40 lánc nemek is nyúlt, meg szakadt kettő is el mégsem mondom, hogy szar a Shimano láncok egy termék alapján mert abban az árkategóriában vannak jobbak.
Ez pl egy minőségi KMC lánc [link]
Attól még az x11 lehet egy kevésbé jól sikerült darab. -
borix
őstag
válasz
arcitec #194452 üzenetére
Van, hogy a szerelő szakember nem ritkán azt reklámozza ami nála található megvehető.
Van, hogy a szerelő sincs képbe teljesen mert kevés vele a tapasztalata.
Nekem volt, hogy fűztek kereket és nem volt központos de a szerelő okoskodott, hogy a villám lehet rossz mert neki az állványon központosan lett fűzve.
A f@sznak egy központosság mérőre már nem tellett, hogy látta volna, hogy nem központosan fűzte. [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- DJI FPV Racer Combo drón +Fly more Combo FMC +Motion Controller
- Braun Series 9 Pro 9477cc Silver