Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BuildP

    újonc

    Sziasztok!

    Nem vagyok egy beszari típus, és 10+ éve rendelek rendszeresen kínából...
    Nemrég kipróbáltam ezt a fene nagy Eu Expresst.
    A lényeg:
    - 2017.09.14-én rendeltem Gearbesttől Eu Express Tabletet
    - 2017.09.15-én jött SMS DPD-től, hogy majd jön csomagom 2-5 munkanap
    - 2017.09.18-án váltott a Gearbesten Shipped Out-ra a cucc
    DPD.hu DPD.co.uk mind változatlan: 2017-09-15 09:10:00Customer data received Southall

    Szintén zenész 2-ik Rendelés:
    - 2017.09.20 Rendelés leadva Eu Express
    - 2017.09.22. jött SMS DPD-től, hogy majd jön csomagom 2-5 munkanap
    - 2017.09.25-án váltott a gearbesten Shipped Out-ra a cucc
    DPD.hu DPD.co.uk mind változatlan: 2017-09-22 17:40:00Customer data received Southall

    Panaszkodjak vagy várjak még szerintetek?

    Azóta "kismillió" (10-12) cucc lett rendelve zömében holland postás, meg más oldalról is kínai postával, belgával, a zöme ideért (6-8)......... ezen cuccok mind 2017.09.20 után lettek rendelve....

  • BuildP

    újonc

    válasz sysrq #20232 üzenetére

    Csak megtévesztő ez az express jelző.... illetve nincs még tapasztalatom vele.

  • BuildP

    újonc

    Sziasztok!

    Előzmény (2017.10.10-én írtam ide):

    A lényeg:
    - 2017.09.14-én rendeltem Gearbesttől Eu Express Tabletet + tok
    - 2017.09.15-én jött SMS DPD-től, hogy majd jön csomagom 2-5 munkanap
    - 2017.09.18-án váltott a Gearbesten Shipped Out-ra a cucc
    DPD.hu DPD.co.uk mind változatlan: 2017-09-15 09:10:00Customer data received Southall

    Szintén zenész 2-ik Rendelés:
    - 2017.09.20 Rendelés leadva Eu Express
    - 2017.09.22. jött SMS DPD-től, hogy majd jön csomagom 2-5 munkanap
    - 2017.09.25-án váltott a gearbesten Shipped Out-ra a cucc
    - 2017.09.22 17:40:00Customer data received Southall (dpd.hu, dpd.co.uk)
    - 2017.10.10 Elküldve ide
    - 2017.10.13 Meghozta a DPD futár!

    A 2017.09.14-én rendelt Eu express cucc azóta sincs sehol (Tablet + Tok).
    A Ti tanácsotokra türelmes voltam, gondoltam most hétvégén kezdek majd el patáliázni nekik (ticket stb) Erre fel a mai napon meg kapok egy emailt, hogy:

    "Dear XXXX YYYYY,

    Thank you for placing your order with gearbest.

    We have reshipped your order out and here is the new shipping information
    The delivery information
    customers: XXXX YYYYY, shipping address: XXXXXXXXX , city: XXXXXXX state: XXXXX zip_code: XXXX, country: HU, phone: 36-XXXXXXXXX
    Reference number: LVS1376360001XXXXXX,shipping method: BEAM,
    tracking site: http://track.bpostchina.com/ shipping date: October 20, 2017 06:08:39,estimated time: 15-20 business days,
    sku*quantity:209165201 * 1 ,

    remaining items
    sku*quantity:208107001 * 1 , Teclast 98 Octa Core

    We apologize for any inconvenience, thank you for your patience and kind support.

    Best Regards,
    Support Center"

    Most akkor mi van? Rendeltem 2017.09.14-én Eu Expressel egy Tabletet meg tokot hozzá, 2017.09.18-án adták meg a DPD-s nyomkövetőszámot, amin figyelve a mai napig: 2017-09-15 09:10:00Customer data received Southall
    Erre fel most "újraküldik" valami Belga postával de CSAK a Tokot, mert ahogy kiveszem a Tablet még hátra van:
    "remaining items
    sku*quantity:208107001 * 1 , Teclast 98 Octa Core Android 6.0 4G Phablet"

    Tanácsok? Eddig nem pampogtam nekik se Ticket se semmi, főleg hogy a másik Eu Express meg megjött közben, de most hirtelen nem vagyok képbe? Megjön még a Tablet tréfamentesen (már bocs, de tokot le..rom).....
    Eleve arról csak annyit írnak, hogy remaining items"......szal nem is küldték újra a tréfamentesség legfőbb okát.... Közben felfedeztem, hogy van Ticketem, pedig nem írtam eddig. 2017.10.14-én jól nem vettem észre eddig.....
    WRMAXXXXXXXX Return For Exchange WXXXXXXX 10/14/2017 11:42:46

    Semmi nem derül ki számomra belőle,az emailben több infó volt...... Refund nem jött a tablet árával paypalra stb.
    Várjak, hátha újrafeladják a Tabletet is? Pampogjak? Egyéb tanács?

    Közben 16 db kisebb csomag zökkenő mentesen megjött innen holland postával.....Bocs, hogy hosszú lett!

