- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
Hirdetés
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
Tegnap lement a Kassa Maraton, pálya szempontjából eddig messze a legjobb, amin eddig mentem. A pálya fele singletrackből áll, élvezhető, tekerhető (csak így most eső után volt pár necces rész). Aki szokott versenyekre járni, annak tudom ajánlani, tervezze be jövőre mindenképp.
Egyetlen negatívum, hogy a 80-as és 50-es rajtja együtt van (persze, hogy a végéről indultam...).Későn álltunk be a rajthoz, reggel esett szépen, 9:30-ig a meleg autóban ücsörögtünk, bemelegítés persze elmaradt
Végre most először sikerült nem elfogynom egy hosszútávú versenyen, annak ellenére, hogy az elején sok energiát elpazaroltam azzal, hogy a mezőnyt megelőzzem. Lefeléken sajnos feltartottak (bár nem volt annyira vészes), jobb lett volna picit jobban haladni a singletrack részeken.
A hosszútáv körében főleg dózerút volt, illetve volt egy hosszabb singletrack is benne, na az elég szívatós volt, főleg így picit vizes/saras pályán, egyszer ki is ugrott alólam a bringa (faágak voltak keresztbe, egyszerre ment oldalra első-hátsó kerék), de esés nem lett belőle.
Első óra után rájöttem, mi lesz a legnagyobb probléma, folyamatos fel-le, CC jellegű pálya miatt alig volt lehetőség enni. Ahol volt egy nyugis 100 méter, enni kellett (40. percnél készültem enni, egészen 1:20-ig kellett várnom, hogy el tudjam engedni a kormányt egyik kézzel 3 másodpercnél több időre). Az ivás sem volt egyszerű.
Összességében elégedett vagyok magammal, ezen a pályán nem gondoltam volna, hogy 4:30-on belül tudok menni.
Strava (A valós átlag 18.1 km/h lett.)Fura, hogy távra kevesebbet mért kb 5km-rel a Garmin. Haveromnak 79 lett, ugyanúgy 510-ese van és amikor együtt tekerünk, gyakorlatilag ugyanazt a távot/szintet méri.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz
Begbiebike #95778 üzenetére
Itthon is vannak bőven singletrackek (ok talán nem ennyi, de azért van elég), csak vagy az erdészet vagy a nemzeti park, vagy a természetvédők tesznek keresztbe a versenyt szervezőknek. Itt a Visegrádi hegységben nagyon jó pályát ki lehetne jelölni, de csak akkor, ha teljesen szabad kezet kapna az ember.
(#95756) 6030D: Nem volt vészes, de azért nem mosolyogtam, mikor a rajtnál elkezdett szakadni az eső
Nem kell megijedni, NHH-re minimum feltekerhettetek volna, odáig csak aszfalt és schotter, eső után is járható
Szép az a rész ott Helemba környékén, néha én is eltekerek arrafelé.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Vonóhorgos kerékpártartó nem jöhet szóba?
Viszont ha csak 1db bringát kell bepakolni, a nagyobb kombik (középkategória és felfelé) zöme tudja ezt. SUV-ok egy része viszonylag rövid, ott nem biztos, hogy elférne egy bringa.
Mazda6/Accord/Avensis/BMW 5er/Audi A6 stb kombikba szinte biztos, hogy elfér fektetve 2db bringa is.Egyébként nem mindegy milyen bringáról beszélünk, talán a 29-esnek a legnagyobbak a méretei (hossz, szélesség, magasság), egy országúti bringát a szűk kormány végett még egy sedanba is bele lehet tenni.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Az országútizás nem nekem való műfaj... Ahelyett, hogy élvezném a jó időt, csak szidom ezeket a szar utakat és próbálom kerülgetni az úthibákat, mintha szlalomverseny lenne. Lefelé nagyon óvatosan mentem mindenhol, ennek ellenére egy vízátfolyásnál lévő láthatatlan kátyúban felütöttem a hátsó kereket, defekt nem lett, viszont a felni a peremén beljebb ment, a belsőbb részén meg kicsit kifelé (tehát összeb*sztam).
Kérdés, próbálkozott-e már bárki úthiba okozta kárból adódó kártérítéssel, feljelentéssel? (Aki még nem és annyit írna, hogy felejtsem el, az inkább ne válaszoljon most.)
Autónál tiszta, hogy működik ez, viszont jelen esetben, hogy nem láttam azonnal, hogy károm volt, így nem álltam meg a helyszínen így rendőrt sem hívtam (bár lehet hogy kiröhögtek volna). Megpróbálkoznék valamivel, viszont nem lesz egyszerű, mert az említett közút tudomásom szerint a Pilisi Parkerdő kezelése alatt van.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz
ivana #102657 üzenetére
Nem erdészeti, ahogy írtam ez közút (Visegrád Panoráma út).
Többieknek is köszönöm a választ, visszamegyek, csinálok képeket aztán elküldöm az illetékeseknek.
(#102656) Véreshurka: azért az a 2500Ft nevetséges, nem mondtad nekik, hogy ennyiből még a külső gumit sem tudod pótolni?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz
6030D #108763 üzenetére
Nem lehetett egyszerű ilyen körülmények között, elismerésem, hogy végigmentél.
Én sajnos kicsit lebetegedtem a múlt héten, de azt hiszem nem sajnálom, hogy kihagytam a szilvást, hosszútávon biztosan nem szívattam volna magam ilyen körülményekkel.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
A hétvégén kint voltam Ausztriában Salzkammerguton, akit érdekel írtam egy rövid beszámolót: [link]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Kinek volt már garanciában vázcseréje? Bevett szokás az, hogy az ügyfélnek (azaz nekem) kell elintézni az átszerelést saját költségre (a váz nem külön lett véve, hanem egy komplett bringa, az alkatrészekre azonban már nincs garancia)?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz
maximilian4 #176647 üzenetére
Köszönöm.
Néha benézek a topikba, de csak read-onlyban vagyok itt. Fórumozás helyett inkább bringázni szoktamwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Tegnap bekerült a montiba az új teleszkóp ( RockShox Reba RL 100mm ).
Tudni kell, hogy a régit, egy '13-as Recon Goldot váltott, amivel mostanában sok gondom volt, egyszerűen elfogyott a rugóút vagy túlságosan beült a lejtőzéskor, ezért nem volt sokkal több haszna, mint egy merev villának.
Ma ránéztem, hogy ez mégis mennyit mozog és mindössze 83mm. A becsúszó magassága pedig összesen 98mm. Teljesen új, BD-ról lett vásárolva. Ebből nincs 80mm verzió, tehát az sem játszik, hogy véletlen felcserélték. Széria szám alapján is 100mm-nek kellene lennie.
Más is tapasztalt már ilyesmit? Esetleg van valakinek ugyanilyen teleszkópja, ha igen, akkor az mennyit mozog?Súly téma
Ez nálam is eléggé aktuális. Új bringa helyett úgy döntöttem jóval kevesebb pénzből felújítom a mostanit (2013-as Haibike Light SL) és megpróbálok egy picit faragni a súlyán.
Teleszkóp lett lecserélve (-130g), picivel könnyebbek a kerekek (-150g) és a karbon nyeregcső is (-80g).
Sajnos a kerekek még nehezek, de most arra nem akartam sokat szánni, és csak félteném hogy felütöm. (A most lecserélt kerekeken 10+ felütés van.)
Crossking Performance 2.3 gumik vannak fent, amik elég nehezek, 848 gramm darabja.
Ennek ellenére eddigi legjobb gumim, mindent is bír, kb 12k km alatt nem volt vele gondom.Most pedál, kulacstartó nélküli súlya 11.4 kg, amit kicsit sokallok, mivel a gyári súlya picit könnyebb gumikkal és belsőkkel volt elvileg 10.9 kg, de szerintem ebben
hazudottcsúsztatott a Haibike.
Nyáron még felkerülnek rá a Crossking RaceSport 2.2, ami kereken 300 grammal könnyebb, így lesz 10.8 kg.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz
6030D #186285 üzenetére
Lehet én vagyok naiv, de nálam elvárás lenne, ha ilyet veszek, hogy egyből használható legyen és tudja a specifikációban leírtakat.
Vagy legalább valami papírt mellékelnének, hogy mégis mit csináljak az első használat előtt. Neten is a levegőnyomás és visszaút csillapítás beállításán kívül másról nincs szó.Hasaggymeg: 97mm hely van, nincs meg a 100. Leengedtem alacsony nyomásra (kb 30-40 psi) és úgy tudtam a képen látható jelzésig benyomni, ott már nekiütközött a gumibaknak (vagy minek hívják azt). Felfújtam, hogy teljesen kint legyen a villa és így volt 83mm mozgása. Nem baj, ha csak ennyit mozog, de akkor 80-asnak és ne 100-asnak árulják. A bringa eleje is alacsonyabb lett így, amit nem akartam.
Gondolkoztam, hogy legyen-e 120-as, de nem akartam jelentős változást e téren, ezért kerestem olyat, ami méretekben megegyezik a Reconnal.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz
Runner_fxr #186293 üzenetére
Köszi a választ.
Tegnap este még szétnéztem neten és én is úgy láttam, hogy ez a villa ilyen, ennyit tud.
Majd márciusban mindenképpen megeresztek egy szervizt a villán.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Új hozzászólás Aktív témák
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia