Hirdetés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Csokornyi S25 Ultra renderkép érkezett
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz #48525824 #23943 üzenetére
Nekem az a véleményem, hogy a fő gond itt az, hogy a bringások és az autósok is telibesz@rják a szabályokat, ennek ellenére egymásra mutogatnak, hogy ki a nagyobb paraszt.
Valamelyik tábornak el kéne kezdeni végre betartani a szabályokat és példát mutatni, akkor joggal kérhetné számom a többi közlekedőn is. Ezek azok a dolgok amik megkülönböztetnek egy ilyen primitív országot mint a miénk, mondjuk egy Ausztriától. Ezt nem csak konkrétan neked írtam, úgy általánosságban.[ Szerkesztve ]
-
Osiris
őstag
válasz #48525824 #23951 üzenetére
Köszi, de engem a méretek is érdekelnének, amik még rámennek a 622 19c felnire. A mostani gumi a felnitől még vagy 3-4cm magas, de én szeretnék valami kisebb gumit ami pl. csak 2cm a felni peremétől. Jót tenne a bringa magasságának is, ha csökkenne a gumi magassága.
-
ludsimon
veterán
válasz #48525824 #23935 üzenetére
De most komolyan, nem lett volna egyszerűbb megállni, kiperkálni azt a 5-10 ezret szemben a több százezerrel?
Elég nagy vihart kavart itthon az ilyesfajta életveszélyes 'játék', ezért az eredeti videó le is lett törölve.
Valaki újra feltöltötte.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz #48525824 #24028 üzenetére
Megnéztem, és azt gondoltam legalább valami Nagytétény-17.ker, vagy Nagytétény-15.ker távolságok miatt pirosozol, de abszurd ekkora kereszteződésekben átmenni, azt gondoltam legalább picit okosan csinálod és legalább valami kis utakat használsz.
Nem fogom belinkelni az accountod nyugi, de hogy a többiek is lássák a térkép:Megéri azért a mínusz 5-6 percért ??
Szerinted mennyi bosszúságot okozol azzal, ha elütnek és sávlezárás miatt kilométeres dugó alakul ki, plusz mentők, orvosokat tartasz fel?A saját példámat tudom felhozni. 4-6 perc a lámpánál állás nekem a 16.kerületből Budára az októberhuszonharmadika u-ba. Hazafelé általában zöldhullám van, kevesebb mint 4 perc az állás.
Szóval megéri naponta 10 percért kockáztatni az életed és meghalni, vagy fél évre ágyba kerülni?
undefined
-
Runner_fxr
Ármester
válasz #48525824 #23951 üzenetére
Ez mind igaz, de ettől még nem elfogadható számomra, hogy akkor menjünk át a piroson, nem érts félre én se vagyok szent, bringásként sokszor mentem át én is piroson, nyilván olyan helyen ahol senkit nem veszélyeztettem, de akkor se helyes. Mostanában már inkább megállok, engem is dühítenek a szemtelen, pofátlan, szabálytalankodó autósok, de úgy vagyok vele, ha én is telibesz@rom a szabályokat akkor nincs okom egy autósra se mutogatni, de ha én betartom akkor azzal inkább péládt mutatok, persze nem gondolom, hogy ettől egyhamar bármi is megváltozna, de ha mindenki elkezdene úgy gondolkodni, hogy f@szom én inkább betartom a szabályokat, akkor talán idővel nem lenne ilyen primitív a közlekedésünk és elkezdene némiképp hasonlítani az intelligensebb országokéra.
Zola0007 (#23955): Az a baj, hogy kurv@ra igazad van! Sajnos.
Ja amúgy kapott egy új pedált a drága.
[ Szerkesztve ]
-
Zoli133
őstag
válasz #48525824 #24094 üzenetére
Hát nem tudom, szoktam vársoban tekerni autük közt, fóúton is, egyáltalán nem agresszívan és páran voltak velem szemben bunkók a többség 99+%, Teljesen kultúráltan kerül ki, normálisan tudok velük haladni, nem kell oda semmi aggresszivitás, legalábbis az én tapasztalataim szerint.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
ígyvanferi
addikt
-
ludsimon
veterán
válasz #48525824 #25272 üzenetére
Nem akarlak megbantani, de az előzőek alapján amit leirtal hozzaallas, nem neked való társaság.
Szigorú szabályok vannak aminek a nem betartása kizárással jár.
Itt nem egymás veszélyeztetéséről, és mindenáron az összes szabályt megszegjük hozzaallas van érvényben.undefined
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
válasz #48525824 #25477 üzenetére
Köszi,
Egyébként honnan a fenéből szerezzek számlát mondjuk a 3 éves szemüvegemről (ami kb 80k) meg a gatyámról és pólómról (ami együtt mondjuk 20-30k). A bicajról nyilván tudok a javításról, a fogamról ugyanígy a fogorvos ad majd valami szakvéleményt, de a szemüveg a legnagyobb tétel szerintem, amiről nincs számlám.
ha jól értem, akkor ki kellene derítenem a biztosítóját és azokat felhívni, hogy hogyan lépjünk előre és majd nekik kell mindenféle kártérítési igényt benyújtani, ugye?
egyébként a gta-s témához:
teljesen korrekt volt a srác, mondta azonnal, hogy ő baszta el, nem nézett balra (el sem hiszem, onnan jöhet egyedül autó jobbra kanyarodásnál) és ő hívta a mentőket, rendőröket, intézett mindent, úgyhogy nem merült fel bennem a megbosszulom témakör.less qq more pewpew!
-
gergo5991
őstag
válasz #48525824 #25794 üzenetére
Én városon kívül bicikliztem nemrégiben, másik oldalról is jött 2-3 bringás a keskenyebb útvonalon mind2 irányból megálltak az autósok megvárták mig mi átmegyünk
Amúgy meg kiszoktak kerülni, átmennek a másik sávba, ilyenkor nem attól félek hogy elütnek, hanem nemhogy vele szembe jön egy másik ótó a kanyarból és nem érkeznek időben megállni -
Teasüti
nagyúr
válasz #48525824 #25821 üzenetére
Nyilván vannak igények itt is szupi cuccokra. Mindegy milyen okból (brutál futár, divat hipster, stb.).
De egy közlekedős gépre mégis mi az anyám kínjának 230 dodós hajtás?Amúgy tényleg, mi pluszt ad egy fixin ez (fixihez tök laikus vagyok)?
Mert ha outira, vagy montira raknak 50k-s hajtóművet, azt indokolhatja a sport teljesítmény. -
Teasüti
nagyúr
válasz #48525824 #25831 üzenetére
Nem, még futólag sem. Egyszer talán egy képet pálya kerékpárokról, de nem érdekelt különösebben hogy megnézzem közelebbről. Pályások fix hajtással tekernek?
Felőlem azt veszel rá, amit akarsz, csak nem hittem volna, h vannak akik ezzel sportolni is akarnak.
Te 100+ km-eket tekersz fixivel??? Fogadd elismerésem! Féked az ugye van?
A többség itt a fixit nem a fix hajtás mivolta miatt degradálja, hanem amiatt az idióta divat miatt, hogy a fixit hajtóknak derogál féket használni rajta, mert az megtöri a gépük nemes egyszerűségéből adódó eleganciát. Vagy vmi ilyesmi.
Idióták mind. Aki meg azt mondja, h milyen régóta teker vele balesetmentesen, ő rá meg éppen ugyanaz vonatkozik, mint a motorosokra: két fajta vezető van, aki már esett és aki esni fog.(#25832) Maximum1
Mi is az, amit mondtam? (Főképp melyik hsz-ben.) Elvesztettem a fonalat, mert nem látom a válaszodból a relevanciát.
A budget ingázó gépemre célzol? Egyrészt ha igényes a tulaj, akkor nem csörög-zörög. Másrészt meg én nem kötnék ki nyilvános helyen ennél értékesebb gépet.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz #48525824 #25859 üzenetére
Nekem jöhet a link. Csak kíváncsiságból. Amúgy a teljesítményeddel kapcsolatban a védelmedre kelve nekem van egy pár ismerősöm akik 2-3-4 éve fixivel zúztak. Ma az outi élmezőnyébe tartoznak. Konkrétan a Team Econix Cr -ről van szó.
Érdekesség képen szélcsendes időben mi is szoktunk 53 /11 -es áttétellel nyomulni erőnövelés szempontjából 2-3 órát 35-36 -os átlaggal. Dombokon sem váltunk vissza. Annyit tudok még ehhez hozzá fűzni, hogy aki versenyen ledobja kistányérra a láncot az b@szhatja mert a mezőny otthagyja, mint eb a sz@rát. -
Toomy
senior tag
válasz #48525824 #25863 üzenetére
Én az egyedüli 2-3-4 százas távokkal és a 2 év alatt 50 ezer km -el erősödtem oda ahol most vagyok. 24 óráztam is egy párszor. Élsportoló én sem leszek már 40 évesen, de jövőre szeretnék egy pár versenyen a master kategóriában dobogóra kerülni, valamint most év végén talán összetettben meglehet a 3. hely. Jelenleg csak a sprintelési képességeim korlátozzák, hogy mindig lecsúszok a dobogóról mert fingatni én is szoktam a mezőnyt a dombokon. Viszont 55-60 km/h -ról még sprintelni elég kemény feladat elé állít, de dolgozom az ügyön.
(#25864) Zola007 - Teljesen igazad van, főleg a fékkel kapcsolatban! Lehet hogy meg lehet állni fék nélkül keresztbe rakva a bringát, de hogy fékkel hatékonyabb a megállás az is biztos. Bár már nekem is volt olyan szitum, hogy fékeztem, de pont belebólintottam volna az autó karosszériájába. Viszont felismerve a helyzetet keresztbe is fordítottam a bringát fékezés közben és ez már 2x megmentett. Én fixit tuti nem használnék az örök hajtás miatt, de egy sebességű gépen már agyaltam párszor. Csak az tántorít el, hogy már van két outim és egy mountim, sok lenne még egy gép a tárolóba.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #48525824 #25872 üzenetére
Valami webshopokban néztem tegnap, 27-29 közt mentek, itt is 29, még kint is méregdrága, itt is...
Hallottam olyat, hogy conti kétféle gumit árul, van az "első osztályú" meg a "másod"... a másodosztályú értelem szerűen olcsóbb, de szarabb is...
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Teasüti
nagyúr
válasz #48525824 #25859 üzenetére
Nem vitatom a teljesítményed, mondom még egyszer nekem aztán mindegy.
Feljebb nem szarkasztikusan írtam, amit írtam. Tényleg fogadd elismerésem!
Oszt féked van-e?(#25864) Zola007
+1(#25870) Tüzi
Elvből sem raknék 5 éves gumit motorra...
Más részről meg, h te mit tudsz bugázni az nem összehasonlítható az átlaggal.
Azt hiszem itt le is zárhatjuk.Amúgy nem értem miért meglepő, bringásként azt gondolnám, h már levetetted az ilyen proletár előítéleteket, miszerint a drága bringa a sznobok játékszere (bringát az áruházból, meg hasonlók). Igenis van létjogosultsága a 15k-s guminak is, vannak akik ki is tudják azt használni. És biciklit is lehet venni drágábban, mint motort.
Elvégre ez egy sporteszköz vagy mi a fene. Motor is lehet sporteszköz de ugyanúgy egyszerű közúti igásló is, mindkettőre túlárazottak az alkatrészek. Lehet venni rá egy szett gumit 50k-ért is, meg háromszor annyiért is.A 200 grammos bringás gumiban meg éppen a 200 grammot fizeted meg, még ha ellentmondásos is. Feltételezem verseny gumiról van szó papír vékony futófelülettel, aminél nem szempont hogy tízezer km-ert szaladjon. Nem fair összehasonlítani egy 5 kilós motor gumival amin van 5-8 mm profilmélység és aminél sarkalatos pont a futásteljesítmény.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #48525824 #25918 üzenetére
Biciklizés technikai sport, és mint minden technikai sportban, itt is degradáló az alacsonyabb technikai szint. Ez hasonló, mint ha azt kérdeznéd miért rangosabb egy F1 verseny, mint egy széria autós verseny.
Félreértés ne essék semmi bajom a fixikkel, sőt... egyre inkább vonz, hogy kipróbáljam milyen. -
Tomi_Sci
őstag
válasz #48525824 #25918 üzenetére
Úgy értettem, hogy egy hagyományos kritériumon egy fixivel nem sok esély lenne bármit is elérni. Az országúti egyszerűen alkalmasabb a felaadatra, és ezért kicsit furcsa számomra, hogy ha van egy jobb megoldás, akkor miért választana valaki olyat, ami alapvetően teljesen másra lett kitalálva.
Egyébként imádom a fixiket, a pályán. Ha 2017-re elkészül az új Millenáris Velodrom, akkor biztosan veszek egyet, remélem lesz lehetőség és igény egyesülettel tekerni ott. Sajnos rendes pályagépet venni emberi áron kb. lehetetlen, mert a sok pedálhipster feléli a készleteket
Nem szoktatok egyébként esténként parkolókban, üres utakon kis házi versenyeket rendezni? (nem alleycat stílusú) Ezt nagyon irigylem a fixis közösségtől, iszonyatos jó feelingje vanHirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #48525824 #26209 üzenetére
Elvileg nem (elvileg, mert kb. utóbbi 2 hétben műveltem ki magam SS kérdéskörben, szóval nem akarok rögtön életigazságokat kijelenteni).
Nem tudom pontosan mi a magyar fordítása, de a "dropout"-ok, így fejlődtek ki:
[horizontal] -> [semi-vertical] -> [vertical] (ugye ez utóbbit használják jelenleg a bicikliken)
Ezzel szemben a csúszópapucs mindig is ilyen volt: [link] és alapvetően a pályavázakon van (ugye azért is lett annyira elterjedt az SS/fixi vonalon, mert kezdetben elég sokan pályakerékpárokat alakítottak át közlekedésre alkalmassá)képek forrása: [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
hoffman_
veterán
válasz #48525824 #26533 üzenetére
én szeretnék, de gyanítom, hogy szeptember előtt nem lesz feláldozható keretem rájuk, meg igazából drágállom. mocsokdrága a full price sajnos. a hajtókaruk árában már omnium van, a befogó harmadáért van deda, feléért cinelli. kicsit el vannak szállva, hiába vagyok most nagyon odáig értük a vázaik miatt, a minőségük egyáltalán nem nyújt annyit, amit az áruk indokol.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
#16729600
törölt tag
válasz #48525824 #26691 üzenetére
Srácok egy újabb ultra noob kérdés, egy ilyen hagyományos nyerget rá lehet varázsolni egy outi nyereg helyére,ahogy nézem azon van egy felső csonk alulról két csavarral, vagy kell venni új nyeregszárat hozzá? Ha igen a Ti hibátok és jöttök pár sörrel, mert amikor írtam, hogy rendelek új kényelmes nyerget nem szóltatok róla
[ Szerkesztve ]
-
tatabike
őstag
válasz #48525824 #27477 üzenetére
Igen, de a laikusnak mindent el lehet adni, ami "fixi jellegű"...
Van még sok egyéb kritérium is, amitől fixi lesz egy kerékpár, emelt középcsapágyház magasság, és ilyen apróságok, de ez szinte senkit nem érdekel, csak akkor, ha egy kanyarban lekoppan a pedál bedöntéskor, és olyat esik az illető, hogy még azt is leszázalékolják, aki kiszedi az árokból....Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
HollyBoni
veterán
-
jeri
tag
-
tatabike
őstag
válasz #48525824 #27643 üzenetére
Trekking is remélem...
És kitartás vagy gyorsaság témában? Esetleg éjjel egy Gellérthegy-csúcstámadás egysebességessel?
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Balazska15
senior tag
-
Robi BALBOA
őstag
válasz #48525824 #27693 üzenetére
Ezek nem azok az első hajlított(15mm emelésű) a második pedig egyenes.
Amit én keresek az hátrahajlított, de mégis egyenesnek mondott kormány, mert úgy van hajlítva hogy a fogáspontja nem sokkal kerül hátrébb.Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- BestBuy topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Milyen notebookot vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen