- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
FordFair
tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
Két napja vettem egy HDD-t az Oázisnál (WD red 8TB). A HDD egy nejlonba volt csomagolva (ESD bag).
Tegnap bekapcsoltam az ugyancsak két napja vásárolt NAS-sal együtt, a NAS hibásnak jelölte, hibás szektorokat jelzett.
Ma visszavittem a boltba, ahol először kívülről nézték át: az eladó talált rajta egy kis sérülést a csatlakozó sarkánál. Szerintük leeshetett.
Majd megvizsgálták, valóban rossz, hibás szektorokkal.A sérülésre hivatkozással feltételesen vették át, "továbbküldik", majd értesítenek az eredményről.
Ami biztos, hogy nálam nem sérülhetett meg, nem esett le. (A vásárlást követő fél órán belül mentem autóval a következő boltba, ahol a HDD-t beszereltem az ott vásárolt NAS-ba, azt pedig vissza a dobozába. Ráadásul ma is a NAS-ban vittem vissza hozzájuk, nehogy sérüljön.)
Hogyan tudom bizonyítani, hogy nem nálam sérült meg/ esett le, ha egyáltalán külső fizikai sérülés történt. Sehogy?
Az Oázisban nem bontottam ki a nejlonból, úgy ahogy volt átvettem, elvittem.
Mit kellett volna csinálnom a vásárláskor? Kibontani, megvizsgálni, körbefényképezni? Bár ha kibontom, akkor ezt a "sérülést" akkor sem vettem volna észre.Mit tudok csinálni? Ha azt mondják, hogy ez a HDD leesett, akkor így buktam 80 rugót?
Ha belegondolok, a boltba szállításkor, illetve a boltban is sérülhetett, vagy már előtte (a nagykernél?) is, főleg, hogy csak egy zacskóban tárolják. A boltban is zacskóban voltak egymásra téve...Csatolok 1-2 képet, amit ma a boltban csináltam a HDD-ről.
Nagyon elkeserítő ez az egész. Nem elég, hogy nem tudom a HDD-t/NAS-t használni + rohangálok vissza a termékkel, még gyakorlatilag meggyanúsítanak, hogy ledobtam a HDD-t + még hazudok is...
[ Szerkesztve ]
-
FordFair
tag
Csak megjegyzésként: fogyasztónak nem minősülő személyek esetén termékregisztráció nélkül is jár a 12 hónap kiterjesztett jótállás az 12 hónap alapjótálláson felül.
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest