Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
- Mobil flották
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
ph A Valve a Steam Deckkel komoly lavinát indított el, viszont az új szereplőknek már igen nehéz dolguk lesz.
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
válasz WonderCSabo #13737 üzenetére
Igen, pont ezért írtam le, mert valóban hihetetlen egy anomália, de hát ezek az eredmények jöttek ki. Én csodálkoztam ezen a legjobban. Többször is megismételtem a méréseket, valamint megbizonyosodtam arról is, hogy semmiféle munka ne folyjon a háttérben.
Majd rákérdezek a notebook-os topic-ban, hátha valaki már találkozott ilyesfajta esettel.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz UdVi86 #13785 üzenetére
Ez esetben igaz, hogy aktiválja a DXVA-t, azonban ezzel együtt legtöbb esetben nézhetetlen lesz a videó a rengeteg artifact miatt. A Reframe korlát egyébként csak az UVD és UVD+ motorokra jellemző.
#13784: Ha Radeon HD 2000 vagy 3000 szériás kártyád van, akkor a nem szabványosan kódolt videóknál nem fogod hasznát venni a DXVA-nak. Ez esetben meg kell próbálni beszerezni egy másik release-t, amit okosabbak csináltak.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Valaki tud valamit arról, hogy mi történt a Doom9 fórummal? Egyszerűen a szerver behalt. Több hete már a SourceForge oldala sem működik, ahol az MPCHC változtatásait közölték lépésről lépésre Ez utóbbit tudom, hogy DDoS támadás érte, de a Doom9-ről semmit sem tudok, hogy mitől halt meg.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Új stabil verzió jelent a MPCHC-ből. (1.5.0.2827)
Bár nagyon bosszantó, hogy a változtatásokat nem lehet megnézni, mivel még mindig nem működik az az oldal, ahol ezt meg lehetett tenni.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz Valdez #13819 üzenetére
Köszi szépen!
Bár annak jobban örülnék, ha ez az oldal is újra működne.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz zoltanz #13831 üzenetére
DXVA nélkül esélytelen, hogy az a kis Duron, vigye, mivel egy Athlon XP 2400+ (2,0 GHz) éppenséggel elbánik a 720p filmekkel, de az is csak úgy, hogy a Deblocking teljesen ki van kapcsolva. DXVA mellett azonban a Duron is szépen vinné őket. A bitráta pedig igenis az egyik legfontosabb tényező, hiszen nem mindegy, hogy a CPU-nak másodpercenként mennyi adatot kell feldolgoznia. Ezeket tapasztalatok is alátámasztják.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz zoltanz #13835 üzenetére
Lehet, hogy a 2-3 megabites bitrátával rendelkező filmeket viszi, az valószínű, de egy 6-7 megabitesnél megadná magát DXVA nélkül azt tuti.
Az MPCHC filterét használod a lejátszáshoz, ha igen, akkor a Deblocking be van kapcsolva?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz the dealer #13876 üzenetére
Teljes Blu-Ray filmekhez a Total Media Theatre 3 nevezetű szoftver szükséges. Amúgy 64 bites WinXP nagyon nem ajánlott, az már gyakorlatilag felér egy mazochizmussal.
Töltsd ki az adatlapodat, hogy lássuk milyen konfigod van!
maxika2004: Radeon 9600-nál nincs DXVA, így ott csak és kizárólag a CPU fog számolni. Ha jól értem egy 3,2 GHz-es Pentium 4-esről van szó. Ha így van, akkor annak a procinak gond nélkül kellene vinnie a 720p filmeket, az 1080p-nél már ne várj tőle sokat.
Neked is azt tanácsolom, hogy töltsd ki az adatlapodat!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz maxika2004 #13879 üzenetére
Ahogy zoltanz kolléga is mondta, 1080p filmekhez neked mindenképp szükséges volna egy DXVA-t támogató videokártya. A lejátszók közül pedig az MPCHC igényli a legkevesebb erőforrást, valószínűleg ezért akad a többinél. A beállításoknál az Overlay Mixer kimenet igényli a legkevesebb erőforrást, ekkor azonban se felirat, de shader támogatás nincs.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz bugizozi #13883 üzenetére
A BSPlayer teljesen más dekódert használ, mint a MPCHC, másrészt nem írtad, hogy milyen op.rendszerről van szó, mivel a DXVA WinXP és WinVista/7 alatt máshogy működik.
A megoldás azonban pofon egyszerű: MPCHC-t kell használni!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz janos666 #14032 üzenetére
Ebből én se értettem sok mindent, de ha jól értelmezem, akkor jelentős mértékben sikerült növelni a képminőséget EVR Custom/Sync Renderer alatt.
A következő kérdéseim volnának ezzel kapcsolatban:
Ez a változás benne lesz a legközelebbi végleges kiadásban? Az alapértelmezett beállítások megfelelően lesznek beállítva? A hardverigény mennyire változott? Elég lesz neki egy 512 MB fedélzeti memóriával ellátott Radeon 5470-es?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz Valdez #14040 üzenetére
A Doom9 fórumon is szóba került és annyi elárultak, hogy a jövőben nem is fog visszakerülni. Okot nem említettek (vagy csak én nem találtam sehol).
Ezentúl innen lehet leszedni a legfrissebb bétákat.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz WonderCSabo #14042 üzenetére
A changelog továbbra is szerepelni fog az xvidvideo oldalán, de egy kicsit más formában.
Van még egy alternatív changelog követő oldal, ami szerintem átláthatóbb. Amúgy az eredeti SourceForge-os changelog oldal ismét üzemel egy ideje, így azt is lehet böngészni.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz janos666 #14045 üzenetére
Az SSE vs. SSE2 dolog miatt vesztek volna össze? Én ezt elég furcsának találom, de hát ez ellen nem sok mindent tehetünk.
Amúgy erre esetleg tudnál mondani valamit? Nem tervezel esetleg a közeljövőben egy Logout-os cikket, ahol részletesen bemutatásra kerülnének a legújabb funkciók a MPCHC-ben? (Gondolok itt arra, hogy pl. milyen gyakorlati előnye, illetve hátrány van a Full/Half Floating Processing és egyéb funkcióknak)
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz janos666 #14057 üzenetére
Ha ugyanazt a kodeket használja, mint az FFDShow, akkor hogy lehet az, hogy az uttóbinál sokkal rosszabb a DXVA támogatás? Úgy értem, hogy ha FFDShow alatt használom a DXVA-t, akkor a CPU sokkal többet dolgozik, mint a MPCHC sajátjánál.
Az FFDShow-val emellett még az a problémám, hogy olyan sok beállítási lehetőség van, hogy az ember megijed tőle vagy szimplán elveszik benne. Erre is jó lenne valami általános tanácsok jellegű írás.
A shader-eket bele fogják integrálni a magba? Hogy érted, hogy nem kell majd manuálisan kapcsolgatni őket?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz janos666 #14067 üzenetére
"Egyébként melyik verzióval mérted?"
Valamikor ősszel próbáltam az akkori legfrissebb SVN build-el. Nálam nem olyan megy olyan egyszerűen az, hogy mindent a CPU-ra hagyok, mivel egyrészt a procim a sima 720p filmeket se bírná el, másrészt inkább a GPU-t dolgoztatom a CPU helyett. A legnagyobb probléma az FFDShow-val, hogy DXVA módban a CPU 30-40% terhelést kap, míg MPCHC alatt DXVA módban ez az érték mindössze 10-15%.
Bevallom, hogy még most sem igazán értettem sok mindent abból amiket leírtál. Az említett szín és egyéb korlátok akkor DXVA alatt nem léteznek?
Nálam a következő a helyzet: az asztali gépemen, amiben Radeon 3450 van, 1.3.2268-as verziót használom, mivel az 1.4 és 1.5-ös stabil kiadások és velük együtt a béták is nálam használhatatlanok Ezt úgy kell érteni, hogy ugyanolyan beállításoknál kegyetlenül, nézhetetlenül ugrál a kép. Az előbb említett 1.3-asnál még shaderekkel együtt sem ugrál. A shaderekből én csak és kizárólag a "gyári" sharpen-t használom.
A notimon már más a helyzet, ott a legújabb build-et is problémamentesen tudom használni, ráadásul Bicubic resizer használatával. Az asztalin a resizer-t csak bilinear-ban tudom használni.Amúgy ezeknek a színkorrekcióknak és a Full/Half Floating Processing, amiről beszéltél milyen gyakorlati előnye és hátránya van?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz janos666 #14069 üzenetére
Kösz a választ.
A 11.2-höz volt már szerencsém és vissza is raktam a 10.4-et. Az AGP kártyákhoz már nem jók ezek az új driver-ek.
Amúgy innentől kezdve ugrál a kép az AGP karin.
A linkelt feltöltésed nálam nem működik, mivel az AthlonXP nem ismeri az SSE2-t.
Majd hétvégén ki tudom próbálni, mivel akkor leszek a notebook-om közelében, ott már elvileg semmilyen probléma nem lesz, legalábbis remélem.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz janos666 #14071 üzenetére
A 10.10 körüli Catalyst Hotfix-ekkel nálam kék halál van, így azok kilőve. A 10.4 utániak valamilyen oknál fogva mind használhatatlanok mindennapi használatra.
Megnéztem az SSE build-et, ami csináltál. Működik, de érdekes jelenségekre lettem figyelmes. Először is alapértelmezésben be volt kapcsolva a Full Floating Processing, ami gyakorlatilag megölte az egész gépet. DXVA módban is 100% CPU használat volt végig. Miután ezt a funkciót kikapcsoltam javult a helyzet, de a furcsa az egészben, hogy ugyanolyan beállítások mellett ez az új build sokkal magasabb CPU használatot eredményez DXVA mód alatt, mint a régebbi, 1.3.2268-as.
Köszönöm a fáradozásodat, de amíg a koleszban vagyok az asztali gépemnél, addig szerintem nincs sok értelme tesztelgetni, már csak a Catalyst miatt is. Jövő hét végén kerülök a notim közelébe, akkor már nem lesznek ilyen gondok.
Szerk.: visszakerült a MPCHC az xvidvideo.ru oldalra!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz janos666 #14071 üzenetére
Kipróbáltam a legújabb FFDShow build-et (rev.3768), és megnéztem mennyiben más H.264 alatt, mint a MPCHC saját belsője. A MPCHC verziója természetesen az 1.3.2268-as. Ugyanannál a filmnél ugyanolyan beállításokkal az FFDShow DXVA dekódere 20-30% átlagos CPU használatot generál az AthlonXP-n. A MPCHC sajátja viszont 10-15%-ot. Ezen felül az FFDShow esetében lassabban lehet beletekerni a filmbe.
Miért jobb az FFDShow kodekje, ha az nagyobb CPU terhelést eredményez? Esetleg szebb képminőséget eredményez azonos beállításoknál?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz WonderCSabo #14077 üzenetére
Amit janos666 kolléga a 14072-es számú hsz.-ben linkelt, az SSE build. SSE2-es progikat én nem tudok tesztelni az asztali gépemen.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz WonderCSabo #14079 üzenetére
Na akkor most én nem vagyok képben. Mire gondolsz?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz WonderCSabo #14081 üzenetére
Ja értem. Ezt sajnos én sem tudom, de majd itt könnyen leellenőrizhetem.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz janos666 #14069 üzenetére
Megnéztem, hogy a notimon hogyan viselkedik a legfrissebb stabil (1.5.0.2827) verzió. Miután bekapcsoltam a Full Floating Processing és a 10 bit output opciókat, gyakorlatilag ugyanúgy ment tovább a film, vagyis szerencsére nincs probléma. Ez nem is csoda, hiszen itt mér egy Evergreen GPU dolgozik.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
huskydog17
addikt
Az elmúlt órákban egy rendkívül érdekes és számomra nagyon fontos felfedezést tettem. A következő néhány sor azoknak lehet nagyon fontos, akiknek képtörési problémáik vannak a MPCHC+VMR9-Renderless párossal.
A történet ott kezdődik, hogy MPC-HC alatt eddig mindvégig a Bilinear nevű Resizer-t tudtam alkalmazni. Ennek az oka nem más, mint hogy Bicubic alatt a kép nézhetetlenül ugrál vagy törik. Erre szerettem volna megoldást találni ,hiszen több külföldi fórumon is megerősítették, hogy a Bicubic jobb képminőséget ad. MPCHC alatt mindent kipróbáltam amit csak lehetett, mindenféle kombinációt, de semmi sem segített a kép továbbra is vagy ugrált vagy tört nagyon csúnyán.
Ezután úgy döntöttem, hogy megnézem a piacon lévő többi ingyenes lejátszó szoftvert is, hátha valamelyiknél más lesz a helyzet. Egymás után kipróbáltam a KM Player-t, a Zoom Player-t, majd a Daum PotPlayer-t. Az első kettő azonnal ment a kukába, de a legutóbbi az amire szükségem volt.
A beállításoknál aktiváltam a VMR9-Renderless-t (DXVA miatt), beállítottam a Bicubic resizer-t, végül pedig (fórumos hozzászólások alapján) a D3D Exclusive Mode is aktiválásra került. Pont ez utóbbi, vagyis a D3D Mode az, ami végre megszüntette a képtörést, így DXVA és Bicubic resizer alkalmazásával és shader használat mellett képtörés nélkül mennek a 720p filmek gond nélkül a PotPlayer saját, belső kodekjeit használva.Ezt a hsz.-t azért írtam, mert talán akar még valaki rajtam kívül, akinek nagyon hasonló problémája van és annak jól jöhetnek ezek a sorok.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz WonderCSabo #14372 üzenetére
Ez nekem új. Ez azt jelenti, hogy a kivált emberek egy új közös projekten akarnak/fognak dolgozni? Ha valóban elmegy sok ember, akkor az FFmpeg fejlesztése tempója kritikusan le fog csökkenni. Lehet tudni, hogy pontosan mi történt, hogy miért vesztek össze?
priti: sok csodát ettől a konfigtól nem szabad várni. Mindössze annyit tudsz megpróbálni, hogy a MPCHC kikapcsolod a deblocking-ot és úgy elindítasz egy filmet. Mivel nálad a DXVA kizárva H.264 alatt, ezért a CPU fog mindent számolni, de az sem valószínű, hogy a 720p-t bírni fogja. A nagyon alacsony bitrátás videókat talán vinni fogja. (Én nem szívesen járatnám a CPU-t közel 100%-on.)
Ahogy WonderCSabo kolléga is írta, ez nálad felejtős lesz.Amúgy tudja az FFmpeg-nél történt egy ilyen változás:
"FFmpeg can now decode 9-bit and 10-bit H.264 streams, used in particular by AVCIntra 50."Tudja valaki, hogy ez pontosan mit takar, illetve mi az előnye?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz WonderCSabo #14376 üzenetére
Kösz a linket!
Amúgy a Blu-Ray filmek milyen színmélységgel készülnek és kerülnek fel a lemezre?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz FoxiestFox #14470 üzenetére
Az adatlapodon lévő Radeon HD 3650-el próbálkozol? Ha igen, akkor valószínűleg a ReFrame korlátba ütköztél, ami rossz enkódolásnál jön létre. Mivel a Radeon HD 3000 szériában UVD+ multimédia motor van, így nem képes elbánni a nem szabványosan kódolt videosávokkal. A MediaInfo nevű szoftverrel le tudod ellenőrizni, hogy az adott videóanyag milyen kódolással lett létrehozva.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz FoxiestFox #14474 üzenetére
Akkor is fagyogat ha DXVA nélkül (tehát csak a CPU-val) megy a film? (Le lehet tiltani a DXVA dekódert.)
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz FoxiestFox #14478 üzenetére
Hogyhogy nem olyan egyenletes? Egy 6000+ Athlon X2-nek gond nélkül kell vinnie a 720p, sőt, még az 1080p filmeket is!
Amúgy próbáltad kikapcsolt Aero-val is?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz spiritex #14602 üzenetére
A WinXP-n valóban tökéletesen mennie kéne a DXVA-nak VMR9 Renderless alatt, én is ezt a párost használom és még 1080p alatt is szépen megy shaderekkel együtt. Ha ragaszkosz az XP-hez, mindenképp érdemes lenne tenned egy próbát a Daum PotPlayer-el. Nekem az sokkal jobban, sokkal stabilabban üzemel, mint a MPCHC.
Amúgy multimédia szempontból valóban a Windows 7 a legjobb op. rendszer! A te gépedre, pontosabban az adatlapodon lévő gépre bűn WinXP-t rakni, arra Win7 kell!Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz kyle16 #14606 üzenetére
A probléma gyökere valószínűsíthetően a Windows XP. Mindenképp Windows 7-et (természetesen 64 bites verziót) rakj fel a gépedre, mivel az sokkal fejlettebb multimédia téren is!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz kyle16 #14612 üzenetére
Azért próbálunk rábeszélni a Win7-re, mert multimédia területén a legfejlettebb operációs rendszer, ezen felül azzal teljes mértékben ki tudnád használni a konfigod (8 GB RAM), WinXP alatt a géped erejének kis töredékét tudod csak használni. Ennek meg mi értelme van? Ilyen konfogba - amilyen az adatlapodon van - egyszerűen bűn WinXP-t rakni!
Amúgy WinXP-n tégy esetleg egy próbát a MPCHC-el.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz WonderCSabo #14615 üzenetére
Nem is kell, ott van a 90 napos Enterprise, amit - az eredeti tervekkel ellentétben - még mindig le lehet tölteni és gond nélkül lehet használni, természetesen teljesen jogtisztán. (Tegnap raktam azt fel egy haverom notijára úgy, hogy előtte le is kellett töltenem.) Ezt az Enterprise verziót 600 napig lehet használni teljesen ingyen. Szóval csak akarat (és persze némi idő) kérdése az egész.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz WonderCSabo #14617 üzenetére
Hogy érted, hogy frissítési alap?
A letöltéshez csak egy LiveID kell, aztán egy rövidke úrlapot kell kitölteni. Itt meg kell adni, hogy az IT iparban dolgozol és kész. A letöltés csak IE-el működik!Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz WonderCSabo #14619 üzenetére
Nem, az nem feltétel.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz spiritex #14627 üzenetére
Vannak úgynevezett shaderek (árnyalók), melyekkel meg lehet változtatni az eredeti képminőséget. Ezekről itt egy remek cikk.
Hopp, látom már megelőztek.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz CPT.Pirk #14631 üzenetére
Kétfajta megoldás is van:
1. MPCHC esetén a Renderer Settings/GPU menüpont alatt a "Wait for GPU Flushes" meg tudja szüntetni. Ez viszont bizonyos esetben framedrop-ot és képugrálást eredményezhet. Kísérletezni kell vele.
2. D3D Fullscreen (ez több lejátszónál is jelen van és jelenleg a PotPlayer-nél működik a legjobban) Ezzel én még 1080p videókat is gond nélkül nézek WinXP-n mindenféle képtörés nélkül. Ez a funkció azonban MPCHC alatt számomra nem megfelelő, mert amikor CTRL+C billentyűkombinációval kilépsz a teljes képernyős módból, a lejátszó leállítja a filmet, míg PotPlayer-nél csak egy Entert kell nyomni és ami még fontosabb, hogy az nem állítja le a filmet.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Nem értem e szándékodat.
A Level 5.1 még OK, de a ReFrame dolgot nem kéne szerintem kiszedni a cikkből, ugyanis az hardverfüggő, és szerintem elég sok embernek van még mindig Radeon HD 2000/3000 videokártyája, ezeknél pedig él ez a korlát.
A WinXP-n való hardveres gyorsítás megfelelő hardver és szoftver megléte esetén garantált. Az igaz, hogy a gyártók egyre kevesebb figyelmet és energiát, valamint pénzt szentelnek a régi OS-nek, de attól még azon továbbra is vígan működik a DXVA (VMR9-Renderless).Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● A topicban tilos a warez mindennemű formája!
Ennek értelmében nemkívánatos témák:
- filmek, sorozatok torrent- és egyéb letöltőoldalakon való fellelhetősége
- ki, mit, hogyan, mikor, milyen minőségben warezolt magának
- a különféle release-ek, illetve az azokat készítők munkásságának kitárgyalása
- másolási és egyéb védelmek kikerülése, rip-készítés, letöltött tartalmak konvertálgatása, szerkesztése
- Apple notebookok
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Asustor NAS
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Civilization VI
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- eFootball
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- T14 Gen3 27% 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Thinkpad X1 Carbon 8th 27% 14" QHD IPS i7-10610U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- DELL Precision 7810 (Xeon 32X3200 Mhz, 64 GB DDR4, Quadro P4000 8 GB VGA, 256GB SSD+2TB HDD)
- Nintendo Switch OLED 18.1 Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.1, 3 hó garanciával!!
- Gopro 7 silver sok tartozékkal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen