Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
veterán
-
#65675776
törölt tag
Mert miért is hazugság mindez? Én nem a mindenféle tévés rádiós véradókra hivatkoztam. Annál sokkal belsőbb forrásokból hallottam. És ismerve ezt az országot, simán elképzelhetőnek tartom. És azt sem állítottam, hogy ez tény.
Pláne, hogy nem is igazán nagy eresztés már jó ideje ez a rendezvény. Szervezés szempontjából pedig mindig is botrányosan rossz volt.
-
blazsey2
senior tag
válasz Hasaggymeg #401 üzenetére
De azt is vedd hozzá hogy ezek az emberek valamilyen úton módon lejutnak Kecskemétre:vasúttal,autóval,busszal,Aki pedig már lejutott az általában fogyaszt is valamit,a kereskedők adót fizetnek hogy ott lehetnek.Szóval nem csak a jegybevétel van.Egyébként a forma1 is veszteséges ha csak a jegybevételt vesszük.
FireGL azért nem kéne a másikat hazugnak nevezni
És egy régebbi kép a végére.PSN ID:blazseydr
-
Hasaggymeg
veterán
válasz #65675776 #403 üzenetére
"nem is igazán nagy eresztés már jó ideje ez a rendezvény."...hát jobb híján...
"belsőbb forrásokból hallottam."...huuuu,egy belső emberrel van dolgunk! .Na és a lopakodókat mikor hozzák ide?Arról van infó,hogy még a mi életünkben megtörténik-e?(#404) blazsey2 ...mindent összevéve sem ..Ez egy költséges buli,de megéri.(legalább is nekünk)..abba a Sukhoi-ba meg mit töltöttek,hogy úgy füstöl?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
#65675776
törölt tag
válasz Hasaggymeg #405 üzenetére
Nem vagyok belsős, csak van néhány ismerősöm, aki rendelkezik kapcsolatokkal.
Mit értünk "lopakodók" alatt?
-
Hasaggymeg
veterán
válasz #65675776 #407 üzenetére
F-117,B-2,F-35 vagy FY-22
(#406) pontyos...ő azért nem lesz elkeseredve ha majd elmarad.Valami hasonló rendezvényt csak talál magának akkor is."Csak ez a zaj ne lenne..."
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FireGL
aktív tag
válasz #65675776 #407 üzenetére
Hidd el nekem is vannak ismerőseim, mivel repülésbiztosítóként szolgáltam anno. A legújabb "hírek" szerint a jövőévit tervezgetik a repülőnapból.
Majd ha otthon leszek teszek fel repülésbiztosítós képet magamról, hogy elhidd. Addig is mivel olyan jó kapcsolataid vannak írd le nekem mit jelent az RBTA és mik tartoznak hozzá
[ Szerkesztve ]
Az embert a gondolkodás tette állattá...
-
pontyos
senior tag
válasz Hasaggymeg #408 üzenetére
A 117-es, esetleg a raptor még talán, de az F-35 szinte lehetetlen. Eddig sem lettünk elkényeztetve a csúcstechnikával, ha jönne valami újdonság elképzelhető, hogy hátul állna a statikus soron. Tulajdonképp én elégedett vagyok de nem értem, ha már eljön egy Su-27
sok évnyi egyeztetés után / nem értem miért / pl miért nem reppent egy kicsit. Áthúzott volna oda-vissza, egy pindurka orsó, egy bukfenc és kész. Nekem elég lett volna...... -
#65675776
törölt tag
válasz Hasaggymeg #408 üzenetére
F-117A-t már kivonták.
B-2 maximum átrepülésre. Máshova sem nagyon viszik.
F-35-re van esély, elvégre lesz egy pár száz belőlük Európában..
FY-22 nincs, F-22A van. Kicsi az esélye, hogy csak miattunk elhoznák ide. Maximum ha a kecskeméti repnap egybeesne a Feairford / Farnborough vagy Le Bourget repterén rendezett kiállítások egyikével, akkor lesz rá esély. Kevés gép van, azoknak pedig van feladatuk elég. És egy sem állomásozik Európában.
FireGL: Aha, szóval mivel te repbiztosító voltál, és tudod mi az RBTA (nem mintha kötődne ehhez az egészhez, pont annyira, hogy mi is az a kinyúló fémdarab a Tomcat orrkúpján, amire ha gondolod válaszolhatsz), akkor már mindenkinél többet tudsz, és bárkit hazugnak nevezhetsz...
[ Szerkesztve ]
-
pontyos
senior tag
válasz blazsey2 #411 üzenetére
Sajnos igen, attól még persze szerepel sok air show-n, tehát ide is jöhetne. Van egy pár gép ami nincs hadrendben mégis szerepel légi bemutatón,
Tervben van a párizsi repnap / Le Bourget / ott is folyamatosan szerepelt, kivonás után is ha jól emlékszem.....
és egy jó kis video. érkezik a Su-27Üdv
-
Hasaggymeg
veterán
Akkor mégis repült,csak mi nem voltunk elég szemfülesek!
(#415) daa-raa...lökhárító,esetleg?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaskin
aktív tag
válasz #65675776 #415 üzenetére
"Pitot csőnek túl tömör... És nem is az!" Hát ha a teljes tomcat palettát nézzük, akkor találsz ott mindenféle csövet. A kísérleti példányokon extrahosszú cső volt, a rendszerben lévőkön meg volt hogy rövid, volt hogy hosszabb cső, illetve volt olyan is hogy nem is volt ott cső! Amúgy állásszög szonda lehet. De az állásszög szondát rendszerint pitot csővel is kombinálják. Tehát az a pitot cső megközelítés nem tűnik azért olyan rossz tippnek, még ha nem is csak azt méri valsz. Azt hogy pontosan milyen is a kialakítása, illetve pontosan milyen nyomásokat mér, azt lehet annó csak a gyártó tudta volna pontosan megmondani, az egyes alszériás gépekhez..
ui: Amúgy most éppen azon töprengek, hogy a mért repülési sebességből hogyan lehetett kivonni, az adott esetben jelentős szembeszél sebességét? Tehát a tényleges abszolút repülési sebességet annó hogyan mérték? Mert egy pitot csővel valsz azt lehet csak mérni, hogy mekkora a szenzornál mérhető additív sebesség. Vagy én nem értek valamit?[ Szerkesztve ]
-
pontyos
senior tag
válasz Hasaggymeg #417 üzenetére
Tudnak az amcsik!
-
#65675776
törölt tag
-
Gaskin
aktív tag
válasz #65675776 #421 üzenetére
"Zárt végű fémtubussal nem fogsz torlónyomást mérni." Hát pedig de.. Pl. Ezzel az ominózus állásszög szondával. Az eszköz nem más, (legalábbis ez a típusa ami az F14-esen is van) mint egy "ferdén befúrt" pitot nyomásszonda. Tény, hogy nem a cső végén van a furat, hanem görbületi részen, de attól még torlónyomást mér, illetve az egyes állásszög változásokhoz tartozó torlónyomás változást. Rendszerint úgy fúrják be, hogy a kritikus állásszögön nézzen pont előre. Van persze más kialakítása is.
-
pontyos
senior tag
-
AS-300
újonc
Olvasgattam a nagy katapultülés vitát. Megjegyezném,hogy nem csak a NACES 100%-os ülés. A Jak-38,Jak-141(utóbbi a világ elsó szuperszonikus VTOL gépe) en rendszeresített Zvezda K-36-os verzió(volt róla egy cikk az Aeromagazinban is) 100%-on teljesített,és automatikus üzemű volt. A pilóta felszállás előtt kötelezően felkapcsolt egy kapcsolót,onnantól az ülés rendszerei vizsgáltak mindenféle paramétereket a repülés során(állásszög,sebesség,magasság hármasát különös tekintettel,valamint a hajtómű teljesítményt is és más egyéb paramétereket,fejből nem tudom mindent rég olvastam a cikket) és ha összejött a "kritikus együttállás" akkor kilőtte a pilótát,pilótákat magától(karlefogó,láblefogól,lábkiemelő volt ezen is hisz Zvezda gyártmány) és minden esetben sikeres volt a katapultálás a személyzet életben maradt. A paraméterek alatti katapultálásra meg lehet nézni a sklyniv 2002-őt a youtube-on(csak regisztrált felhasználók láthatják mert utána még szanaszét heverő halottak,kezek lábak is láthatók) ami az ukrajnai katapultálásról szól. Szu-27 UB a gép már a közönség közt cigánykerekezett amikor a pilóták katapultáltak negatív sebességnél(ezt még az oroszokat előszeretettel fikázó Kővári László is leírta),miután a kabintető elment,pont a gép odacsapódásakor. Mindkét pilóta túlélte a katapultálást annyira,hogy az említett videón például látszik,ahogy az egyik feláll és csatolgatja az ejtőernyőét,sőt egy futó néző még hátba is veregeti. Értem én ha utáljátok az oroszokat,mindenkinek a szíve joga,hogy melyik külföldi nemzetet utálja,melyiket szereti,de lenézni,és a tényleg világra szólóan jó találmányát fikázni viszont hülyeség.Amúgy a Zvezda K-36DM ből a 3.5 verziót használják,ami nem több mentőkészlettel meg mindennel együtt 103 kilónál.Szóval nem veszélyes a súlya,persze lehetett olyat is olvasni,hogy a Zvezda ülés súlya 220 kiló. Igen,lehet annyi,ha benne ül a pilóta.Az L verzió súlya ami meg kiképzőgépekhez készült,az mentőkészlettel és KKO val együtt 87 kiló.
Az ukrajnai katapultálás: http://www.youtube.com/watch?v=wapvpuvkd1c
http://www.youtube.com/watch?v=UUcupzuI9RM&feature=relatedVégül egy kétüléses Jak vízbe esése utáni sikeres katapultálás:
http://www.youtube.com/watch?v=xz8fOZxIdVg&p=B24D61F24A385C2B&playnext=1&index=32A repülőnapról annyit,hogy a 2010-es volt a legjobb az eddigiek közül. Még az előre lefutott meccsű képességbemutatóval is,hisz most már olyan is volt.
-
Gaskin
aktív tag
Ok, tuti igaz amit írtál, max egy mondat ütötte meg a "fülemet"..
"Értem én ha utáljátok az oroszokat,mindenkinek a szíve joga,hogy melyik külföldi nemzetet utálja,melyiket szereti,de lenézni,és a tényleg világra szólóan jó találmányát fikázni viszont hülyeség"
Őszintén szólva én nem emlékszem, hogy itt valaki fikázta volna az oroszokat, legalábbis katapult ülés szempontból. Szerintem még vita sem volt.. Vagy csak én nem emlékszem? -
#65675776
törölt tag
Amit írtál szép és jó, és igaz is. A probléma csak annyi, hogy a két említett (igen alacsony példányszámban üzemelt) típusban a K-36 egyik változata volt. Ez pedig nem minősíti a típuscsalád egészét. A NACES sem csak egy típusváltozat! Más volt az F-14D-kben, megint más az F/A-18-akban (más a C/D-ben, más az E/F-ben).
Egyébként a K-36 jó konstrukció. Csak egy nagyon nagy problémája van. A teljesen azonos mentési képességekkel rendelkező ACES II család fele akkora tömegű...
-
AS-300
újonc
válasz #65675776 #426 üzenetére
Hello. Igazából nem találtam meg a NACES üres súlyára vonatkozó adatot. Annyit viszont látok,hogy elég széles súlytartományban(117kg ig) is biztonsággal tudja menteni az embert ami kimondottan bíztató. A K-36-osnál ugyanez van,bár ott meg pont erre vonatkozóan nem találtam adatokat,csak cikkekben,a Zvezda honlapján nem. De amennyire meg tudom ítélni ugyanúgy kimenti a súlyosabb pilótát is mint a NACES,ezt egyrészt ugye a cikkekből,másrészt meg abból szűrtem le,hogy én 75kg vagyok és bár nem találkoztam sok 29-es pilótával de találkoztam olyannal aki nálam amellett,hogy 2 fejjel magasabb,még jóval emberesebb is volt szóval simán 110kg biztos megvolt,a Gripenen meg például 89kg-ban maximalizálják a pilóták súlyát. Nézelődtem a Zvezda meg a Martin-Baker honlapján is. A Zvezdáé sajnos nem halad a korral(legalábbis az angol nyelvű) pedig ez most már nem jellemző az orosz cégekre. Csak fényképeken láttam,hogy például van vadonat új g ruhájuk jó sok átlátszó zsebbel,vadonat új oxigénmaszkjuk,de ezt tök máshol találtam meg,a honlapjukon nem is szerepel,így például az új PPK verziószámát sem tudom,pedig érdekelne,és lehet,hogy másokat is. A honlap orosz nylvű része viszont egész jó még híradós részletek meg oktatófilmek is vannak a videotáron kívül alapból,angol részben is megtalálhatóakon túl. Például az utolsó az az,hogy a Tu-95MSZ stratégiai bombázóval új 40 órás egy felszállásból történő őrjáratozási rekordot állítottak fel az orosz pilóták. Ami miért is fontos? Mert a Zvezda nélkül nem jöhetett volna létre.Mert az IL-78-as légiutántöltőkön (amiből iszogatott a Tu-95 repülés közben) található hajlékonycsöves UPAZ rendszer szintén a zvezda fejlesztése akárcsak az összes orosz űrhajó fedélzeti és űrséta szkafander is. Igazából nem értem,hogy a webmestereik miért lusták kirakni ezt az angol nyelű hírek rovatba is,akár csak a Mars szkafander tesztelését meg egyebeket. Az orosz nyelvű rész például annyira naprakész,hogy beszámol a horvát pilóták pár nappal ezelőtti sikeres katapultálásáról is. Miért nem teszik ki az angol honlapra is,így a sok oroszul nem tudó,láthatná,hogy újra életet mentett az orosz katapultülés. Vagy ott van a K-37-800M. Most júniusban mentek a rakétaszánpályás tesztek a Kamov Ka-52 kabinból. Ha jól értettem(sajnos nem tudok oroszul igazából most kezdem tanulni) akkor sikeresek voltak a tesztek,és gy megkezdődhet az állami átvételi tesztsorozat. Két képet is mellékeltek.Ha az is megvan akkor indulhat a sorozatgyártása. A Ka-52-es helikopter már zöld utat kapott a sorozatgyártásra,az ülés még visszavan. Hogy a prototípusokban csak "sima" energiaelnyelő ülések vannak e vagy K-37-esek azt nem tudom.Ezt csak azért írom így le,mert rajtuk kívül a világon sehol senki nem csinál helikopterbe katapultülést,és ha mondjuk angolul is kiírnák,hogy jó lett a házi tesztsorozat akkor lehet,hogy abból még külföldi üzletük is lehetne.Na mindegy,ők tudják,bár nem hiszem,hogy éhen halnának. Egyébként a legendás tervező Gaj Iljics Szeverin tavaly sajnos meghalt,és erről például Magyarországon sem szaklapban sem a hírekben nem lehetett hallani. Pedig ha van orosz aki megérdemelné ezt,akkor ő az,hisz sok magyar család köszönheti az ő találmányának azt,hogy még él a gyermekük.Gondolom ha mondjuk,bár senki halálát nem kívánom, hodorkovszkij egyszer meghal akkor a magyar sajtó majd nemzeti gyásznapokat tart,hogy jaaj szegény....
-
AS-300
újonc
Őket egyszer el kéne hívni Kecskemétre.Élő legendák(például a vezérük Harcsevszkij) és bemutató légiharcot is repülnek:
[link] -
Hasaggymeg
veterán
válasz #65675776 #426 üzenetére
Ti ketten egy pár topikot keresztülboxoltatok vagy mi?
(#428) AS-300..."Teljesen mentes vagyok mindenféle előítélettől. Mindenkit egyformán utálok." (W. Fields)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
#65675776
törölt tag
válasz Hasaggymeg #429 üzenetére
Úgy egy kicsit nehéz lenne, hogy a másik fél egy egynapos reg...
Egyébként ezekkel a témákkal át kellene menni a Repülős topicba.
AS-300: A katapultülések tömege, a mentendő személy tömeg és magassághatárai egy igen érdekes kérdéskör. Pl a Gripenben is használt Martin Baker Mk.10 nem kevés változattal rendelkezik. A Gripenekben alkalmazott S10LS pl az egyik legkönnyebb és ennek köszönhetően legszűkebb paraméterek között üzemeltethető változata. Ez van, a Gripen alulmotorizált és túlsúlyos... A továbbiakban viszont a fent linkelt topicban.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
veterán
-
őstag
Akit érdekel: live stream a Zeltweg Airpower11-ről
"Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"
-
Hasaggymeg
veterán
Remélem jövő ilyenkor újra benépesedik a témakör.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
blazsey2
senior tag
válasz Hasaggymeg #433 üzenetére
Hát a mostani helyzetet elnézve,nemigen lesz repülőnap egyhamar
PSN ID:blazseydr
-
Gaskin
aktív tag
Nekem a szerencsétlen póruljárt 15-ös többet ért volna egyszer a levegőben, mint akár az utolsó kecskeméti repnap.. Asszem erről is végleg lemaradtam..
-
őstag
Én azért remélem, hogy nem adják fel! Nem bízom benne, hogy javítható maradt a látottak után, de remélem újra nekiállnak.
Azért ez is szép teljesítmény volt, hogy összerakták!szerk.: Kíváncsi leszek, mi is történt ténylegesen!
[ Szerkesztve ]
"Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"
-
Gaskin
aktív tag
válasz Hasaggymeg #437 üzenetére
Az egyetlen (nemrég még repképes) mig-15-ösünkre gondoltam.. Valahogy éreztem, hogy nem fog sokáig repülni, bár azt nem hittem volna, hogy pilótahiba miatt lesz vége.. egy cikk
-
Hasaggymeg
veterán
...eljárt felette is az idő már. ....ami az utolsó repnapot illeti,sokért nem adnám mert láttam élőben a Prandtl-Glauert szingularitás felhőt az F18-an.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaskin
aktív tag
válasz Hasaggymeg #439 üzenetére
Mármint a pilóta, vagy a gép felett?
Amúgy ez a "csoda nevű szingularitás" nem a hangsebesség átlépésekor, illetve a transzónikus zónában jön elő? Ha igen, akkor bátor a volt a pilóta. Azt hittem eddig, hogy ennek a környékére sem szabad gyorsítani bemutatón. Elég nagy gubanc lehetne ebből.. -
Hasaggymeg
veterán
-
Gaskin
aktív tag
válasz Hasaggymeg #441 üzenetére
Akkor úgy látszik mégsem tiltott ez. Illetve jobban kontrolálható ez a folyamat valsz mint vártam.
ui: Vagy már eltiltották a srácot.. -
Hasaggymeg
veterán
-
Gaskin
aktív tag
válasz Hasaggymeg #443 üzenetére
Hidd el, nem csak okoskodok az igazamért, de ilyen fotókat elég ritkán látunk. Majdnem olyan ritkán, mint mig 15-ösöket repülni az (nem európai) égen. Sőt... Valsz nem véletlen. Szal ha ez megengedett manőver, akkor nem kell annyira "örülni" mert, látsz még ilyet eleget bármely repülőnapon. Bár gyaníton nem fogsz. Ha a srác egy tized mm-ert odatólt volna még a gázkarnak, akkor lehet dobhártyák szakadtak volna százasával. Amúgy régóta vadászom én is ezt a pillanatot. Elég monumentális meg kell hagyni. Volt egy helyzet, mikor anyahajón várták ezt a jelenséget, és még kamerák is kint voltak. F-14-essel nyomták a srácok. Be volt harangozva, hogy transzónikus++ sebesség lesz. A nézőközönség fülesben nyomta. Mondjuk érthető. A vége az lett, hogy a gép a látványos pára effektek után "pukkant párat", majd kihalászták a srácokat a tengerből..
Az tuti, hogy van egy speed limit minden repülőnapon. És az tuti hogy nem helyi Mach szám*0,98. Szal mindenet egybevetne nem csodálkoznék, ha a srácot oltári módon le@szták volna a manőver után, még akkor is, ha ezt a mikrofonba nem mondták be. Persze ha valaki másról tud, akkor nyugodtan javítson ki. -
FireGL
aktív tag
"Az tuti, hogy van egy speed limit minden repülőnapon."
nyilván ezt sem így tervezte a pilóta:
Az embert a gondolkodás tette állattá...
-
márNemKereső
tag
Ha netán a hangsebesség átlépésére céloztál, az hülyeség. Írja is valaki egy kommentben, hogy a gép érkezése előtt is hallod a hajtóművek hangját.
Arról nem beszélve, hogy én még hallottam gyakorló ruszki Mig-21-eseket és talán 23-asokat, amint átlépték a hangsebességet, egészen más hangja volt. -
Gaskin
aktív tag
válasz Hasaggymeg #447 üzenetére
Igen, az első helyet kétségkívül megadnám ennek a kis videónak Mintha a fickón fent lenne valami bukósisak féle nem? Gondolom be volt szarba, hogy fejen kapja a póttartály..
-
Hasaggymeg
veterán
Francia katona sapkája meg fülvédője van.Én biztos nem bírtam volna ki állva,van vér a pucájában,az biztos.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- Revolut
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Tippmix
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vicces képek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Crypto Trade
- További aktív témák...
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest