- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ledgeri
nagyúr
válasz szTotyy #91016 üzenetére
Alapesetben a motor hajtja a rotort, az pörög... A forgási sebessége közel állandó.
Ha emelkedni akarsz akkor a lapátok szögének változtatásával nőveled az angle of attack-et (nem tudom hogy hogy van most magyarul), és nem a rotor/motor gyorsításával , szóval az az elv érvényesül, mint az autóból kidugott kéznél: felhajtóerő jelenik meg, és az egész rendszer emelkedik, cool felszáltunk. Minél magasabban vagyunk (vagy gyorsabban haladunk, de ez most maradjon ki) annál nagyobb a potenciális (helyzetből adódó) enegiánk.Ha a motor kiesik az egyenletből akkor abban a pillanatban van a magasságunk, és a rotor forgása. Ha mindent hagyunk ahogy van, a lapátok által generált légellenállás -motor híjján- lelassítaná a rotort, így elveszítenénk a felhajtóerőt, így -tényleg- esnénk mint egy tégla... DE
Ha időben átállítjuk a szögét a lapátoknak, akkor az esésünkből eredő gyorsulás által kezdett relative légáram elkezdi tápálni a forgását a rotornak, így annak a sebessége megmarad, benne energia tárolódik, az irányíthatóság is megmarad. Ez hatékony annyira, hogy akár túl is lehet pörgetni a rotorokat (és kapcsolódó dolgokat) ezért ezt is figyelni kell folyamatosan - ebből jön az, hogy "a normál működést nézed, ahhoz képest lassabban forog" nem igaz.-.
Ha közeledünk a landoláshoz, akkor a lapátok szögét megfelelően változtatva szépen ki lehet nullázni az esés sebességét és a rotor forgást pont úgy, hogy épp annyi felhajtóerőt generáljunk a legvégén a forgásból (mivel azt veszítjük), hogy lelassuljunk és szép, szinte normál landolás legyen belőle...
Példavidi 1 Példavidi 2 Helikopter alapok teljes lejátszási listaKobe Bryant -ék szerintem felhőben/ködben mentek neki egy hegynek, az más téma
A vitorlázó repülő egy méretig oké csak, és még kifutó is kell, helivel meg lehet pontra szállni, de nem 10 méterről az is biztos... válassz
#91018 rotor, motor nem ugyanaz
[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Elemzés Milyen vasat rakjak a GTA V alá?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest