- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
peestike
senior tag
sziasztok! bocsánat, ha hosszúra sikeredne, de kíváncsi lennék, hogy mi a vélemény a helyzettel kapcsolatban... szóval az esemény:
szülők beruháztak műanyag ablakokra+ 2 ajtóra (600k összértékben). megérkezett a cucc, beszerelték. másnap reggel szülők leszedték a fóliákat, csak ekkor derült ki, hogy az egyik ajtó jobb alsó sarka, ahol a 45 fokban van hegesztve a műanyag teljesen gány munka, meg 1-2 helyen, ahol sziloplasztozva van az üveg kívülről, teljesen el van kenve. (mondjuk én még nem láttam műanyag ajtó üvegen kívül sziloplasztozást...) ekkor felhívta édesanyám a céget, akitől vették, ugye ez a banda is szerelte be. elmondta mi van, annyi volt a válasz, hogy amikor párkányokat szerelik, majd megnézik a munkások. 3 hét, nem kevés idő, annyi idő múlva szerelték a párkányokat. a munkavezető megnézte, lefényképezte, elismerte ott ő is, hogy teljesen hibás a termék gyakorlatilag, de a felettesénél, a kft-nél kell valamit kezdeni ez ügyben. vagy a termék gyártójánál.... szülők verték az asztalt kicsit a forgalmazónál/beszerelőnél, de majd valamikor tavasszal akarják garanciában javítani, mert el kell vinni az ajtót szerelni. most ugye hideg lenne már x napig ajtó nélkül...
ötletem sincs, hogy merre lehetne esetleg elindulni most. jól gondolom, hogy először a forgalmazónál/beszerelő cégnél kellene valamit elérni, mert gyakorlatilag velük volt szerződés? aztán az ajtó gyártó, meg a forgalmazó intézze egymás között? vagy ilyen esetben a gyártónál lehet valami keresnivaló? panasz bejelentése gyakorlatilag 72 órán belül megvolt, csak kb. nem foglalkozott vele a cég. (szülők sem fiatalok, így könnyebb megvezetni őket, meg ilyen dolog se fordult elő sem) valakinek netán ötlet? szívesen fogadnám, nagyon köszönöm előre is!42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest