Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peestike

    senior tag

    sziasztok! bocsánat, ha hosszúra sikeredne, de kíváncsi lennék, hogy mi a vélemény a helyzettel kapcsolatban... szóval az esemény:
    szülők beruháztak műanyag ablakokra+ 2 ajtóra (600k összértékben). megérkezett a cucc, beszerelték. másnap reggel szülők leszedték a fóliákat, csak ekkor derült ki, hogy az egyik ajtó jobb alsó sarka, ahol a 45 fokban van hegesztve a műanyag teljesen gány munka, meg 1-2 helyen, ahol sziloplasztozva van az üveg kívülről, teljesen el van kenve. (mondjuk én még nem láttam műanyag ajtó üvegen kívül sziloplasztozást...) ekkor felhívta édesanyám a céget, akitől vették, ugye ez a banda is szerelte be. elmondta mi van, annyi volt a válasz, hogy amikor párkányokat szerelik, majd megnézik a munkások. 3 hét, nem kevés idő, annyi idő múlva szerelték a párkányokat. a munkavezető megnézte, lefényképezte, elismerte ott ő is, hogy teljesen hibás a termék gyakorlatilag, de a felettesénél, a kft-nél kell valamit kezdeni ez ügyben. vagy a termék gyártójánál.... szülők verték az asztalt kicsit a forgalmazónál/beszerelőnél, de majd valamikor tavasszal akarják garanciában javítani, mert el kell vinni az ajtót szerelni. most ugye hideg lenne már x napig ajtó nélkül...
    ötletem sincs, hogy merre lehetne esetleg elindulni most. jól gondolom, hogy először a forgalmazónál/beszerelő cégnél kellene valamit elérni, mert gyakorlatilag velük volt szerződés? aztán az ajtó gyártó, meg a forgalmazó intézze egymás között? vagy ilyen esetben a gyártónál lehet valami keresnivaló? panasz bejelentése gyakorlatilag 72 órán belül megvolt, csak kb. nem foglalkozott vele a cég. (szülők sem fiatalok, így könnyebb megvezetni őket, meg ilyen dolog se fordult elő sem) valakinek netán ötlet? szívesen fogadnám, nagyon köszönöm előre is! :R

    42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

Új hozzászólás Aktív témák