Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pohicop

    tag

    Sziasztok!

    Van egy MTD fűnyíróm. 3 évig nem volt vele gondom. MOL olajjal használtam. Idén ajánlottak egy noname garden olajat. Kipróbáltam. Szerintem hiba volt. A fűnyíró elkezdett füstölni mint a ködösítőgép szép kékeset. Tuti az olajat égette.

    Hát mondom akkor ez az olaj egy xar.

    Olajcsere. Raktam bele a megszokott mol-osat. Levágtam vele kb. 200 nm füvet. Néha dobott egy kis kék füstöt. Gondoltam a korábbi rossz olaj maradéka felkúszik és azt elégeti. annyi baj legyen. Lefulladt a gép. Hát mondom mi a fene ilyen még nem volt. Rángattam vagy fél óráig semmi. Burkolat levesz. Gyertya ki, tiszta olaj, korom. Letakarítottam. Visszaraktam. első húzásra indult. Levágtam a maradék 10 nm-t és elraktam a gépet.

    Ma elővettem és 10 nm-t se vágtam vele megint elkezdett ködösíteni mint egy tank. Kék füst mondanom se kell. Levágtam még egy kis füvet megnéztem a gépet.

    A levegőszűrőnél tiszta olaj minden. Tehát az olaj oda jut fel valahogy. A gép elég forró is volt szerintem az olaj füstölt. Valami nem kerek.

    A noname olaj olyan rossz lehetett, hogy megkopott a gyűrű? Vagy mitől jut olaj a légszűrőházba majd onnan az égéstérbe?

    Üdv: Pohi

  • pohicop

    tag

    válasz VW #887 üzenetére

    Gyűrű kopás volt, elég combos.

    Megbarkácsoltam. Hát nem kis meló volt így első fűnyírószerelésnek az életemben. De sikerült. Bár nemigen esne jó megint neki állni. Most gyári MTD olajat kapott, remélem ezzel jobban ellesz.
    Kellett hozzá egy gyűrűszett, olaj, szimering, tömítés, gyertya. 7800 Ft a helyi boltostól vásárolva. Ennyit megért...amúgy teljesen jól néz ki belülről ezen gyűrűkopáson és némi kormon kívül a szelepeknél. Persze kitakarítottam, ha már ki volt belezve.

    A hajtókarcsapágy az életben nem fog benne tönkre menni :DD mert nincs benne olyan XD
    Vannak érdekes megoldások a szerkezetben. MTD 40 PO egyébként....
    Olyan szépen pöfög most mint ha új lenne :))

    Üdv: Pohi

Új hozzászólás Aktív témák