- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Tetszene, ha ilyen lenne a HMD Skyline?
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Mobil flották
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
Hirdetés
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
Új össztelós és merev Kellys, Merida, Mongoose vázak: [link]
-
venember83
nagyúr
válasz runner 125 #13025 üzenetére
Szubjektív. Szerintem rondák, úgy a festésük, mint a kialakításuk. Plusz nehezek. De újak, minőségük se rossz, és így viszonylag olcsók, a többi össztelós vázhoz képest.
-
venember83
nagyúr
válasz runner 125 #13033 üzenetére
Igen, a rendszer megpróbálja kiszűrni a hajtásból adódó tagmozgást. Viszonylag sikeresen.
-
venember83
nagyúr
válasz runner 125 #13035 üzenetére
Erre majd talán jobb, ha a Fox RP tulajok válaszolnak. Tudtommal három állás van, nyitott, amikor nincs semmilyen propedal, van a középső propedal, illetve van a harmadik, az a viszonylag teljesen záró funkció.
-
venember83
nagyúr
válasz runner 125 #13058 üzenetére
-
venember83
nagyúr
válasz runner 125 #13065 üzenetére
A profibbak szerint igen, akik egyszer ilyen csatosat vesznek, többet nem térnek vissza csat nélküli cipőre.
-
venember83
nagyúr
Igen, sokkal jobb, mint a Manitou R7. Mozgásban és merevségben egyaránt, valamint szervizelhetőségben is. Nehezebb kb. százötven-kétszáz grammal, de én nem cserélném vissza a jelenlegi Rebát az egykori R7-emre.
feka007: Környékbeli erdő, kb. 5-6 kilométerre van innen és dombos, bár van benne 1-2 érdekesebb mászás/ereszkedés. De kicsi.
-
venember83
nagyúr
-
venember83
nagyúr
Mai menet: [link]. Most meg megyek, mert ideje fürödni, meg majd enni is valamit.
-
venember83
nagyúr
válasz MPowerPH #13275 üzenetére
Amúgy van CL-standard 6 lyukas rögzítés adapter, ha mindenképpen CL-es agyat szeretnél.
szki: Ez még épp a kellemes kategória volt terepen. Se túl sok szint, se túl kevés. Főleg úgy, hogy nem vagyunk már edzésben a haverral. Az időn lenne mit javítani, de most a bringázás öröméért mentünk, fényképezgetett is a haver, meg az elején másfél óráig jött velünk egy bringás újonc, aki miatt nagyon komótosan mentünk az elején. Neki azonban sajnos be kellett látni, hogy jelenleg kevés ehhez a távolsághoz, szinthez és időlimithez, így visszafordult.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz superecneB #13292 üzenetére
Ha szabványosak az agyak, nagy valószínűséggel nem átalakíthatók. Írd meg, milyen agyakról van szó. Pl. a Hope olyan agyakat készít, amik átalakíthatók. Azt viszont nem szabad elfelejteni, hogy átütőtengelyhez megfelelő teleszkóp és/vagy váz kell. Gyorszáras villába és vázba nem szerelhető be átütőtengelyes agy.
BTS tán gyárt fehér pedálokat.
-
venember83
nagyúr
válasz fungeld #13293 üzenetére
Ha még növekedsz, akkor persze jó. A haver 21 centis Kellys vázat vett, mondván, hogy milyen jó vétel, 185 centijéhez sok volt, kb. a váz vezette a pilótát, és nem fordítva. Jelenleg egy 19-est használ. Próbáld meg, ha akarod, kis stucnival és egyenes nyeregcsővel akár jó is lehet.
-
venember83
nagyúr
válasz superecneB #13300 üzenetére
Ezek nem alakíthatók át, max cseréled a tengelyt csavarosra, de akkor meg egy kulccsal kioldják a csavarokat s viszik a kereket. Legjobb megoldás beszerezni egy 15-20k forintos városbajárós bringát, és azt használni.
-
venember83
nagyúr
válasz postajoska #13316 üzenetére
A downhill ma már inkább épített, vagyis inkább kijárt pályán való leszáguldozást jelent. A freeride lényege meg, hogy akármerre, amerre csak szíved vagy szemed kívánja, itt nem igazán a sebesség a lényeg, hanem a mindenen való átgázolás, ugrálás.
A Pitch jó kezdésnek, először úgyse DH pályákon kell elsajátítsd az alapokat.
Városban kb. bármilyen bringával lehet közlekedni. Csak az a kérdés, hogy érdemes-e hosszútávon.
-
venember83
nagyúr
válasz kw3v865 #13325 üzenetére
A felni a keréknek azon része, amire a gumiabroncs felfekszik. A kerékcsapágy az agyban van. A Shimano ragaszkodik a golyós-kónuszos megoldáshoz, mások már áttértek az ipari csapágyakra. Megfelelő minőség esetén (pl. Shimano XTR) a golyós megoldás tartósabb, viszont az ipari csapágyas nem igényel semmilyen karbantartást élettartama alatt.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz postajoska #13332 üzenetére
Miért lenne probléma? Ha neked megfelel, akkor használd nyugodtan.
-
venember83
nagyúr
válasz postajoska #13337 üzenetére
Ha nem akarsz feltűnőt, akkor valami régi (tíz-tizenöt) éves montit vegyél használtan, azon még általában voltak sárvédőszemek is.
-
venember83
nagyúr
válasz superecneB #13340 üzenetére
Én olajat használok a montin, városin meg télen inkább zsírt, mivel az jobban véd a víz és latyak ellen. A haver teflonos sprayt használt, de most ismét olajozza a láncot. Nem tudom, miért tért vissza az olajhoz.
-
venember83
nagyúr
válasz f4lcon #13422 üzenetére
A piros, de lehet, hogy a kék is?
Bici: Olyan készletet, nem tudok, amiben megfizethető áron mindegyik benne van. Szerintem hajtókarlehúzó mindenképpen kell, a könnyű szervizelhetőség miatt, valamint nagyon hasznos szerszám a láncos kazetta leszedő, illetve az a szerszám, ami belemegy az agy tengelyébe, és oldja a fogsor zárókupakját. A csapágylehúzók túlságosan specializáltak ahhoz, hogy mindenhez valót be tudjál szerezni, azt hagy a szervizre, szerintem. Ipari csapágyat meg úgy kapsz a legkönnyebben, ha beviszed a cserélendő csapágyat a csapágyüzletbe.
-
venember83
nagyúr
Van olyan, hogy Lower leg removal, meg olyan, hogy Motion control service, illetve Lower leg install. A rugón nem nagyon van mit szervizelni. Mert, ha nem tévedek, rugós a tied.
-
venember83
nagyúr
válasz KaraDani #13457 üzenetére
Nem kell másik kereket vinni. Még a váltó előtti korokban flip-flop rendszerű kerékkel mentek, a tengely mindkét oldalán 1-1 különböző fogszámú fogaskerék, aztán hegy előtt megálltak, és megcserélték a hátsó kerék forgásirányát. Ja, akkor gyorszár se volt még, szóval azért volt benne pici kínlódás is.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- MIUI / HyperOS topik
- nVidia GeForce GTX 1660 / GTX 1660 Super / GTX 1660Ti (TU116)
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Cyberpunk 2077
- Motoros topic
- Opel topik
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Eladó új, bontatlan Iphone 13 128GB csillagfény
- Biohazard 2 Resident Evil 2 Dual Shock ver. Playstation
- Eladó/cserélhető új állapotú iPhone 13 Pro Max, Media Markt vétel, Apple gari 2025.04.29, 95% akksi
- Dell Inspiron 5570 / i7-8550U / 8GB RAM / 15.6" FHD IPS / Radeon R7 530 / 256GB SSD / HU vill. bill.
- Asus Tuf Gaming F15 gamer laptop