Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • h3lios

    addikt

    válasz micafighter #63427 üzenetére

    Mondasz valamit, viszont Goblinnal nehezebb lenne halászni utánuk. Tudja a fene, ez is 1 olyan mechanika aminek sosem szabadott volna bekerülni, mert ha most sikerül az aggrot visszaszorítani, akkor meg jön a jade druid és letarol mindent és akkor meg azon megy majd a hiszti, hogy miért létezik Exodia pakli a játékban.

    Mondták Brode-ék, hogy nem akarják, hogy a control meccsek átmenjenek fatigue war-ba, mert nem erről szól a játék, hogy nyomkodjuk 10 körön át a hero powert. A Régi Justicar előtti CW-vel nem is volt probléma, játszották az Armorsmith-et, amiből sok-sok armort ki lehetett nyerni, aztán elkezdted T6-tól kidobálni a bombáid és az ellenfeled 1 idő után nem tudta tartani a lépést a Value-val.

    De a Jade Golemekkel nem lehet mit csinálni. Semmilyen control kaszt nem tudja velük felvenni a versenyt. 4/4-ig kezelhetőek kb. onnantól kezdve egyszerűen beindul a buli és nincs az a removal mennyiség ami megállítja őket. Egyedül úgy lehet esélyed ellenük, ha az elején valami ultra agresszív kézzel elkezded leütni a HP-t, (amire amúgy van feral rage nekik) és ők 0 ramp-et húznak.

    Ugyan ez a probléma Kazakussal. Eljutottunk odáig, hogy a Control Warrior elképesztően unfavored a Reno Mage ellen, mert nincsenek nagy minionok (amiket az aggro miatt be kell áldozni). Ezért a játék végén gyakorlatilag elfogysz és egyedül abban tudsz bízni, hogy az armor kitart a fatigue-ban addig, hogy az iceblock-ot ne tudja kihasználni. Ha meg netán sikerülne valami N'zoth szerű működőképes build-et összrakni jön a poly potion és buktad a játékot ott helyben.

    De erre kb. 0 esély van... :(

    [ Szerkesztve ]

    B-tag: H3lios#2825

Új hozzászólás Aktív témák