- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Kínai androidos okosórák
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz LonGleY #34718 üzenetére
Nekem MTB-n volt gyárilag. 10 évesnél nem lehettem több: nem volt vele bajom.
(Mondjuk nem is tekertem egyszerre sokat.) Egy túrám a Bp-Zsámbék-Bp volt.
Nulla felkészüléssel, gyerekként. Barátom jött, hogy megyünk? Mentem. Végére
már halott voltam. De azért csak letekertük. Nekem anno már az nagy szó volt...Amit felraktam helyette, az egy sima kerék. Nem tudom, a különbséget, mert azt
sem sokat használtam, azóta: egy-kétszer pár km, a fizikumom nemigen bírta.
5 éve meg motorozom, bringa leginkább lelakatolva pihen... Barátnőm volt olyan
kemény, hogy Csillagvölgyin feltekert meg ilyenek, csak az övét meg ellopták. -
ST05
őstag
válasz LonGleY #34786 üzenetére
nyeregpálca hajlása nálam kizárva. Fizik nagyon merev, és látnám érzékelném ha az lenne( és elözö gyári puhával is ugyanígy balra "kiültem" akaratlanúl! ( sajnos csak 65kg vagyok nagyon max, súlypontom viszont relatíve magasan van a 183cm-emmel..) Tehát akkor gerinc az esélyes, eleve a testttartásom.. . köszi
Rottweiler89: egy szérián kivüli deore, vagy deore LX ( ilyet találni 15-17 ért, középcsapival)
-bringás cuccok adás-vétele Fb csoportba van is épp egy ilyen LX - 17 ért-
-jó ár-érték arányú szerintem.
vagy itt pl 20tól indul az LX mindennel.. ez az a Szentesi üzlet, másnapra szállítanak, szerintem korrekt árak is vannak, fullos leirásokkal, kedvenc üzletem. Egy drágább kerékszettre még kedvezményt is kaptam náluk
vagy ha nem is itt, de én aprón néznék használtat,,-jó ár-érték arányú szerintem. Efölött az XT amiért már használtba is elkérik a 20-25- öt, könyebb talán 10-15 dekával akkor sokat mondtam..[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz LonGleY #34815 üzenetére
Én is cyclo vázat keresek, de én csak 175 cm vagyok. Eddig 62-es vázat láttam a legnagyobbat. Ha látok szólok.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
HollyBoni
veterán
válasz LonGleY #34851 üzenetére
Így is lehet takarítani, de szétszedve jobban szeretem, nagyon sok rajta a retek, úgy könnyebb lenne. Fel is szerettem volna picit csiszolni ezt a barnás valamit a fogaskerekeken.
(#34850) borix : Nem tudom minek linkelted ezt nekem, szerintem félreértetted amit írtam.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz LonGleY #34855 üzenetére
Nem jön le, próbáltam. Tudom láncot is ezekkel mosok és kihozza a mocskot, de ez valami elszíneződés, csak csiszolni lehet. Tudom hogy mocskos lesz használat után, bár eléggé lehet minimalizálni ha normálisan olajozod, vagy olyan kenőanyagot használsz amiket gyárilag raknak a láncokra. Szeretem ha tiszták az alkatrészek, na.
-
Rottweiler89
aktív tag
válasz LonGleY #34935 üzenetére
Miért,annyira szhar lenne?
zoli03
16500,a bolti ára ... Őszintén? Már azt sem tudom,milyet. Most hazafele jövet azon agyaltam,hogy úgyis jön a tél,és lehet felesleges lenne cserélnem most. Úgyis a sár,a latyak,a hó enni fog belőle,lehet megvárom a tavaszt,addig gyűjtök,és cserélem az egészet,egyben,a fékkel együtt. A gumik még talán kibírják a telet,bár igaz,hogy repedezett a külső. Ha meg gond lesz,azt veszek rá. A teleszkópot meg kicserélem a régire,addig a mostani pihenni fog a szobában,mert egyenlőre úgy fest,hogy bármennyire is szeretnék venni egy téli,esős bicajt,nem fog összejönni.[ Szerkesztve ]
AeroCool Hexform, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED DDR4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6600 8GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
-
313313
addikt
válasz LonGleY #35014 üzenetére
Ezzel én tisztában vagyok, csak amire válaszoltam, ott írta a fórumtárs, hogy mind1 1,5 vagy 1,2 volt, mert a lámpa elektronikája átalakítja a neki megfelelőre.
AA és AAA akkukba 1,2 volt van, ami nem minden esetben elég/egyenértékű az elem 1,5 voltjával.[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Xantomas
őstag
válasz LonGleY #35037 üzenetére
A teflonnal, és tf2-vel mi a bajod?
Motorex olajat, csöpögtetek a lancaimra, és átporgetes, majd ronggyal letörlés után valamilyen piros kupakos bikecomponents-én kapható fehér, nagyon híg teflon olajat csopogtetek rá apró cseppekben.
Úgy kiporgeti a mocskot, ahogy kell, sár nem áll meg rajta ha nedves, és a connex lánc komoly nyúlás, pontosabban kopás nélkül 6-7000 km ota rajta van a 7sebességes rendszeren. (regi altus c10 hajtómű, újonnan vettem pár éve, meg tourney menetes racsni.)
A flakonos tf2 is jó dolog mosás utáni első kenéshez. Be tud folyni a láncszemek gorgői közé, és kimossa a maradék gedvát, plusz ken. 10-20 km után meg lehet rendesen olajozni, mert az addig a frissen mosott lánc minden részébe nem tud odamenni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz LonGleY #35043 üzenetére
Tulajdonképpen, most milyen bringáról beszélünk?
Én konkrétan 29es montiról. Minimum 2,1"-os terepgumival. Maga a merevvilla 2, jobb esetben 3 cm-t mozog, a gumi a másik 3-t. A helye a terepen van, nem a városban.Városban, pl elfordított kormánnyal padkázás közbeni ráfékezésnél az eséstől nem a rugóút fog megmenteni, hanem a visszaút csillapítás, hogy nem, engedi kirúgni a kereket, és visszapattani, így meg tudod tartani az egyensúlyodat, és ott tartja a gumit az aszfalton, így nem engedi a menetirányáról lecsúszni.
(#35045) FIREBLADE78
Szemről szemre. Megvan az gyorsan. A flakont a lánc felett tartod, kicsivel felette, és finoman nyomod a flakont, és közben mozgatod a hajtóművet.
Ami a legjobb szerintem: Motorex wet.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
pengemetal
aktív tag
válasz LonGleY #35043 üzenetére
Amikor először váltottam merev villára én is tartottam a városi kátyúktól, de semmi gond nincs vele...sőt. Most már, ha trekkinggel megyek, akkor is lockolva van a teleszkóp.
Egy hónapja elköltöztem, így a XXII. kerületből járok a XIII.-ba dolgozni, napi 45 km oda-vissza. Így nem mindegy a mennyi energiát nyel el a teleszkóp, 1-2 km/h is számít
[ Szerkesztve ]
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
Xantomas
őstag
válasz LonGleY #35055 üzenetére
Már megint 1-2 szó az, amin lovagolsz.
- Ha lemosod slaggal a bringát, a hajtást, a láncot, akkor a láncba is szépen belemegy a víz, a csapok, görgők közti olajos sarat nem mosod ki, ellenben kapsz egy szép masszív kolloidot, amit az olaj csak higítani tud, de azt is csak úgy, hogy közben használod a láncot, addig meg áll mellette, hisz a benne levő víztől nem tud eleinte keveredni. Addig meg szépen polírozza a láncot."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Tothgera30
Ármester
válasz LonGleY #35055 üzenetére
Ez egyértelmű. De ilyen alapon, soha nem lesz olyan stabil egy teleszkópos villa, mint egy merev. Én leginkább a Carbon villákról tudok tapasztalatot írni, ott nagyon szép íveket lehet rajzolni.
#35056 kovsol: Nem erősségem. Hardtail Carbon villás (főleg Cro-mo) 29er-ek pedig a gyengéim.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Teasüti
nagyúr
válasz LonGleY #35078 üzenetére
Sose volt még XTR láncom, az XT a sport gépen meg jó ha évi pár százat kap csak. Ehhez nem tudok hozzászólni.
Ki mit ért "csepis olaj" alatt.
Én nem láttam márkajelzést feljebb.
Pl. a műszerolaj is ilyen.A viszkózus jelentése közelebb áll a sűrűhöz, mint a híghoz.
1500 km-es láncoknál nem szórakozok mosással, de az XT-t pár menet után mosom és újrakenem. Ez megteszi szerinted?[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz LonGleY #35080 üzenetére
Ez a Brunox is fegyverolaj, én is azt használok csak kicsit olcsóbb változatban.
Nekem bejön, kb 2-300km után kér megint a lánc.
Az egysebisem 300 km megy vele, míg a másik gép a HG-53 lánccal 200km ha elmegy.
Nagy előnye hogy azonnal hallani ha csökken a kenésed.
Nekem a Motorex nem jött be, nem tudom melyik volt, de alapból nem szimpi ha valamiből 2 fajta van, mint ahogy ma esik holnap meg nem.[ Szerkesztve ]
-
Realradical
őstag
válasz LonGleY #35087 üzenetére
Az az érdekes, hogy nulla km-esen is hozta ugyanezt, csak lényegesen halkabban. Akkor még homok nem nagyon lehetett benne. Azért mondom majd, mint ötlet amikor viszem majd hétfőn. Kösz a tippet!
@Hja, igazad lehet. Persze az én biciklim reméltem, hogy fehér védőruhába öltözött emberek rakták össze, de kezded eloszlatni az illúzióimat
[ Szerkesztve ]
Things that try to look like things often do look more like things than things
-
Teasüti
nagyúr
válasz LonGleY #35084 üzenetére
Egyik ismerősöm szaggatott régen láncokat amikor montizni kezdett outi után, de neki akkora combjai voltak, hogy nem kapott megfelelő méretű farmert a boltokban.
Aztán elárulták neki, hogy a montin azért van annyi fokozat, hogy használják is és ne akarjon középső tányéron mászni a hegyre.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz LonGleY #35130 üzenetére
Wp 7.8 pl nem kezeli a teljes oldalas gombokat a ph oldalan, nem tudsz linkelni, kiveve ha beirod kezzel a kodot. A mobil nezetben pedig egyaltalan nincsenek formazo gombok.
Viszont aki geprol van, az nem hal bele, hogy copyznia kell a linket..[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
anorche1
őstag
válasz LonGleY #35136 üzenetére
Wp és tudtommal ios -re is lényegében csak egy fajta böngésző létezik. A többi böngésző is a IE/safari motorját használja, csak kinézetben, és pár apróbb funkcióban térnek el. Ez alól talán az opera mini kivétel, mert ott valahogy szerveroldalon rendelődik le az oldal, nem pedig a böngésző által.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
razzorr
őstag
-
Tothgera30
Ármester
válasz LonGleY #35165 üzenetére
Hardatil 29er-be, XC, de 70-80%-ban aszfalt, földút, zúzott kő. Az első agy csere lenne a legkisebb problémám, egy épülő bringánál. Reba-val van tapaszlatom, nincs vele gond, de súly/teljesítmény arányban nem a legjobb.
#35166 venember83: Ezt néztem én is, ismerősi körben van is egy 29er-ben, és nagyon állatul lehet vele ereszkedni, közben vajpuha, és nagyon merev.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
stargazer
senior tag
válasz LonGleY #35087 üzenetére
+ Realradical
Jó csak én nem értek annyira hozzá, meg nem merem szétszedni mert ha elcseszek valamit akkor lehet hogy ugrik a garancia.
Namost per pill jó a dolog, nem kattog. Kicserélték a pedált. A pedál valóban elég tré, most néztem csak meg közelebbről, full műa. csak a keret fém. Hát ezek után nem is csodálkozok. Legközelebb cserélem valami normálisabbra az biztos.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
torzo
Ármester
válasz LonGleY #35260 üzenetére
A silento a megelőzően használt Michelin franc tudja minél sokkal kevésbé volt csúszós, bringaboltban beszéltek rá, amikor "téli" gumit kerestem. Szóval Silentonál csúszósabb már tényleg nem kéne, de ha van jobb, hajlandó vagyok áldozni rá. Fontos a defektállóság, mert zimankóban, sós-sáros takonyban belsőt cserélni tényleg nem valami felemelő.
Most Schwalbe Maraton plus van a "nyári" bringán (Giant Aero), über gumi, egyszer sem volt vele defektem (már 3000 kilcsit zúztam vele), de nem tudom, mennyire csúszik vacakabb viszonyok között? Télire vettem egy tank Merida Freeway-t elég olcsón, tehát a kérdés, áttegyem-e rá a Maraton plust, vagy vegyek valamit, amit ajánlotok? Pénz nem számít, az a legkevesebb!
Szóval legyen hurricane?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
venember83
nagyúr
válasz LonGleY #35379 üzenetére
Lehet, hogy a nehézkes kifejezésmód miatt tűnik badarságnak a dolog. Próbáljuk másképp.
A biztonság nem érdekel, tudom, hogy a DH-sok őrültek, a lakosok is tudják, mi lesz, nyilván mindenki vigyáz magára, nincs ezzel semmi baj. Csak az MTB eleve természethez kötött dolog, itt meg minden mesterséges, városi. Triálosokkal és deszkásokkal miért bajlódnék? Eleve aszfalthoz, emberi építményekhez kötött sportok utóbbiak.
Mint anno a bringázás havon, nem értem a városi DH lényegét. Oké, hogy kell ügyesség, gyorsaság stb. De ehhez miért kell a városi környezet? Miért kell sikátorokban gurulni lefelé ötszáz lépcsőn, mesterséges ugratókon, mindezt többezer eurós gépekkel a dél-amerikai szegény negyedeken át? Szóval számomra stílusidegen a DH ezekben a sikátoros városrészekben.
Kávézni nem szoktam, ma se tettem még.
-
zoli03
őstag
válasz LonGleY #35405 üzenetére
Én merev villával megyek városban. Néha szoktam nővéremét használni, az enyémhez képest sokkal jobb városban. Nem érdekel, hogy nehezebb, kotyog, stb, az viszont érdekel, hogy ha belemegyek egy úthibába, az enyém olyat üt, hogy azt hiszem, szétesik, a nővéremé meg csak huppan egyet finoman. Ilyenre szerintem éppen jók az ilyen teleszkópok, megérezni, hogy belementél valamibe, de közel sem úgy, mint egy merev villával (ez persze csak az én véleményem).