Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bdanyy

    addikt

    Sziasztok!

    T-Mobileos HTC One-om szervízelésével kapcsolatban fordulok hozzátok tanácsért.
    Kicsit hosszú lesz, de igyekszem minden részletet leírni :) Biztos van benne pontatlanság, nehéz mindent felidézni, sok órám ment ezzel már az utóbbi hónapokban el.

    2013 június 19.-én érkezett meg a webshopból rendelt készülékem, jópár pixelhibával. Mivel elállni nem akartam (egy hétig volt egy extra 20%-os HTC akció náluk, kicsúsztam volna belőle, újra ugyanezt a típust vettem volna), így a 3 napon belüli készülékcserét választottam, összesen azt hiszem 3-szor, mire a negyedik készülék végre pixelhibamentes volt. Kb 1 évig hibátlanul működött a telefon, leszámítva a kamerát, de mivel azt ritkán használom, így több mint egy évig nem foglalkoztam vele.

    1. garanciális ügyintézés

    2014 nyarán rászántam magam a gariztatásra, 11 napon belül elkészült a kamera és hangszórócsere (utóbbi recsegése, halksága akadályozta már a telefonálást is)

    2. garanciális ügyintézés

    Idén áprilisban tönkrement rajta az akku, és az usb port (Élmény androidos készüléket, amin root nélkül nincsen normális backup lementegetni wifin úgy, hogy tudod, amint lemerül, bukod róla az adataid), továbbá a hangszórók megint rosszak voltak, egyre többször panaszkodtak a mikrofonomra is.
    Ismét 11 napig volt szervízben a készülék. Alaplapot illetve hangszórót cseréltek, kaptam új usb kábelt, az akkuhoz viszont nem nyúltak, 20% körül egyből kikapcsolt (előtte még az előző alaplappal volt hogy már 50%-nál is kikapcsolt, gondolom egy reset után azzal is 20%-ig birta volna). Bónusz: Szervízből visszatérve nem világított már a back és home gombom.

    3. garanciális ügyintézés

    Az akku és a gombok háttérvilágítása miatt újra leadtam szervízbe a telefont, ezúttal 18 nap után kaptam vissza. Cserélték az akkut, hátlapot, hangszórókat, illetve a kijelzőt is. Az új kijelző viszont újra pixelhibás :(( (először 1 pöttyöt láttam csak, nem foglalkoztam vele, majd utána már 2 vagy 3 db-ot is. 4.7"-on 1920x1080-as felbontás mellett gondolom nem 2-3 pixel hibás csak, ha szabad szemmel is látható).

    4. garanciális ügyintézés

    Május 28.-án újra leadtam a készüléket (ráírták a munkalapra, hogy hol látszódik a hiba, illetve hogy a szervizes is tapasztalta), de előtte egyeztettem a HTC ügyfélszolgálatával is, hogy az újonnan kicserélt alkatrésszel van problémám, plusz április óta már kb 1 hónapot nélkülöztem a készüléket. Ha jól emlékszem, már ekkor felajánlották a telefon cseréjét a visszatérő hibák miatt.

    Ferob kiderítette időközben, hogy csak fwfrissítés történt, ne vegyem át ha megérkezik, küldjem vissza újra. Felhívtam a HTC-t, mondták hogy nem tapasztalták a hibát (mivel lehet, hogy rossz hibaleírás jutott el hozzájuk, és a gombokkal kapcsolatos problémát ellenőrizték megint) és csak néhány napot volt kint náluk a telefon, már rég visszaküldték, és amikor visszaérkezik a T-hez, ne vegyem át, küldessem újra ki.
    A pár napos szervízben töltött idő ellenére mégis csak június 29.-én, több mint egy hónap után kaptam az smst, hogy mehetek a telóért. Mivel tényleg csak firmwarefrissítés történt, kértem küldjék újra vissza. HTC ügyfélszolgálatát újra felhívtam, mondták hogy amint kiérkezik újra megnézik, hogy hibahatáron belül van-e a problémám, és ha tényleg rossz, akkor kicserélik a készüléket.

    Most hétfőn derült ki, mikor a HTC-től kerestek, hogy az T-től pontosan 3 hét után ért ki a csehországi szervízbe a telefonom, emiatt a Fogyasztóvédelmi Hatósággal való beszélgetésük alapján ebben az esetben a minőségi kifogásra a forgalmazónak kell megoldást kínálnia, azaz kérjek egy ugyanilyen, vagy újabb készüléket a T-Mobiletől, vagy kérjem vissza a vásárlás összegét.

    Anno június közepén írtam már a T-Mobile weboldalán egy panaszt (június 29 előtt, akkorra még nem érkezett vissza a készülék), már ott megemlítettem hogy kicserélhetnék a telefonom, ha ~14 év után nem akarnak elveszíteni az előfizetőik táborából. Azt a választ kaptam postán, hogy elengednek 8k-t a júniusi számlámból, ha nem elégedek ezzel meg, forduljak a felügyeleti szervükhöz :)

    Gyakorlatilag május 28 óta nincsen nálam egyhuzamban a telefon, június 19 óta már garanciám sincsen rá, legalábbis a T-Pont szervíz szerint HTC-re 1 év garancia és 1 év szavatosság vonatkozik, a szervizelés idejével így a második évben már nem tolódik ki a garanciaidő (HTC ügyfélszolgálata szerint ez nem így van, 2 év garancia van a telefonjaikra, és rugalmasan kezelik a helyzetet, cserélt alaplapra, kijelzőre ha jól rémlik plusz 3 vagy 6 hó garancia vonatkozik a csere idejétől számítva)

    Most itt tartok, időm még nem volt visszamenni oda, ahol leadtam a telefont, nem tudom, hogy hova tovább...

    Köszi előre is, ha bármi tippetek van, hogy folytassam.

    [ Szerkesztve ]

    http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

  • Bdanyy

    addikt

    válasz XSiGma #14190 üzenetére

    Eddig ilyen durván nem szivtam meg, pedig minden telefonom 2-3-szor volt szervizelve. Olyan viszont előfordult, hogy visszakaptam úgy, hogy hozzá nem nyúltak, és egyből küldhettem vissza.

    Ilyenkor azért irigylem ismerőseim, akik az olcsóbb iphoneok gariztatásánál is kb 1 nap után kapnak egy refurb készüléket újrainduló garanciával.

    http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

Új hozzászólás Aktív témák