Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Delfanboy

    csendes tag

    Sziasztok!

    A piacon vagyok teljesen alapokról felépített hangrendszer kiépítésében. Vártam, volna és nézelődtem volna még, de jött egy ajánlat amit nem tudom, hogy elfogadjak-e.
    Teljesen kezdő vagyok hangrendszer téren, csak alap szinten van fogalmam a témáról.

    LG C1, Zidoo Z9X és Xbox Series X-hez keresek erősítőt (hangszórók majd később jönnének szóba) HDMI 2.1 támogatással. Csak párat néztem ki, amik jók lehetnek köztük :

    -Yamaha RX-V4A/V6A
    - Denon AVR-S660H

    A Yamaha RX-V6A-t 200.000HUF- ért tudnám használtan megvenni, tavaly márciusában vásárolt. Mi a vélemény erről a darabról? Handshake, HMDI 2.1, Support problémák vannak?
    Nehezebb lesz ehhez hangfalakat választani, vagy lesz esetleg valami kompatibilitási probléma bármely eszközöm és az AVR között? Hangzásra, tudásra milyen a többi hasonló kategóriás erősítőhöz képest? Esetleg érdemes lenne mást néznem?

    A keretem jelenleg AVR-re csak 200 - 250.000HUF. Durván 15 m² a szoba, ahova helyezném és előre láthatólag 3.1-et majd később 5.1-et építenék ki.

    Csakis, azért néztem a nagyobb 7.2-es erősítőket, mert árban elég közel van a kisebbekhez és nyilván több dolgot támogat. Fontos számomra a bővíthetőség.

    Válaszotokat előre is köszi!

    Üdv.
    D.

    Samsung Galaxy S10 , Tab S8 Ultra // Xbox Series X // LG 55C11LB, Zidoo Z9X, Denon AVR-S750H, Q Acoustics 3050i //

  • Delfanboy

    csendes tag

    válasz Gino20 #69539 üzenetére

    Köszönöm a válaszokat #Gino20 és #Azteeek!

    Még nem kaptam választ az eladónak írt üzimre, szóval van időm :D