  • BuildP

    újonc

    Sziasztok!

    Végre történt némi "előrelépés" az ottragadt Eu Express-es rendelésemmel.
    Válaszoltak 5 nap után a Ticket-emre. Sokkal okosabb nem lettem tőle.
    Alap infók:
    - Szeptember 14-én rendelve: Teclast Tablet + Tok Eu Expressel
    - Dpd.co.uk, dpd.hu a mai napig: 2017-09-15 09:10:00Customer data received Southall
    Október 14-én kaptam egy emailt miszerint:
    "We have reshipped your order out and here is the new shipping information The delivery information customers: XXXX YYYY, shipping address: xxxxx. , city: xxxxx, state: xxxxx, zip_code: xxxx, country: HU, phone: 36-xxxxxxxxx Reference number: LVS13XYXYXXY1,shipping method: BEAM, tracking site: http://track.bpostchina.com/ shipping date: October 20, 2017 06:08:39,estimated time: 15-20 business days, sku*quantity:209165201 * 1 , remaining items sku*quantity:208107001 * 1 , Teclast 98 Octa Core Android 6.0 4G Phablet We apologize for any inconvenience, thank you for your patience and kind support."
    Amennyiben nem vagyok teljesen hülye és jól értelmezem, és értem akkor "újrafeladták", de csak a Tokot......

    Na ekkor nyomtam nekik egy Ticket-et (október 20-án). Arra jött most egy válasz, gyakorlatilag beidézték az Okt.14-ikei emailt némi opcióval:
    "We are sorry that you have not received your order yet. Due to the customs inspection, your package has been returned back to us. We are arranging the new shipment now.

    Your parcel has been shipped out and it is on its way.

    The delivery information
    customers:XXX XXX, shipping address: XXXXX , city: XYXYX, state: YXYXX, zip_code: YYYY, country: HU, phone: 36-XXXXXX
    Reference number: LVS13XYXYXYX1,shipping method: BEAM,
    tracking site: http://track.bpostchina.com/ shipping date: October 20, 2017 06:08:39,estimated time: 15-20 business days,
    sku*quantity:209165201 * 1 ,

    remaining items
    sku*quantity:208107001 * 1 , Teclast 98 Octa Core Android 6.0 4G Phablet

    As I am writing to you today, the parcel is in transit, you can follow it up easily.

    In this condition, we can only refund your Phablet.
    (I)We can refund 96.99USD to your paypal account. Can I process the refund now?
    Could you kindly wait for a few more days?
    (/I)
    Please feel free to contact us anytime and we hope you can receive your parcel soon.

    Thank you for your patience."

    Lehet gyenge az angolom (sőt biztos), de akkor most elküldték újra vagy el fogják újra küldeni a tabletet? Vagy most mi van?
    Mert a szaros tok egyértelmű.... Tiszta komédia, 5 napja is leírtam nekik, hogy felfogtam, a tokot a megadott nyomkövetési számmal újraküldték, erre beidézik az emailt. Konkrétan a tabletre kérdeztem rá.... Most legalább arra felajánlották a refundot...... vagy tudok-e várni még pár napot....? Could you kindly wait for a few more days? Mire várjak még? Mert nekem ebből a tablet nem derült ki? Várjak pár napot hátha feladják újra?
    Komolyan kérdezem, Ti mit tennétek?! Hogy járok jobban.... Nekem a lényeg, hogy megjöjjön karácsonyra...
    - Kérjem a Refund-ot és Rendeljem meg újra EU Expressel ? (még mindig lehet EU Expressel szállítást választani)
    - Mennyi idő míg átfut egy ilyen Refund?
    - Refund esetén nem kéne a szállítási díjra meg a biztosításra is vissza kapni némi összeget? (Jó nem az a halál nagy összeg, de na... a refund ra felajánlott összeg az csak a tablet ára)
    - Várjak, csak nem egyértelmű hogy mire is? Arra hogy netán kapok egy újabb nyomkövető számot amivel a tabletet újrafeladták?
    - Utolsó opcióm, hogy kérem a Refund-ot és megrendelem, de "sima" postával (NL, BE) aztán lesz ami lesz? Ha mák akkor tréfamentes lesz, ha nem akkor fizetek, meg a magyar postának is......

  • BuildP

    újonc

    válasz Turbobacsi #21041 üzenetére

    Na ez az, hogy ha újrafeladják lehet abból bármi is, (DHL, NL, BE.......)
    Két dolog nem mind1, hogy mikor indítják el, meg mivel küldik.... na ezekre nem hajlandóak válaszolni egyértelműen.
    Szerintem inkább kérem a Refund-ot, aztán megrendelem én "újra", akkor legalább annyi beleszólásom lesz, hogy mivel küldetem, ha rájuk várok akkor semmi ráhatásom, majd, figyeljem az emaileket stb....

    - Érdemes még próbálkozni az Eu Express-el, vagy ha egyszer buktam valószínű megint fogom? Vagy közben szépen átállnak az itt emlegetett "vonatos" sztorira?
    - Mennyi átfutással kapom meg a Refundot?

Új hozzászólás Aktív témák