Hirdetés
Hirdetés
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
it Újabb tőkét tudott bevonni egy AI-alapú toborzóplatform, ami érdekes jövőképet vetít előre.
-
HMD Skyline - jó szerelés
ma Az eddigi legnagyobb tudású HMD telefon lépett piacra, ami külsejében a Lumia modelleket idézi, más szempontból viszont az utóbbi évek Nokiáinak problémáit hurcolja tovább.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
anorche1
őstag
válasz anorche1 #20043 üzenetére
Sikerült, oldalra veszítve a csavart belekapott és kijött. Ahogy néztem ez azért van, mert a menet nem magában a vázban van, hanem vázhoz rögzített cucchoz, ami nekem a csavarral együtt forgott. Elég sz@r megoldás, de mind1.
(#20081) lsebestyen
Egyetértek, én is 183 vagyok, és 57 -es a megfelelő.[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Az 5000 Ft -os abus bordo klón kerékpár zár az aldiban milyen lehet?
[link][ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Egyszer ezt szívesen kipróbálnám :
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Egy felniről meglehet valahogy állapítani a típus ismerete nélkül, hogy szimpla vagy dupla falú?
Más:
Ma használtam először a lidlis gumi leszedőcskét, és az egyik el is tört Nem volt egy hosszú életű cucc"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Mivel az mtb -met kinőttem, ezért anyának adtam. Neki viszont kellene előre kosár, de teleszkóp miatt a régit nem lehet vissza rakni. Tudtok ajánlani olyat, ami jó teleszkópos bicóra, olcsó, és elbír egy 6-7 kilós kutyust? Akár ebay -ről is.
Más:
A vázon az egyik kulacstartó csavar helyének a menete valszeg megszakadt, nem lehet bele tekerni semmit, így gyorskötözővel rögzíttetem a tartót, hogy ne mozogjon. Ötlet, hogy hogyan lehetne rögzíteni valami szebb megoldással?"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Nekem is beszorult, de a csavart oldalirányba feszítettem és tekertem, így kijött. Vagy ajánlották hogy egy kis zsepi darabot tegyek a csavarhoz, tekerjem beljebb, az készít egy menetet, majd azon kitekerni.
(#20707) fraba
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
[link]
Az ő lábukat kellene szarrá törni"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Ma letoltam életem első 100 km -es (117,89 lett a vége) túrámat (Miskolc-Eger a Bükkön át), haza felé iszonyatosan nagy esőben, teljesen átáztam, cipőmben, kesztyűmben állt a víz, fáztam, lefelé sem tudtam gyorsan menni mert nem láttam az esőtől, féltem hogy a 8barra fújt sima felületű 23mm gumi kicsúszik, és a menetszél is nagyon hideg volt.
Viszont nem csak az esővel volt bajom, hanem a kemény ülésen kívül, még a vállizom első feje is fájt, dolgozott, gondolom az tartotta a testem egy részét. Régen nem volt ilyen, csak most, hogy leírások alapján beállítottam az ülés magasságát, dőlés szögét, illetve a kormány dőlésszögét. Mitől lehet? Túl hosszú a stucni (100)? Túl magasan/alacsonyan van a kormány. Ha holnap dobok egy ehhez hasonló képet, akkor abból meg lehet tudni mivel van gond?"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Köszi
Jobban élveztem volna eső nélkül, de az legalább elvette a figyelmemet arról, hogy fáradt vagyok. Viszont ugyancsak az eső miatt lett szörnyű, 22-es átlagom, nem tudtam lefelé gyorsan menni, mert ráfagytam volna a bicóra(#20941) Cathfaern
Úgy is itt a nyár, elkezdek egy picit felsőtestre is edzeni, de ez így akkor sem jó. Mjad kérek kölcsön rövidebb stucnit, hátha nekem az lesz a megoldás, egyelőre a mostanit megfordítottam, így magasabbra került a kormány. Viszont oldalról elég hülyén néz ki, inkább hasonlít egy trekkingre, mint egy sportos oútira"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Holnap bicós cuccok lidliben, el ne felejtsétek
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz ludsimon #21055 üzenetére
Vettem egy szemcsit meg egy mezt. Egyik sem rossz, de az előző mezek tényleg jobbak voltak. Viszont ebben a zöldben Peter Sagan -nak érzem magam Plusz tetszik a cipzáros zseb, ebbe már belemerem rakni a telót.
Más:
Már csak 11km hiányzik, és megvan az első 1000 az oútival, és eddig még nem volt defektem(#20988) Cathfaern
Előrébb raktam az ülést, ezzel túl is mentem a max vonalon, így rövid távon kényelmesebb volt felső fogásban, úgy nézem ez lesz a megoldás. Viszont így az alsó fogásban lett a hátamnak kényelmetlenebb, szal még állítgatom. Meg lehet be kellene szereznem egy olyan üléscsövet, ami nem nyúl hátrafelé."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz gergo5991 #21162 üzenetére
Ez a nagyobb lélegzet vételnél köhögés nálam is jelen van/volt, itt többen tanácsolták hogy menjek el vele dokihoz, de mivel az eddig legkomolyabb túrám után (vasárnapi miskolc-eger oda-vissza) nem jött elő, ezért nem megyek el. Lehet csak azért volt mert edződött a tüdőm, és ilyen izomlázféleség miatt volt. Te mióta tekersz?
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Megkérdezhetem hogy mekkora áttétellel? 53x11? Nekem sajnos 50x12 van gyárilag, ezzel még a 70-et se sikerült elérnem, és amíg nem kopik el, addig nem cserélem.
Egyébként ha az első váltó max 52 es fogat támogat, attól még lehet hogy jó 53 -mal?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Lildlibe vissza a dják a pénzt ha vissza viszem a bicós szemüveget blokkal együtt? Nem vált be, be fúj alatta a szél, meg hosszú távon fáj tőle a szemem. Majd megpróbálom a decás 1500 -asat.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz Goblin12 #22063 üzenetére
1200km után megnyúlhatott a lánc? 65kg vagyok, országúti használat és kmc z8s a lánc típusa. Egyelőre még nem tudtam beszerezni láncnyúlás mérőt.
Más:
Itt balra szeretnék kanyarodni. Hogy szabályos, középső vagy a belső sávból kanyarodjak? Ha a középső, akkor gondolom a sáv bal oldalán kell elhelyezkednem, hogy ezzel is jelezzem hogy balra megyek. Ha belső akkor viszont kanyarodás után egyből sávot kell váltanom.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Van még hova fejlődnöm
183cm magasság, 33cm vádli és 50cm comb"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Ma volt alkalmam egy fixivel, 46x16 os áttétellel menni, és kegyetlen. Azon se volt fék, skid -delni (vagy hogy hívják azt mikor pedált megállítva csúszik a hátsó kerék?) meg nem tudtam, egyszerűen nem bírtam hátra fele nyomni a pedált, emelt fel magával. Fék nélkül bárki bármit mond, ez öngyilkosság. Maradok az oútinál.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Giro d'italia és egyéb versenyeken milyen áttétellel mennek? Mert ahogy hallotam a tegnap előtti bukásnál a körforgalomba 71 km/h -val mentek be, meg 200+ km es szakaszokon is minimum 45 az átlag. Nekem eddig 68 volt a max, pedig lefelé mentem, hátszéllel.
Illetve hány kilós gépek ezek?
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz D.Orion #22505 üzenetére
(#22536) razzorr
Ez mekkora baromság. Egyszerűbb elővenni a telefont, kioldani a telefonzárat, kikeresni majd megnyitni az appo, majd foldani a zárat, mint elővenni a kulcsot, és a zárban elfordítani? De legjobban ez az ütközés érzékelés tetszik. Ha képes vagyok kivenni a telefont a zsebemből, kioldani a telefonzárat majd rányomni igent, nemet nyomni a kérdésre hogy hívjon e mentőt, akkor képes vagyok magamtól tárcsázni a 112 -t, főleg hogy a legtöbb embernek zárkód van a telefonját, és már ott is lehet tárcsázni. És ez a sz@r 160$. Semmi értelme.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz D.Orion #22565 üzenetére
Kivéve a decathlon országúti bringáit. Ott a felső cső hosszát adják meg. Nekem 57 -es méretű van, és középrész-nyeregcső 52cm.
Más:
Vissza vittem a lidlis szemüveget, szó nélkül vissza adták a pénzt. Majd megpróbálok helyette szerezni egy itt sokat emlegetett munkavédelmi szemüveget.A gyalogosok igazán megtanulhatnák már hogy a kerékpár út nem járda. De ha ez nem megy, akkor legalább azt hogy a jobb oldalon közlekedünk, mert ez nem anglia.
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz Feketelaszlo #22734 üzenetére
És van még a fék nélkül, ami segített divatba hozni fék nélküli fixizést.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
1300km után egy picit megnyúlt a hátsó és első fék bowdenem. Kerestem a fékváltókaron a hogy hol lehet rajta húzni, de csak az első váltó bowdenjét lehet. Későn vettem észre, és a féktestnél kell, mert addigra kitekertem az imbuszt, hogy húzzak egy picit rajta. Viszont ehhez kevés kezem van, hogy egyfogóval erősen húzom a bowdent, a féktestet megfelelő pozícióban tartsam (ne érjen hozzá egyik oldalt se a felnihez, de ne is legyen távol), és még az imbuszt is húzzam meg. Ti ezt hogy csináljátok meg, van erre valamilyen trükk, vagy ez több emberes meló?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz Szakbarbár #22915 üzenetére
Nincs, tudtommal oúti váltófékkarokon nem is szokott lenni.
(#22917) -=RelakS=-
Igen tuti. A bowdent nem a gyenge fék miatt akartam meghúzni, hanem mert a vázon futó bowden zavaróan laza volt. Az meg ugye elfelejtettem hogy oútiról van szó, szal patkó fék és nem v fék. De már megoldottam: a kis pöcköt átfordítottam, és ilyenkor nem lényeg hogy közel legyenek a pofák a felnihez, megtudtam húzni a bowdent, és be is tekerni az imbuszt. A pöcök visszafordításakor pedig még húzott rajta egy picit, a pofák meg a felnikhez kerültek.
És köszönöm mind2töknek a segítséget"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz anorche1 #22068 üzenetére
Igen, megnyúlhatott, és meg is nyúlt Kár volt azon 2-3 ezres nyúlásmérőn spórolni, mert lazán bele esett a láncba, szóval a sort is cserélni kell
Ha így használom a bicót, gondolom az első lánctányérok élettartamát is csökkentem
És tud valaki ajánlani 8 sebességes láncot és sort, lehetőleg 11-26 -ot?
Plusz még be kell szereznem szerszámokat a sor leszedéséhez, vagy beadni szervizbe, ami megint csak plusz költségÍgy soha nem lesz új telefonom, egy régi se w715 -kell használnom, amivel csak kihangosítva lehet telefonálni, és befőttes gumi kell hogy lehessen tölteni
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz ludsimon #23054 üzenetére
25-30k km után gondolom egyszerre cseréljem a hajtást, láncot és sort. Lehet így még jobban meg is éri, mivel nem sokára nyári szünet, akkor meg heti 500km minimum megszeretnék tenni, ez a lácn meg ~1300 km bírt. Ha más nem ír erős ellen érvet, akkor így lesz.
Egyébként a bicóra alkatrészeire van 2 év gari. Ebbe ez is beletartozik? Vagy ha ezzel vissza viszem elküldenek?"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz Runner_fxr #23162 üzenetére
[link]
Nem akarok kötekedni, de tényleg zavaró hogy mindenki felcseréli, pedig még csak "nyelvtannáci" sem vagyok."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Fhúú de bevertem volna a motorosnak ha a csávó helyében lettem volna. És még ő pofázott, meg ő volt felháborodva
Tegnap tekertem 125 km -t, Miskolc-Poroszló oda-vissza. Már Poroszlóban előjött a gond a tüdővel, amit már más is említett itt, hogy hogy nagyobb lélegzet vételnél köhögés jön rám, és nagyon nehezen tudom csak abbahagyni. Igen szar volt így hazatekerni, mivel gyorsan nem mehettem, mert akkor gyorsul a szívverés, több oxigén kell, de nem vehetek nagy levegőt mert megfulladok. De legalább törte a seggemet a gyári kemény ülés. Így sajnos a lábamat meg se dolgoztattam, még maradt benne egy csomó kihasználatlan erő. Holnap elmegyek a dokihoz hogy kezdjen ezzel valamit, mert ez így nem jó. A vállamban a deltaizom megint rendesen dolgozott, gondolom még most se jó a nyereg/kormány beállítás. Nem egyszerű dolog ez az oútizás
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
-
anorche1
őstag
Köszi!
(#23224) Solad
IgenVoltam házi orvosnál, írt egy beutalót a kardiológiára, majd kérek a héten valamikorra időpontot.
Közbe próbálok rájönni hogy miért terhelem nagyon a delta izmot. A competitivecyclist alapján 3cm -rel hosszabb a vázam felsőcsöve a kelleténél (57cm, 54 helyett). Megpróbáltam egy kölcsönkért rövidebb stucnival ezt kompenzálni, de nagyon fura, idegesítő, érzékeny lett a kormányzás.Viszont lemértem, a nyeregcsövem pont 3cm -t nyúl hátra, szóval most egy hátranyúlás nélkülit kell kölcsönbe szereznem."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Ránézésre 30,4 -esnek tűnt a nyeregcsövem átmérője, most viszont kivettem, és 29.8 van rá írva. Ez egy olyan rohadt különleges méret, hogy ebay -en, ahol mindenből "végetlen" mennyiségű kínálat van, még ott is kb. 0db van.
Esetleg tud valaki linekelni (új, használt, mind1) fekete, hátranyúlás nélküli 29.8 -as nyeregcsövet? Nem vagyok grammániás, viszont 5k -nál többet nem szeretnék fizetni.Szerk.
Ez jónak tűnik.[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz #48525824 #23728 üzenetére
Én megvagyok vele elégedve, gondom csak a gyári üléssel, illetve most már a hülye 29.8 -as átmérőjű nyeregcsővel van. Meg a gyári lánc is elég fos, hogy 1000km után megnyúlt.
Szerk.
Ja, és az egyik kulacstartó csavar félúton beleragadt, tönkre tette a menetet, így a kulacstartóm alul gyorskötözővel van rögzítve[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Én is 183 vagyok, és nekem az 57 -es vázméret nagy.
Újabb példa, hogy nem elég táblázat alapján kerékpárt venni, hanem előtte rá kell ülni.(#23804) gergo5991
Vigyázz! Egy ismerősöm bringáját pont így lopták el. Vasútállomáson találkoztak (miskolc tiszai pu), a vevő elvitte a bicajt a próba körre, és soha nem hozta vissza. A gyereket az ismerősöm megtalálta, de mivel nem volt nála a bicó, ezért a rendőrök nem tehettek semmit
A pénzt előre kérd el, meg esetleg készíts egy képet a személyi igazolványáról/lakcímkártyájáról, vagy legalább nézd meg, és jegyezd meg hol lakik.[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Még mindig küszködök a bicó beállításával. Szerintetek, melyik a jobb, helyesebb pozíció?
A nyereg teljesen előre tolva Már amennyire a nyeregtáska tartója engedi
A nyereg a 0-s jelzésnél
A nyereg teljesen hátratolva
Bocs a hihetetlen szr, minőségű képért, telefon/fényképező híján webkamerával fotóztam
Teljesen előre tolva is úgy érzem túl messze van a kormány. Esetleg túl lent/fent van a kormány? Ha a dőlésszögén egy picit emelek, akkor valamivel kényelmesebb, viszont alsófogásban kényelemtelen lesz a fékezés/váltás."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz ---Lasali--- #23827 üzenetére
Köszi!
A mostani stucni 100-as, beszerzek egy 90 vagy 80-ast.
Én is éreztem hogy a hátammal is gond lesz. Tegnap próbáltam is egyenesebb háttal tekerni, de folyamatosan vissza mentem ebbe az állapotba. Gondolom azért, mert suliba bicóval járok, a nehéz táska meg átdeformálta a hátam. Feljebb húzom, hogy ne legyen a derekamnál olyan közel, hátha segít."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz anorche1 #23217 üzenetére
Az orvosom kardiológiára küldött, ahova ma mentem el. 7:30 -tól 8 ig lehet 'jelentkezni", oda is mentem fél 8 -ra. Az ajtóra ki volt írva, hogy beutalólóval és előjegyzéssel fogadnak. Előbbi volt, utóbbi nem, pedig még telefonon is érdeklődtem hogy kell időpont vagy valami, és ott nem mondtak semmit, csak leb*sztak, hogy ez tök természetes dolog, mindenkivel ez történik. Na mind1. Kijött az ajtón idős asszisztens nő, hang alapján vele beszéltem telefonon. Megkérdeztem hogy velem mi lesz, mert nincs előjegyzésem. Mondta, hogy egy nap csak 10 emberrel foglalkoznak, és mivel én nem vagyok halálosan beteg, így csak akkor kerülök sorra, ha aznap csak 9 előjegyzett ember jön. Magyarul úgy gondolta, hogy én majd napokon, heteken keresztül mindennap bemegyek 7:30-ra, hátha aznap sorra kerülök. Senkit nem zavart hogy én iskolából, anya pedig a munkahelyéről kéredzkedett el pont ilyen esett miatt, hogy ha megpróbálnának lerázni. Jó ötlet is volt elhozni, egy kis vita után én lettem a 10-ből a 11. ember. 4 órát kellet ülnöm még sorra kerültem. Közben ez az asszisztens nő több embert idegesített fel, nem véletlenül volt kirakva az ajtóra hogy a közfeladatot ellátó személy elleni erőszakért 3 vagy 5 év a jutalom. Pont egy ilyen k*cs*g miatt vagyok álkancsal, mert az is ahelyett hogy anno a szememet vizsgálta volna mikor még lehetett volna gyógyítani, csak pattogott, meg pofázott, meg csapkodott. Értem én hogy szar mindennap beteg emberekkel foglalkozni, de ő választotta ez életet.
Szóval megvolt a vizsgálat, de előrébb nem jutottam. Pulzusom kiváló, szívem, tüdőm átlagon felüli, teljesen egészséges, és kiváló állapotban vagyok.
Július 15-én lesz terheléses vizsgálatom, akkor szobakerékpárra ültetnek, hegymenetet szimulálva. Viszont nekem ez a fulladás 2-3 vagy több óra tekerés utáni pihenés után pár perccel jelentkezik.Közben gondolkodtam, és nem lehet hogy ez amiatt van, hogy számon át szoktam levegőt venni? Mert a miskolc-eger oda vissza túrán után nem jelentkezett, és lehet hogy azért meg ömlött a eső, a számát meg nem nyithattam ki, mert pillanatokon belül megtelt vízzel, így kénytelen voltam az orromon venni. Hétvégén megpróbálom, hátha tényleg csak ez a gond, viszont már nagyon rászoktam arra, hogy a számon lélegezzek.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz Zola007 #24144 üzenetére
Se szédülés, se zsibbadás, se hirtelen fáradtság. Szerintem eleget is iszok 3-4liter a minimum. Kajálni müzliszeletet szoktam, esetleg csokit, meg egy zacskó szőlőcukrot szoktam vinni, amit nem egyszerre, csak apránként 1-1 szemet elrágok.
Szerk.
Mindenesetre viszek majd a túrákra egy kis kézi vérnyomás mérőt.[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz Zola007 #24222 üzenetére
"Ennek ellenére azt gondolom, hogy egy-egy ilyen megmozdulás semmire nem vezet, csak további gyűlöletkeltésre."
Azt többre vezet ha nem teszünk/tesznek ellene semmit? Dögöljön meg a szerencsétlen néni is, akihez ez a rohadék hozzá költözött?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Oúti fékváltókart csak a bandázs leszedésével lehet le/fel tologatni? Illetve milyen teknika van arra, hogy mind2 oldalon ugyan ott helyezkedjen, ne érezzem hogy az egyik oldalt egy picit lejjebb/feljebb van. Erre (is) elég érzékeny vagyok, mint pl. a kormány a kerékhez képest merőlegességére is (amit szervizben sem tudtak nekem tökéletesen beállítani, és én is nap mint nap szenvedek vele).
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
-
anorche1
őstag
Ma megpróbáltam a sokak által nagynyomású helyett javasolt vödör víz + szivacsos mosást. Viszont rájöttem, hogy mivel fehér a vázam ezért tök felesleges mosni, mert bárhol megfogom újra koszos lesz. Szóval ezért csak a váltót, hajtást, láncot, hátsó sort akartam megtisztítani. Viszont szembesültem azzal, hogy ehhez nekem nincsenek szerszámaim. A hátsó kazettás sor leszedéséhez mi kell? Elég ez és ez? Előbbi helyett egy ilyen kell, mivel gyorszáras az agyam? Ezekkel ugye a hátsó sort tudom leszedni, de mivel tudom az agyat és szétszedni zsírozáshoz?
A hajtás leszedéséhez gondolom ő. És a középcsapágyat mivel szedem ki?"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple notebookok
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Autós topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Okos Otthon / Smart Home
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- SONY LCD és LED TV-k
- Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen